Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2637 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמח בשביל קרסו ולובינסקי שלפחות זה לא קרה להם, עבור כולמוביל זה אפילו לא רעד קל בכנף, עבורם זה נזק תדמיתי שלא יישכח עד לעשור הבא...

 

פותח השרשור, תגיד תודה שלא קרה לאף אחד חלילה נזק בגוף, כבר הכל בסדר, מבחינת אחריות אין לי ספק שתקבל את כל מה שהפסדת בחזרה.

פורסם

אני מבין שהחוויה מטלטלת אתכם אבל כדאי לשים דברים בפרופורציות.

א. אנחנו לא שומעים על רכבים שנדלקים כל שני וחמישי מה שהופך את האירוע שלכם לחריג ביותר.

ב. אתה מקבל פיצוי מלא ואף אחד לא מנסה להתחמק.

 

כן מדובר בקצת ביורוקרטיה, יכול היה להיות הרבה יותר גרוע.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
דבר ראשון llaavvii, לא אמרתי שהיבואן התנער, אמרתי שזה כנראה ילווה בבירוקרטיה מעצבנת (כמובן שזה לא משנה, ואנחנו נלך עד הסוף

בכל מקרה בעניין הזה). פשוט קשה לי להמליץ על רכב שאני יודע שלא ראה כביש ודבר כזה קורה.

שורה תחתונה הרכב לא נגע ביד של בנאדם או מוסך לא מורשה. לא היית לא תקלה אחת (בכל זאת.. 5 אלף ק"מ, חצי שנה)

ברור שאני לא אומר שכל הרכבים של יונדאי נשרפים, אבל עובדתית זה קרה. וזה מוריד לי אישית מהאמינות לחברה, בנס זה נגמר בלי נפגעים

וזה באמת מה שחשוב פה.

לפני שאתם ממשיכים לשבך את היבואן, בוא נראה איך העניין יטופל, כי בנתיים לא באמת קרה משהו מהותי מהצד שלהם (העניין בחקירה)

זה קל להגיד דברים מהצד, אבל אם היה נשרף לכם רכב חדש תאמינו לי שהייתם עצבניים כמוני ואפילו יותר, אז סליחה שאני לא קופץ

בנשיקות על יונדאי אחרי שזה קרה

 

אגב תודה למתעניינים ולמי שעזר או ניסה לעזור, ברור שאני יעדכן פה מה קורה.

קרה, קורה ויקרה, לא רק ביונדאי אגב, תחפש ברשת ותתקל די בקלות בכל מיני יצירות אקזוטיות עם מחירים קצת שונים ותראה יופי של ל"ג בעומר. אין בזה כדי להפחית מעוצמת התחושה האישית הקשה וההחלטה הדי מובנת לא להתקרב למותג הזה יותר. יש דוגמאות גם כאן אצלנו להתנזרות טוטאלית ממותגים, גם כאלו שלא קרה להם כלום, אבל מספרים שקרה וכשאלו מגיעים ממדינות אירופאיות מסוימות, די בזה.

פורסם

בהחלט יכול להיות ועדיין יש שריפות גם במכוניות שאין בהן ולו מכלל יחיד שלא הותקן ע"י היצרן. גם מטוסים כזכור מתרסקים, לפעמים בגלל פשלה של יצרן ובאלו מושקעים הרבה יותר ידע וחכמה אנושית מאשר באיזו יונדאי אלנטרה כזו, בלי לזלזל חלילה. עם כל זה מדובר בתופעה נדירה יחסית, אבל כשזה קורה לך, הסטטיסטיקה לא באמת מענינת.

פורסם
שמח בשביל קרסו ולובינסקי שלפחות זה לא קרה להם, עבור כולמוביל זה אפילו לא רעד קל בכנף, עבורם זה נזק תדמיתי שלא יישכח עד לעשור הבא...

 

ואם זה היה קורה לטסלה זה היה מדווח במהדורות חדשות בכל העולם ואנשים היו אומרים שרכב חשמלי הוא מסוכן כי הוא יכול להתלקח.

לטסלה זה אפילו קורה כשרכב שלה נדלק בעקבות תאונה קשה ...

פורסם
ואם זה היה קורה לטסלה זה היה מדווח במהדורות חדשות בכל העולם ואנשים היו אומרים שרכב חשמלי הוא מסוכן כי הוא יכול להתלקח.

לטסלה זה אפילו קורה כשרכב שלה נדלק בעקבות תאונה קשה ...

 

טסלה זה סמל סטטוס מוזר ומשונה, שאי אפשר להישאר אדיש אליו (או לאהוב או לשנוא), ומושך לעצמו אש ותגובות "אמרתי לכם", ויונדאי אלנטרה זה מוצר צריכה המוני וזול (יחסית לטסלה, כן?), שאמור לעשות את העבודה בפשטות ויעילות (סוג של קורולה קוריאנית), שלאף אחד לא אכפת ממנו, וימשיכו לקנות אותו בהמוניו, למרות התקלה.

 

כמו שתקלה סדרתית באייפון תעלה לכותרות (טוב, הייתה עולה לכותרות לפני 4-5 שנים), ואותה תקלה במכשירי LG או שיומי כנראה לא תזיז לאף אחד.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...