Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתי אפשר / צריך לצפות לשירות v.ip ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2698 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצד אחד אני מבין אותך, ומצד שני השרות הזה שציפית לו בדרך כלל מגיע יד ביד עם יבואן רכבי פרמיום/יוקרה (ראה ב.מ.וו או לקסוס למשל). אני כן חושב שהדרך בה ניסחת את הפוסט שלך (ואולי גם דיברת אליהם) היא די DYKWIA (אשמח להרחיב אם לא הבנת...).

אגב, סתם שאלה אבל כשמישהו שלא מכיר אותך שואל אותך במה אתה נוהג אתה עונה לו בFK8 או טייפ R?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אתה נותן לאנשים לנהוג לך ברכב כדי לעזור לבעל הסוכנות למכור מכוניות?

לאבי יש חבר בעל סוכנות משנה של סובארו, פעמיים החבר ביקש ממנו להלוות את הרכב ללקוחות פוטנציאלים כיוון שרכב ההדגמה לא נמצא באותו יום בסוכנות ואבי כבן אדם בלי סנטימנטים לרכב כמונו וחבר טוב, הסכים. בעל הסוכנות לא טרח לתדלק את הרכב ואפילו לא הציע הנחה בטיפול הבא, וכשנשברה הקודנית שלח אותי למוקד הטלפוני של המתקין, כלומר אפילו לא הרים אצבע מעל מה שיעשה עבור לקוח "טיפוסי" אמרתי לאבי שהוא חתיכת פראייר אבל מה תעשה.

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
לאבי יש חבר בעל סוכנות משנה של סובארו, פעמיים החבר ביקש ממנו להלוות את הרכב ללקוחות פוטנציאלים כיוון שרכב ההדגמה לא נמצא באותו יום בסוכנות ואבי כבן אדם בלי סנטימנטים לרכב כמונו וחבר טוב, הסכים. בעל הסוכנות לא טרח לתדלק את הרכב ואפילו לא הציע הנחה בטיפול הבא, וכשנשברה הקודנית שלח אותי למוקד הטלפוני של המתקין, כלומר אפילו לא הרים אצבע מעל מה שיעשה עבור לקוח "טיפוסי" אמרתי לאבי שהוא חתיכת פראייר אבל מה תעשה.
בס"ד

 

להבא, תדבר אתה עם בעל הסוכנות...

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם
לאבי יש חבר בעל סוכנות משנה של סובארו, פעמיים החבר ביקש ממנו להלוות את הרכב ללקוחות פוטנציאלים כיוון שרכב ההדגמה לא נמצא באותו יום בסוכנות ואבי כבן אדם בלי סנטימנטים לרכב כמונו וחבר טוב, הסכים. בעל הסוכנות לא טרח לתדלק את הרכב ואפילו לא הציע הנחה בטיפול הבא, וכשנשברה הקודנית שלח אותי למוקד הטלפוני של המתקין, כלומר אפילו לא הרים אצבע מעל מה שיעשה עבור לקוח "טיפוסי" אמרתי לאבי שהוא חתיכת פראייר אבל מה תעשה.

אביך לא קיבל הנחה/הטבות במעמד הרכישה?

Miata ND2

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לא לנהוג אבל בהחלט הסכמתי לבוא לסוכנות ולהראות את הרכב .
אם היית מסביר את זה בהודעה הראשונה, לא היו כותבים שאתה סתם מפונק שמתבכיין.

במקומך לא הייתי נוסע לעזור להם למכור מכוניות בזמני הפרטי, בלי שום תגמול, אבל זה עניין שלך. בכל אופן, במקרה שלך הסירוב שלהם לא במקום לדעתי.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מר פותח השרשור, קראתי את דבריך ועלה בי קצת גועל נוכח הדברים. הסיפור שלך הוא סיפור קלאסי של "הישראלי מכוער" שחושב שהוא סופר חשוב והכל מגיע לו.

 

"כולה חצי שעה" ביום עבודה תוכל להגיד לו כשתהיה הבוס שלו ותשלם לו תמשכורת...

פורסם

זה שירות שהרבה מוסכים מציעים ,בלי שום קשר למחיר הרכב זה עניין של תודעת שירות.אני חושב שרוב החברים פה התרעמו על סגנון ולא על התוכן. הדבר היחיד שחסר פה זה תיאום ציפיות ותיאום מראש . טלפון קצר למוסך לפני הטיפול ואני בטוח שהעניין היה מסתדר לשביעות רצונו של הפות"ש .

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

תשמע סיפור:

נסעתי לקזינו בבורגס, שמתי כמה אלפים על הימורים. הפסדתי הכל, בחיים קשים. מפה לשם , פגשתי את בעל הבית שבהמשך התקדם מאד בפוליטיקה. אמרתי לו - עד שאני מחכה שמזלי ישתפר, פנק אותי בליווי עם בחורה מקומית.

וכך קבלתי שירות מצוין.

פורסם

זה מאד תלוי במוסך הספציפי. אישית אם המוסך טוב מקצועית אין לי בעיה לשלם למונית הלוך וחזור.

 

יתרה מזאת - בעבר טיפלתי במוסך שהיה נותן רכב חלופי תמורת 50 ש"ח. למרות הנוחות, מקצועית הם אכזבו אותי, ורגלי לא תדרוך שם יותר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אם היית מסביר את זה בהודעה הראשונה, לא היו כותבים שאתה סתם מפונק שמתבכיין.

במקומך לא הייתי נוסע לעזור להם למכור מכוניות בזמני הפרטי, בלי שום תגמול, אבל זה עניין שלך. בכל אופן, במקרה שלך הסירוב שלהם לא במקום לדעתי.

 

הדבר לא קשור להתנהלות המוסך אלא ליחסי חברות עם הבעלים. הוא פשוט לא חבר.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כשהמוסך צריך חברים זה בסדר שהוא יגיע בזמנו הפנוי להציג את הרכב ללקוחות אבל כשהוא צריך טרמפ הביתה אין יותר חברים?

מסכים אתך שבתכלס המוסך לא חייב לו כלום. מצד שני, הוא לא ביקש שיעשו לו טובה על בסיס כלום.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
אביך לא קיבל הנחה/הטבות במעמד הרכישה?

קיבל הנחה סטנדרטית לחלוטין אבל היא הוצגה בפניו כהנחה שמקבל רק חבר.

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

דווקא כשמדובר בעסקה עם חברים או משפחה צריך שדברים יהיו ברורים מראש ולא יהיו הפתעות.

אם היית כותב מראש שאתה בא עם הרכב שלך כדי לסייע לבעל המוסך למכור זה משהו אחר, אבל עדיין אתה היית צריך לדרוש ממנו מראש תגמול, שובר לשטיפה, טיפול חינם או בהנחה משמעותית, וכן על זו הדרך.

כשזה נוגע לכסף אין חברים ואין משפחה. צריך שדברים יהיו ברורים מראש.

קח את זה ככלל גדול בחיים.


×
×
  • תוכן חדש...