Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2747 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אז אחרי שהתאכזבתי שהפונטו שרציתי נמכרה, הלכתי לראות את הפנדה מתחילת השרשור והתאכזבתי שנית.

הרכב אמנם יד 00, 67kkm אבל מוזנח מאוד, לא מעט שפשופי חניה, טיפולים לא סדירים כלל- סה"כ 3 טיפולים בכל השנים כאשר בינהם הוחלף טרמוסטט משום מה, לא בוצע טיימינג, הוחלפו פעמיים בלמים, טיפול אחרון מלפני שנתיים, יש צורך בהחלפת צמיגים.

והשד יודע מה עוד לא בסדר ברכב.

המחיר המבוקש לאחר הורדה הוא 11.5k.

מה לדעתכם המחיר שווה לרכב הנ"ל?

פורסם

הייתי מחפש רכב עם נתוני פתיחה טובים יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

עדיף לשלם 15 אלף על רכב מסודר ומתוחזק כמו שצריך מאשר לקנות את זה ב 10 ולהתחיל לסדר אותו.

 

 

פורסם
אז אחרי שהתאכזבתי שהפונטו שרציתי נמכרה

 

למרות שכולם אומרים ששוק יד שניה חלש, קשה למכור וכו', מכוניות עם נתונים טובים (יד ראשונה פרטי ק"מ נמוך) בסדר גודל מחיר כזה לא מתעקבות בלוח יותר מכמה ימים. לפעמים אפילו נמכרות באותו יום.

 

 

55 אלף ק"מ זה בגדול אוטו חדש. וזה נחמד לקנות אוטו כמעט חדש ב 18 אלף שקל. הוא יעשה את העבודה לא פחות טוב (יותר טוב כנראה) מרכב אחר מודל 2015 שקונים אחרי 3 שנות ליסינג או השכרה עם ק"מ כפול ובמחיר כפול.

 

 

פורסם

יש לא מעט פנדות למכירה ביד 2 אז לא הייתי ממהר להתפשר על אחת לא שמורה. כפי שכבר ציינו פה, הפנדה מאוד נוחה ביחס לרכב מיני וגם הדור הקודם ממש לא ספרטני (וגם קל יותר לכן זריז יותר). ב 2013/ 2012 מכרו את החדשה והקודמת במקביל, והישנה קיבלה שינויים קוסמטיים מעטים להוזלת הייצור (גריל לא צבוע למשל) וגם אין לה תא כפפות מסורתי. מבחיל יחידת הנעה, הן זהות לחלוטין (ב 2011 כבר עברו לתקן יורו 5 ונוספו 9 כ”ס). הגיעו מעט מהדור החדש עם מנוע 0.9 טווין אייר אבל הדגם לא צלח פה והשיווק הופסק.

פורסם

גם גירסת 1.2 הרגילה של הפנדה החדשה לא צלחה בארץ, היא מכרה משמעותית פחות יחידות מכל מכונת מיני ידנית אחרת למרות שהיא עדיפה על חלק מהן.

 

לא ידוע אם זה היה המחיר הגבוה או סיבה אחרת אבל לא רואים בארץ את הפנדה החדשה, רוב הציבור לא יודע בכלל שהדגם הזה קיים.

 

 

פורסם

נכון שהיא מכרה משמעותית פחות מכל מיני ידנית אבל אני חושב שהיא בוודאות יותר טובה מכל מיני ידנית שנמכרה בארץ. באירופה הפנדה היא רבת מכר של ממש..יש לי נטייה לרכוש מכוניות שלא כל כך נמכרות וליהנות מהן מאד... אחרי 4 שנים עם הפנדה, רכשתי קקטוס...

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

כרגע לא מוצא ביד 2 פונטו או פנדה שנראית שווה לבדיקה וחשבתי שאם אני כבר פוזל לכיוון איטלקית, למה לא לחפש צרפתיה?

אם כך, מה דעתכם על קליאו 2012 מנוע 1.1 ידנית?

האם אמינה? איך האחזקה שלה ומה העלויות?

פורסם

מוזמן לקרוא סיכום שנה שניה שלי עם קליאו דור 3:

https://www.carsforum.co.il/cars/מגזין-רכב/3221/סקירת-גולשים/מסכמים---שנתיים-עם-רנו-קליאו-2012

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
כרגע לא מוצא ביד 2 פונטו או פנדה שנראית שווה לבדיקה וחשבתי שאם אני כבר פוזל לכיוון איטלקית, למה לא לחפש צרפתיה?

אם כך, מה דעתכם על קליאו 2012 מנוע 1.1 ידנית?

האם אמינה? איך האחזקה שלה ומה העלויות?

בנוסף לקליאו פוזל גם לכיוון הפונטו איבו מנוע 1.4 ידני. כך שאשמח לחו"ד עליו.
פורסם

פונטו איוו זה לא דגם נפרד, זו מתיחת פנים של פונטו גרנדה. חיצונית ההבדלים קטנים, בפנים יותר, יש יותר כריות אוויר, יותר איבזור.

 

בגדול אותו דגם בגרסה מאובזרת יותר עם מנוע יותר חזק. מניח שמבקשים עליהם מחירים יותר גבוהים מאשר על גרנדה.

 

 

פורסם

השאלה היא האם מנוע 1.4 נפוץ ואמין כמו מנועי ה1.2?

כרגע נמצא בלבטים בין הפונטו איבו לבין הרנו קליאו, אשמח לעזרה במה אתם הייתם בוחרים ולמה.

פורסם (נערך)

המנוע בפונטו (1.4) אמין מאוד.

אם אתה קונה קנה ידנית כמו שתיכננת (יש גם רובוטיות).

 

לגבי הקליאו לא מכיר מספיק כדי לחוות את דעתי.

הפונטו נוחה ונראית משמעותית טוב יותר לדעתי. מאמין שגם הקליאו נוחה. כנראה שעניין הטעם פה ישחק תפקיד יותר משמעותי.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5


×
×
  • תוכן חדש...