Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיגואן או 3008?


bimmer5
שימו לב! השרשור הזה בן 1979 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בטח לעומת dsg

למה, מה יש לך נגד הגיר הרטוב בעל 7 ההילוכים?

עם מנוע חדש ותיבת הילוכים חדשה - מנוע ה 1.5 ליטר שנמצא באטקה ובקארוק, אך עם תיבת dsg 7 הילוכים רטובה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מבחינת ביצועים והנאה מנהיגה ה dsg הוא אחד המהנים והמתגמלים ביותר. כל האישיו זה היבואן והאמינות של סך מכלולי המנוע / גיר / טורבו שמעלים תמיד חששות. וזה לא השרשור להתנצחויות בנושא, רק להסביר מדוע אנשים פרטיים מעדיפים להמנע מכך ככל האפשר וייקחו 3008 ולא טיגואן.

הטיגואן יהיה הבחירה הראשונה שלי בליסינג, אבל ממש לא כאדם פרטי

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יבש, רטוב, 6 או 7....עבורי, הוא יצטרך עוד כמה שנים טובות כדי להוכיח שנגמרו הבעיות (ובהצלחה בקיץ הישראלי ובפקקים הלא נגמרים).

מבחינתי, dsg רק בליסינג. קניה של חדש ובטח משומש, אין סיכוי בעולם

 

Sent from my Note 9

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה למגיבים

אני מכיר את עניין הקופצנות של ה dsg בתנועה זוחלת, אך האם יש בעיות נוספות שאתם מכירים בגיר של הטיגואן החדש (גיר רטוב) ??

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הוא חדש אז קצת קשה לדעת...צריך שיעברו כמה שנים עד שהרכבים ייסעו ויהיו פידבקים בפורומים ובפרט חברי פורום עם ניסיון ספציפי. כמו שהגיבו לך על ה 3008.

בכל מקרה, אני אישית לא הייתי ממליץ.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה למגיבים

אני מכיר את עניין הקופצנות של ה dsg בתנועה זוחלת, אך האם יש בעיות נוספות שאתם מכירים בגיר של הטיגואן החדש (גיר רטוב) ??

יש כמה שאני מבין מדובר בגרסה מוזלת של גיר רטוב של אאודי שמיוצר בסין.

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לטיגואן יתרון אחד והוא תא מטען גדול מאוד.

בכל שאר הפרמטרים הפיג'ו עדיף.

לי מפריע ב-3008 תפעול מסורבל של מערכות דרך המסך.

בכל זאת, הייתי בוחר ב-3008 בלי שום ספק.

הרכב ניראה ומרגיש מצויין.

הוא נוח מאוד ונעים לנהיגה.

רמת הפרימיום נותנת תחושה של רכב יוקרה.

הטיגואן טוב אבל סובל מאוד בנושא התמורה למחיר. למעשה אין שום הצדקה למחיר שלו ביחס למתחרים שלו פרט לעובדה שזה פולקסוואגן וזה חייב להיות ממוצב מעל סיאט וסקודה.

הפיג'ו

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תא המטען ב3008 מצוין ויספק כל צורך. לא הייתי מציג את זה כחסרון.

לאחר כמעט שנתיים עם דיזל אקטיב-

אין בעיות עם מערכת ההנעה. מערכת המולטימדיה זייפה בהתחלה אבל עדכוני תכנה פתרו את כל הבעיות.מתרגלים מהר לתפריטי הטאצ׳.

מזגן מצוין, איכות חומרים לא משהו.

הגלגלים בפרימיום הם חיסרון. חתך נמוך שמקשה במדרכות,שבילים ומידת צמיג בעייתית ויקרה.

צריכת דלק לא מרשימה.

נוחה מאד, מרווחת, תא אחסון קדמי מושלם ואפילו קצת מהנה לנהיגה...

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

3008 רכב מצוין וגם הטיגואן. מה שיכריע פה זה עניין האמינות בטיגואן לאורך הזמן. מאידך, יכול להיות שה3008 אע''פ הביקוש הרב כרגע בעוד כמה שנים תרד המחירון משמעותית, כי מה לעשות היא צרפתייה. איכות חומרים בפיג'ו ומרחב הפנים זה משהו שמעורר השראה אך יחד עם זאת איך איך ברמת גימור פרימיום פול לד? החזית של הרכב נראית ככה כמו של סובארו dl.

אני הייתי הולך על בטיגואן ואחרי לבטים קשים (מוזר שיש רק אחת כזו ביד2).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוהו, אני זוכר שאתה חובב יחסית רכבי vag אבל מפה ועד להשוות 3008 לסובארו dl - זה..מעניין.

 

לטיגואן היום יש יותר מידיי חסרונות(מיושן וללא מערכות בטיחות מלאות) כדי להיות ידו על העליונה בקטגוריה, מה שגם מסביר את השוק הרדום שלו ביחס לקטגוריה.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

3008 רכב מצוין וגם הטיגואן. מה שיכריע פה זה עניין האמינות בטיגואן לאורך הזמן. מאידך, יכול להיות שה3008 אע''פ הביקוש הרב כרגע בעוד כמה שנים תרד המחירון משמעותית, כי מה לעשות היא צרפתייה. איכות חומרים בפיג'ו ומרחב הפנים זה משהו שמעורר השראה אך יחד עם זאת איך איך ברמת גימור פרימיום פול לד? החזית של הרכב נראית ככה כמו של סובארו dl.

אני הייתי הולך על בטיגואן ואחרי לבטים קשים (מוזר שיש רק אחת כזו ביד2).

 

ה3008 נראה מעולה מבחוץ ומבפנים ומושך מבטים למרות שהוא די נפוץ,זה מדבר בעד עצמו.

 

זה לא מקרי שיש רק אחת ביד 2..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התכוונתי כמובן לפנסי ההלוגן הצהובים המגעילים כאמור ברמת אבזור פרימיום, רכב כזה צריך להגיע עם לד מחר מקדימה. לי אישית זה נורא מפריע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בחרתי בקארוק על ה 3008 בגלל מספר דברים שהעיקרי בהם הוא הנדסת אנוש טובה בהרבה.

זה מתבטא בתכנון תאי האחסון ולא רק בכמות והנפח שלהם, מערכת בקרה ושליטה על הפונקציות השונות, שדה ראיה והכי חשוב הנוחות (שהיא דבר מאוד אינדיבידואלי).

 

מה שכן, אם זה לא היה ליסינג לא הייתי נוגע ב DSG.

 

את הטיגואן דווקא פחות אהבתי כי העיצוב שלו לא שמרני אלא מיושן.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1979 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...