Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2778 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן אני לפני סגירת עסקה של ליסינג תפעולי

עכשיו לקו הסיום הגיעו 2 מכוניות קיה נירו ורנו קאדג'ר

רציתי לקבל חוות דעת על 2 הרכבים נוחות מרווח אני מתקין שצריך הרבה תא מטען ונוסע הרבה בסביבות 35 אלף בשנה ככה שרכב שיהיה גם נוח וחסכוני

העין מושכת לקאדג'ר אבל הוא ברמת גימור life חסרת אבזור לעומת הנירו שפחות מושכת אבל גם מאובזרת יותר וגם עם הרבה מערכות בטיחות אקטיביות

מה דעתכם על 2 הרכבים

פורסם

היתרונות של הקדג'אר הם מרווח פנימי ותא מטען ונוחות נסיעה. יש ממשק משתמש בעברית אבל זה ייתרון מזערי.

בכל השאר הנירו עדיף בצורה ברורה - אבזור נוחות , אבזור בטיחות שלא קיים בקדג'אר ויהיה יותר חסכוני בעיר.

הביצועים דומים.

אם אין לך בעיה עם מושב הנהג של הנירו לא רואה סיבה לבחור בקדג'אר, אין דרך להצדיק את כל הפשרות מול הנירו.

פורסם

הנירו יותר חסכוני ונהנה מהנחה בשווי השימוש.

 

לי אישית מושב הנהג בנירו לא היה נוח אבל אם הוא נוח לך הוא עדיף על הקדג'אר בהכל חוץ מהפוזה.

 

 

עריכה: בדוק גם את הקארוק דיזל.הוא זה שאצלי הגיע לקו הסיום.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אין כמעט את הקארוק דיזל בליסינג תפעולי

ומי שהציע לי אותו הציע בפער מחיר של כמעט אלף שקל אלה אם אתה יודע להגיד לי על חברה שעושה איתו ליסינג תפעולי

פורסם

אני עשיתי עם מאל מור.

 

רק קח בחשבון זמני אספקה מאוד ארוכים. אני חיכיתי כמעט 3 חודשים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

מי שנזקק לתא מטען גדול שיסתכל שוב. זה שברנו גדול ולא במעט מזה שבקיאה, הוא גם גדול יותר מאשר בתאום היפני קשקאי. אם גירסת הדיזל של הרנו באה בחשבון הוא גם יהיה חסכוני לפחות כמו הקיאה. לטובת הקאיה אבזור הרבה יותר מרשים. ענין של עדיפויות.

פורסם

הקאדג'אר מנוע בנזין או דיזל ?

אם בנזין והליסינג לא כולל דלק,הנירו לפחות מהבחינה הזו עדיפה משמעותית.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

הקאג'אר דיזל רועשת יחסית (בפקקים זה שיגע אותי), ובמושב הנהג גם לא כ"כ מרווחת עקב מבנה לוח השעונים,

למי שנוסע הרבה הרעש יכול להיות פאקטור.

פורסם

לרעש של הדיזל מתרגלים מניסיון.

עוד סיבה לא ללכת על הקדגאר היא מתיחת הפנים שלו שצריכה להגיע בתקופה הקרובה.

הייתי אומר שיש סיכוי שיהיה שינוי באבזור אבל כפי שנראה מהמלכים האחרונים של קרסו ברנו אין ממש על מה לבנות.

פורסם

שלום,

אם זו ההתלבטות, ממליצים להוסיף את האקליפס קרוס לשיקולים.

האקליפס מעוצב, מנוע 1.5 טורבו חזק וחסכוני, ומגיע עם חבילת בטיחות מקורית,

אתה מוזמן לעשות נסיעת מבחן,

בברכה,

צוות הדיגיטל של כלמוביל

פורסם

מבחינת איכות נסיעה הרנו עולה על הקיה מבחינת אבזור הקיה עולה על הרנו,תחליט מה חשוב לך יותר.

 

3008 דיזל,קרוזר בליגה אחרת מהשתיים האלה,אני הייתי בוחר בה {וגם בחרתי}.

×
×
  • תוכן חדש...