Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2794 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

הרכב חדש נקנה עכשיו,

גיליתי בנסיעה שיש רעש מנוע אפילו במצב של נסיעה איטית, מרגיש קצת כמו הרעש שעושה מיניבוס. זה אמור להיות ככה? אני יודע שהמנוע קטן ולא חזק אבל היה לי סריון לפני כן והמנוע הייתה יותר חזקה ופחות רועשת. הקיצור מבואס קצת כי חשבתי שאני קונה משהו טוב

פורסם

בג'אז קיים גיר רציף , ולמיטב זכרוני הוא רציף רגיל, משמע בתאוצה הוא עולה לסלד האופטימלי ונשאר שם עד שהתאוצה מסתיימת.

טוב לחסכון בדלק ורע לביצועים. הגאז טובה בחסכון בדלק ובפרקטיות, ביצועים זה בהחלט לא הצד החזק שלה אבל לנסוע היא נוסעת בלי בעיה.

פורסם

היא חסכונית רק בגלל המנגנון שמכבה את המנוע בעצירה? אפשר לנטרל את זה והאם זה ישפיע על הצריכה דלק משמעותית?

פורסם

לא , היא חסכונית בדלק בזכות הגיר הרציף והאופי שלו שלא אהבת.

המנגון עצור וסע חוסך בדלק, אבל אם תכבה אותו הצריכה לא תעלה משמעותית.

פורסם (נערך)

לאישתי יש את הג'ז מהעבודה, הרכב מאוד מרווח ונעים לנהיגה, אבל הביצועים שלו מאוד גרועים, התחושה שמתקבלת בשילוב עם הגיר הרציף זה שכאילו הרכב מסרב להאיץ. בידוד הרעשים מהמנוע לא טוב ולכן חודר רעש רב, נסענו עם הרכב לירושלים וכדי לעלות במהירות 110,המנוע נמצא על 6000 סל"ד קבוע, אישתי אומרת שזה מרעיש כמו מסוק שממריא, פשוט ביצועים בלתי נסבלים. חבל, משאר הבחינות דווקא רכב נחמד. לדוגמה בלבד, היא נסעה מספר ימים על יונדאי 10ו, היא אמרה שהאוטו הרבה יותר מהיר...

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי guy.a
×
×
  • תוכן חדש...