Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7765 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי את המכשיר (9833) קרוב לחצי שנה ועדיין לא נתקלתי בשום בעיה של קריאת דיסקים.

הדבר היחיד שמעצבן במכשיר זה הזמן שלוקח לו להוציא דיסק ועד שהוא מכניס דיסק (איזה 10-15 שניות)

וכמובן, שאלו יהיו הבעיות שלנו...

 

בכל אופן, אם תצרבו על דיסק נורמלי (אני מדבר על פשוט לחלוטין) במהירות סבירה, לא אמורה להיות בעיה (ולא היתה גם).

ככה שלפי דעתי זה לא אמור להוות שיקול בקנייה של מכשיר מסוים.

 

אחרי עבודה מרובה על המכשיר הצלחתי להגיע לאיכות סאונד שאני קיוויתי, כאשר אני מצליח לכוון את הקומפוננט ואת הסאב לאופי סאונד המדויק שאני רוצה, ויש שילוב מעולה ביניהם.

 

אני אישית ממליץ בחום. במקרה הזה מדובר ב-4000 ש"ח אז כמובן עדיף את ה-9835 שהוא בעל תצוגה הרבה הרבה הרבה הרבה הרבה יותר יפה מה-33 (שחוץ מעיגול פורח, וגם זו הגדרה הזויה, אין בו כלום). כמובן שהשוני ביניהם הוא התצוגה בלבד וכל שאר המכשיר אותו דבר בדיוק.

הימים הקשים חלפו :-)

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

איך שכחתי לתת לך את הקרדיט אייל?

 

בכל אופן, אורון אהלן,

כן הצלחתי. לאחר שהחלטתי שאני משקיע קצת זמן בכיוונים הצלחתי להנמיך אותו קצת, אבל הבעיה היא שדיי נראה לי שאני אשאר איתם, לפחות בזמן הקרוב. נשמע פשוט הרבה יותר טוב. בכל אופן אם תרצה לשמוע אתה תמיד מוזמן.

הימים הקשים חלפו :-)

פורסם

יש לך אקולייזר פרמטרי. תשתמש בו.

ואז תוכל לחתוך את הגבוהים, במינימום פגיעה בצלילות האמצע.

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

אז מה אתה אומר, שאני פשוט צריך להחליף את הטוויטר או את כל הסט?

כי קשה לוותר על המיד באס של הפוקאל...

הימים הקשים חלפו :-)

פורסם

זה כבר החלטה שלך, להחליף רק את הטוויטר זה הימור אלא אם כן תוכל לשמוע מראש שכן אי אפשר לדעת איך הוא ישתלב עם הוופר הנוכחי. תצטרך גם לבדוק שהוא יכול להיחתך באותה הנקודה שהטוויטר של פוקל נחתך אחרת תצטרך גם קרוס אחר.

פורסם

המיד באס של הפוקל בכלל, הוא אחד מהמדהימים.

הבעיה היא באמת עם הטוויטר הזה שלהם.

לדעתי, אם האקולייזר הפרמטרי במכשיר לא מביא לתוצאה הרצויה לך, אזי נכון אמר איל,

ותצטרך להחליף את הטוויטר.

 

נסה לשמוע את ה DYNAUDIO, SCAN-SPEAK וחוצמזה, לעופר KICKER יש טוויטרים

של סוני שנקראים "ריבון" שהם גם כן רכים ונעימים, תפנה אליו, הוא ישמיע לך.

 

אם אתה אוהב את החדות, הטוויטרים של ה FNQ של רוקפורד יכולים להיות טובים עבורך,

עם כיוון נכון, הם מפורטים להפליא.

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.


×
×
  • תוכן חדש...