Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2854 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב!!!

יש לי פולו שנת 2006 מנוע 1.4 75 כ"ס מנוע BKY.

יש לי זיופים כבר תקופה ארוכה בעיקר בתחילת נסיעה .

בבדיקה שערכתי לאחרונה תוך כדי טיפול 15.000 היה שמן מנוע על הפחאגים והכויל.

1. האם זה גורם מסתבר לזיופים?

2. האם ניתן להחליף בדגם הזה אטם מכסה שסתומים ?

תודה מראש !!!!

פורסם

כן.

אם הפלאג לא מתפקד כמו שצריך הגיוני שהמנוע מזייף.

אפשר להחליף אטם.

צריך לבדוק שהבעיה היא שם.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

לכל רכב יש סוג כזה או אחר של אטם (סיליקון מרוח/אטם גומי/אלומיניום/עצמות של דינוזאור).

 

ההחלפה בד"כ קלילה - אם מדובר באטם גומי פשוט קונים (אחד שמתאים בול למנוע ולא בערך), או שקונים ברבים שאין בהם גומי (לרוב ישנים, כי רוב הרכבים היום שאני לפחות מכיר הם עם גומי) סיליקון איכותי (ויקטור ריינץ זה אחלה, רוקסטון פחות) ומיישמים בזהירות.

 

אם יש לך זוג ידיים שמאליות - אל תתקרב. רק נזק ייגרם. אם אתה יודע לעבוד, קנה חומרים וכלים ואודרוב! עבודה!

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם
שלום רב!!!

יש לי פולו שנת 2006 מנוע 1.4 75 כ"ס מנוע BKY.

יש לי זיופים כבר תקופה ארוכה בעיקר בתחילת נסיעה .

בבדיקה שערכתי לאחרונה תוך כדי טיפול 15.000 היה שמן מנוע על הפחאגים והכויל.

1. האם זה גורם מסתבר לזיופים?

2. האם ניתן להחליף בדגם הזה אטם מכסה שסתומים ?

תודה מראש !!!!

ברכבך לא קיים אטם עבור מכסה שסתומים אלא יוצרים אטם בעזרת חומר ייעודי.

 

המלצה שלי תקנה אך ורק חומר מתאים תוצרת חברת elring הנקרא AFD 2000 בצבע ירוק.

איזה כייף לי :)

פורסם

אכן ברכב הזה תהליך פירוק/הרכבה של מכסה שסתומים הכולל בתוכו את הקאמשפטים אינו עבודה לחובבן אלא לבעל מקצוע.

איזה כייף לי :)

פורסם

היי חברה תודה לכולם!!!

בטוח שאין לרכב הזה אטם גומי כי שאלתי בחנות חלפים אמר שיש ????

(רציתי לוודאות לפני שאני הולך לקנות)

יש לי ידים ימניות רק שהאזהרות קצת מלחיצות אותי...

אם זה להחליף אטם אין לי בעיה אבל ליצור זה באמת לא בשבילי....

שוב חשוב לי לדעת לדגם הזה ספציפי אם מישהו יודע בוודאות אם יש אטם או לא????

תודה מראש!!!!!

פורסם
היי חברה תודה לכולם!!!

בטוח שאין לרכב הזה אטם גומי כי שאלתי בחנות חלפים אמר שיש ???? - אל תסמוך על מה שאומרים לך בחנות החלפים.

(רציתי לוודאות לפני שאני הולך לקנות)

כפי שכבר כתבתי לך העבודה היא לבעל מקצוע מנוסה.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...