Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2864 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם,

יש לי טויוטה קורולה ראנקס 2003, אני בודקת לגבי חיבור של מתאם בכדי שיהיה לי USB +AUX

אבל הבעיה שבכל הרשימות דגמים אני לא רואה את הדגם המדוייק שלי אל אף שבסקרטונים שונים ביוטיוב ראיתי שזה עובד..

 

איך אני יכולה לוודא שזה יעבוד, לא בא לי להזמין ולהתבאס..

האם מישהו יכול לכוון אותי לקישור באיביי?

זה מה שמצאתיאבל ברשימת דגמים הרכב שלי לא מופיע

 

https://www.ebay.com/itm/Car-CD-USB-SD-Aux-in-Adapter-MP3-Player-Radio-Interface-for-Toyota-Camry-Corolla/361110490832?_trkparms=aid%3D555018%26algo%3DPL.SIM%26ao%3D2%26asc%3D52935%26meid%3Db65f5e9ba2c942a788a8ee228808f795%26pid%3D100012%26rk%3D1%26rkt%3D8%26mehot%3Dag%26sd%3D130753109635%26itm%3D361110490832&_trksid=p2047675.c100012.m1985

פורסם

היי לכולם,

 

קניתי טויוטה ראנקס שנת 2003,

אני רוצה להחליף את הרמקולים לרמקולים פשוטים וזולים שייתנו לי איכות סאונד סבבה בווליום גבוה (המטרה שלי היא ממש לא להרעיד את הסביבה אלא לשמוע באונד יחסית נקי עם המערכת המקורית בווליום סבבה ולא מחריש אוזניים).

 

חפרתי ומצאתי שהגודל שאני צריכה זה 6.5 אינץ'

אשמח לחוות דעת לגבי הרמוקלים הבאים ואין לי בעיה לקנות בארץ עם מישהו ימכור במחיר דומה

 

1. JBL CS762 6-1/2" 135W Coaxial

https://www.amazon.com/JBL-CS762-Coaxial-Audio-Loudspeaker/dp/B00MUKLZVQ/ref=sr_1_1?s=electronics&ie=UTF8&qid=1535008574&sr=1-1&keywords=JBL+CS762+6-1%2F2%22+135W+Coaxial+Car+Audio+Loudspeaker+Set+of+2

 

 

2. [h=1]JBL CS763 CS-Series 6.5in 135 Watts Peak 3-Way Coaxial

 

https://www.amazon.com/JBL-CS763-6-5in-Coaxial-Loudspeaker/dp/B075Z6VY1S/ref=sr_1_1?s=electronics&ie=UTF8&qid=1535008705&sr=1-1&keywords=JBL+CS763+CS-Series+6.5in+135+Watts+Peak+3-Way+Coaxial+Car+Audio+Loudspeaker

[/h]

3. [h=1]JBL Stage 602 6-1/2" 2-way [/h]https://www.amazon.com/JBL-Stage-602-2-way-Speakers/dp/B01C69NIVU/ref=sr_1_1?s=electronics&ie=UTF8&qid=1535008783&sr=1-1&keywords=JBL+Stage+602+6-1%2F2%22+2-way+Speakers

פורסם

אכן לקורולה עם הגוף מהדגם הזה יכנסו רמקולים עד 6.75 אינטש בדלתות הקידמיות אבל למה למען השם כל הטוויטרים בדגמים שהעלית הם עם כיפה פלסטית או גרוע מכך מתכתית?

 

הסאונד מרמקולים מסוג זה יכול להיות בקלות צורם וחסר פירוט - חד, לא נעים, חותך את האוזן.

 

הייתי מחפש משהו יותר כמו הדגם הנ"ל - אלפיין עם טוויטרים משי

 

https://www.amazon.com/Alpine-SPS-610-6-5-Inch-Coaxial-Speakers/dp/B004TH57BM/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1535028889&sr=8-1&keywords=alpine+6.5+coax

 

יש בארץ מבחר לא קטן של רמקולים שיתאימו - אם את רוצה גם מבית עסק ישראלי אחד מהמובילים בעולם האודיו גם לבית וגם לרכב - מוראל.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תנסי אתרים של חברות שמייצרות מתאמים לרכבים כאלו כמו METRA

תנסי גם אתרים שאת יכולה לבנות בהם פרופיל רכב כמו SONICELCTRONIX.COM

 

אבל כמעט בכל בית התקנה בארץ את תוכלי למצוא צמות תיאום ויחידות אינטגרליות לרכב שלך. אני לא בטוח בכלל עד כמה המערכת המקורית של הקורולה תומכת אפשרות של הרחבה לUSB - אני הייתי מעדיף פשוט להחליף את יחידת הראש למשהו פשוט שכבר מגיע עם תמיכה בBT ובUSB.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

יש בקורולה הנל אופציה לצנג'ר.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

היי, תודה על התגובה, יש לך המלצה לרמקול מחנות בארץ?



איךאני יכולה לדעת שהראש של הטוויטר הוא משי?

 

 

אכן לקורולה עם הגוף מהדגם הזה יכנסו רמקולים עד 6.75 אינטש בדלתות הקידמיות אבל למה למען השם כל הטוויטרים בדגמים שהעלית הם עם כיפה פלסטית או גרוע מכך מתכתית?

 

הסאונד מרמקולים מסוג זה יכול להיות בקלות צורם וחסר פירוט - חד, לא נעים, חותך את האוזן.

 

הייתי מחפש משהו יותר כמו הדגם הנ"ל - אלפיין עם טוויטרים משי

 

https://www.amazon.com/Alpine-SPS-610-6-5-Inch-Coaxial-Speakers/dp/B004TH57BM/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1535028889&sr=8-1&keywords=alpine+6.5+coax

 

יש בארץ מבחר לא קטן של רמקולים שיתאימו - אם את רוצה גם מבית עסק ישראלי אחד מהמובילים בעולם האודיו גם לבית וגם לרכב - מוראל.

×
×
  • תוכן חדש...