Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2907 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

 

ברשותי אופל אסטרה 2012 1.4 בנסיעה ישרה ופניות שמאלה ישנו רעש בגלגל הקידמי של מיסב או ציריה (לא דפיקות) , רעש המזכיר סיבוב דריישפט.

 

האם משהו נתקל ברעש הזה

ואם זה באמת מיסב כמה עלותו ?

תודה רבה .

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם

בהנחה ואתה קונה את המיסב ישירות מחנות חלפים העלות שלו לא אמורה לעבור את ה 150-200 ש"ח.

 

אם אתה מבצע את ההחלפה גם לבד, יש לך 2 אופציות, להוציא את המיסב לבד מה שיכול להתגלות כעבודה מאוד מתסכלת, אישית אני ממליץ לגשת עם הנאבה לחרט שיוציא את הישן ויכניס את החדש ב 5 דקות, מהיכרות שלי העלות היא 50 ש"ח לעבודה כזאת אבל זה יכול להשתנות מבעל מקצוע אחד לאחר.

פורסם

גש למוסך, לבדיקה ולהחלפת המיסב / לאגר.

העבודה לא קלה, ולפעמים צריך פרס (לוחץ הידראולי מכני)

לפעמים המיסב הוא חלק מהנאבה ויש הוראות פירוק.

 

לאחר שתראה בדגם הנ"ל איך מתבצעת העבודה - אפשר אז ללמוד, ולבצע לבד.

כדאי גם כי המוסך יביא את המיסב - יש להם ניסיון במיסבים טובים ופחות טובים.

במידה ותהיה בעיה - כלל האחריות על החלף המיסב והעבודה, הם של המוסך.

והמוסך לא יגיד.. כי הבעיה במיסב אשר אתה הבאתה.

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...