Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב,

שברולט טראוורס LT 2013.

עוד בתקופת האחריות היו כל מיני תקלות. למשל, תוך כדי נסיעה, פתאום נדלקות נוריות החלקה+נורית בקרת מנוע (כתומה). הרכב היה מתחיל לרעוד והכח שלו היה יורד גם כן.

בדר"כ זה היה מסתדר אחרי כמה דקות של נסיעה איטית או אחרי כיבוי מוחלט של הרכב והתנעה מחדש. היו גם תקלות נוספות.

המקצועיות של שברולט בארץ גרועה (נבדק מול מספר מוסכים של החברה ומול מישהו בכיר בשברולט שהתחייב לדאוג שיטפלו בבעיה, מה שלא קרה בפועל...).

 

אתמול, תוך כדי נסיעה רגילה, נדלקה נורית החלקה, ומחשב הרכב הודיע את התקלות הבאות:

traction control off

service traction control

service stabilitrak

לא הרגשתי ירידה בביצועים.

הנורית וההודעות נשארו גם במשך כעשר דקות נסיעה נוספות עד שכיביתי את המנוע.

תופעה נוספת שקוראת בימים האחרונים: כאשר אני מאיץ חזק (סל"ד עולה לכיוון 4500-5000), המזגן מוריד את תפוקת הקירור/מפסיק להוציא אוויר קר חדש. בדר"כ לאחר כיבוי המזגן והפעלה מחדש הבעיה מסתדרת.

 

האם יש למישהו כיוון לפתרון?

תודה מראש

פורסם

בזמנו ב B4 2010 שנקנתה חדשה הייתה בעיה במזגן שבעליות קשות כמו שער הגיא המדחס היה נכבה בשביל לא להעמיס על המנוע , במוסך היבואן אמרו לנו שכך מחשב הרכב תוכנן אז לגבי העניין של המזגן אני סתם זורק רעיון לאוויר ( רעיון לא מקורר אומנם אבל בכל זאת לאוויר שתדגדש)

פורסם

בס"ד

 

לגבי המזגן, זה דבר נפוץ מאוד במכוניות כיום, המדחס מתנתק בעומס...

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם (נערך)

בארץ לא תמצא הרבה מידע, אתה צריך לפתוח יוזר בפורום בחו"ל

להכניס את מספרי התקלות ותקבל את כל המידע

https://www.traverseforum.com/33-engine-drivetrain.html

 

אם יש לך את קוד התקלות אז יהיה יותר קל לחפש שם, כולם שם מדברים בקודים ולא התיאור התקלה

 

ותרשום קצת יותר נתונים על הרכב?

 

מה הק"מ?

מתי הוחלפו פלגים? בספר ממליצים כל 150K אבל שיש בעיה בפלגים המחשב קצת משתגע.

 

מחלות ידועות במנוע של הרכב.

 

שרשרת טימינג קופצת שן.

שסתום PCV נסתם

 

בנוסף לגבי הטיפול ... בארץ ממליצים כל שנה או 15,000 ק"מ... לרכב שלא עושה את כל ה 15,000 על כביש 6... ממולץ לצמצם את הטיפול ל10,000 או אפילו ל 8,000 ק"מ.

בנוסף.. מפלס השמן חשוב לצורך שמירה על שרשרת הטיימינג

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם

תודה על התשובות. בקשר למזגן, חשבתי ככה, פשוט לא זכור לי שזה היה לי בעבר, ייתכן שאני טועה.

 

לגבי התקלות עצמן, בעבר פתרתי אותן בחיפוש בפורומים בחו"ל, בארץ, כמו שכתבתי, המוסכים של שברולט לא יודעים לפתור תקלות.

 

הבעיה עם השגיאות והקודים, שלא תמיד המחשב זוכר את כל התקלות לפרק זמן, אלא מתריע עליהן רק בזמן שיש את התקלה ואז "שוכח" אותן.

האם יש דרך לעלות עליהן ו/או לגרום למחשב לזכור אותן לפרק זמן ארוך יותר בלי לנסוע עם מתאם OBD ומחשב מחוברים כל הזמן?

  • 10 חודשים מאוחר יותר...
  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 5.7.2018 בשעה 10:42, driverhelp כתב:

בוקר טוב,

שברולט טראוורס LT 2013.

עוד בתקופת האחריות היו כל מיני תקלות. למשל, תוך כדי נסיעה, פתאום נדלקות נוריות החלקה+נורית בקרת מנוע (כתומה). הרכב היה מתחיל לרעוד והכח שלו היה יורד גם כן.

בדר"כ זה היה מסתדר אחרי כמה דקות של נסיעה איטית או אחרי כיבוי מוחלט של הרכב והתנעה מחדש. היו גם תקלות נוספות.

המקצועיות של שברולט בארץ גרועה (נבדק מול מספר מוסכים של החברה ומול מישהו בכיר בשברולט שהתחייב לדאוג שיטפלו בבעיה, מה שלא קרה בפועל...).

 

אתמול, תוך כדי נסיעה רגילה, נדלקה נורית החלקה, ומחשב הרכב הודיע את התקלות הבאות:

traction control off

service traction control

service stabilitrak

לא הרגשתי ירידה בביצועים.

הנורית וההודעות נשארו גם במשך כעשר דקות נסיעה נוספות עד שכיביתי את המנוע.

תופעה נוספת שקוראת בימים האחרונים: כאשר אני מאיץ חזק (סל"ד עולה לכיוון 4500-5000), המזגן מוריד את תפוקת הקירור/מפסיק להוציא אוויר קר חדש. בדר"כ לאחר כיבוי המזגן והפעלה מחדש הבעיה מסתדרת.

 

האם יש למישהו כיוון לפתרון?

תודה מראש

Just now, mv1 כתב:
בתאריך 5.7.2018 בשעה 10:42, driverhelp כתב:

בוקר טוב,

שברולט טראוורס LT 2013.

עוד בתקופת האחריות היו כל מיני תקלות. למשל, תוך כדי נסיעה, פתאום נדלקות נוריות החלקה+נורית בקרת מנוע (כתומה). הרכב היה מתחיל לרעוד והכח שלו היה יורד גם כן.

בדר"כ זה היה מסתדר אחרי כמה דקות של נסיעה איטית או אחרי כיבוי מוחלט של הרכב והתנעה מחדש. היו גם תקלות נוספות.

המקצועיות של שברולט בארץ גרועה (נבדק מול מספר מוסכים של החברה ומול מישהו בכיר בשברולט שהתחייב לדאוג שיטפלו בבעיה, מה שלא קרה בפועל...).

 

אתמול, תוך כדי נסיעה רגילה, נדלקה נורית החלקה, ומחשב הרכב הודיע את התקלות הבאות:

traction control off

service traction control

service stabilitrak

לא הרגשתי ירידה בביצועים.

הנורית וההודעות נשארו גם במשך כעשר דקות נסיעה נוספות עד שכיביתי את המנוע.

תופעה נוספת שקוראת בימים האחרונים: כאשר אני מאיץ חזק (סל"ד עולה לכיוון 4500-5000), המזגן מוריד את תפוקת הקירור/מפסיק להוציא אוויר קר חדש. בדר"כ לאחר כיבוי המזגן והפעלה מחדש הבעיה מסתדרת.

 

האם יש למישהו כיוון לפתרון?

תודה מראש

הצג עוד  

היי 

יש לי את אותה תקלה אשמח לפרטים

  • שנתיים מאוחר יותר...

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...