Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1682 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אותה תשובה קיבלנו גם ממוסך כלמוביל אשדוד

הגענו עם ויטו עם בעיה

הובחן שכנראה הלך האקטואטור האלקטרוני בטורבו והוא בא כיחידה עם הטורבו וצריך להחליף קומפלט

שאלנו אם התקלה לא תיפטר האם יהיה זיכוי נאמר לנו שלא ואין מה לעשות צריך להחליף חלק חלק עד שימצא הפתרון

לבסוף במקום האחר נבדק האקטואטור נמצא תקין

ומה שמצאנו זה שהטריס של הEGR נשבר ריטכנו והתקלה נעלמה כלא הייתה

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם

רק לספר, שאמנם לא רבתי עם המוסך ולא תבעתי אותו, אבל לא המשכתי לטפל אצלו. אחרי כשנה-שנתיים הייתי צריך להחליף רפידות, ביקשתי ממנו הצעת מחיר. הבעלים של המוסך (שהוא אבא של המכונאי ההוא, ובעצם לא פעיל יותר במוסך מלבד קשר עם הלקוחות) התנצל בפני ואמר לי שהבן שלו מעדיף לא לעבוד איתי, כי "תמיד יש לי טענות"....

כמו שאומרים, no good deed goes unpunished

  • רעיון טוב! 2
פורסם

תפנה לערוץ 12 .. שהמוסך עושה הפלייה ולא מוכן לטפל בכל אחד.
אם הם עשו את זה על ערוץ 12 אולי יעשו את זה גם על מוסך קטן.

 

האמת תגובה מוזרה, כי הוא מודה שטעה בהבחנה המקורית בסוף לא החזיר לך את הכסף ,  אז מה הבעיה שלו?
זה אל שתבעת אותו וקיבלת את הכסף בחזרה. 

 

תעשה לו שיימינג.. תגיד שזה בגלל שאתה תימני /חרדי/כיפה סרוגה/ביבסט.. 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 3 שעות, korola כתב:

תעשה לו שיימינג.. תגיד שזה בגלל שאתה תימני /חרדי/כיפה סרוגה/ביבסט.. 

מה? איך שקר כזה הוא מהלך הגון? ניחא לעשות שיימינג, לספר את הסיפור במלואו מנקודת המבט של הנפגע ולדרוש פיצוי ברחבי הרשת. אבל להעליל על עסק שהוא גזען/שונא מגזר מסוים? זה לא פתרון. זו סתם בריונות וניצול כלי טוב בדרך גרועה ביותר.

  • רעיון טוב! 2
פורסם

האמת זה היה קצת בציניות,

כי באמת אני לא רוצה לקבל שירות ממוסך שלא רוצה לתת לי שירות,

או ממוסך לא מקצועי שטועה בהבחנה ואני צריך לשלם על זה כולל הרווח שלו מהטעות.

 

אבל מאיפה אתה בטוח שהוא סתם לא רצה לטפל בו?  אולי בעל המוסך קלט שעומד מולו פרסי?  הוא לא רוצה לטפל בקמצנים? 

 

פורסם

פשוט חזירות,

 

מה הלאה? יגלגל עלויות ללקוח כאשר יצטרך בוקסות/כלים מיוחדים על מנת לעשות עבודה מבוקשת על הרכב שלהם.

 

פורסם
לפני 33 דקות, rev-Match כתב:

פשוט חזירות,

 

מה הלאה? יגלגל עלויות ללקוח כאשר יצטרך בוקסות/כלים מיוחדים על מנת לעשות עבודה מבוקשת על הרכב שלהם.

 

זה נכתב בסרקזם?
כי שום מכונאי במוסך לא שולף ארנק והולך לקנות כלי עבודה מכיסו. מן הסתם עלויות הכלים מגולגלות ללקוחות בדרך כזו או אחרת

  • אהבתי 1

יום טוב גם לך

פורסם
לפני שעתיים, rev-Match כתב:

פשוט חזירות,

 

מה הלאה? יגלגל עלויות ללקוח כאשר יצטרך בוקסות/כלים מיוחדים על מנת לעשות עבודה מבוקשת על הרכב שלהם.

 

 

את זה דווקא אני מבין,  פעם נכנסתי עם רכב אמריקאי למוסך מורשה משרד התחבורה.
מוסך קטן וחביב של אבא ובן, בזמנו הייתי לקוח קבוע שלהם עם קורולה 2003. 

 

אבל שהייתי צריך משהו ברכב אמריקאי  שלא היה נפוץ בארץ (דודג' ג'רני), הם ענו לי שהם מעדיפים לא לטפל ברכב הזה כי הם לא בטוחים שיש להם את כל הכלים המתאימים.

אז אם יש כלי מיוחד שעולה הרבה יותר ממה שהם יכולים לגבות על טיפול אחד , אז לא הגיוני לדרוש מהם לקנות אותו ולהפסיד. 

×
×
  • תוכן חדש...