Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1242 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

הלך לאבא שלי מדחס מזגן בקאדילק DTS שנת 2008,

מצאתי מאמזון את המדחס הזה:

https://www.amazon.com/ACDelco-15-21470-Equipment-Conditioning-Compressor/dp/B000JZZ96G/ref=sr_1_3?ie=UTF8&qid=1528459891&sr=8-3&keywords=21992588

לפי המקט זה מתאים,

הם רושמים המחיר 364.3 דולר כולל הכל, 1300 שקל,

יהיה בעיה להכניס את זה לארץ?

המחיר באמת יהיה 1300 שקל כולל מיסים כולל הכל?

תודה מראש.

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מבחינת מחיר - המחיר שהם מציגים ($256.54 + $107.76) - זה המחיר הסופי לך אצלך בבית. ה Shipping & Import Fees Deposit אומר שאתה משלם על המשלוח והמיסוי 107.76$. אמזון *מתחייבים* (ובתור אמזון, גם מבצעים) שהמחיר לא יהיה גבוה יותר, אפילו אם יידרשו לשלם עלויות נוספות. הם גם מבטיחים שבמידה וההוצאות בפועל יהיו נמוכות יותר, תקבל החזר.

 

מבחינתך, השילוח הזה ע'י אמזון היא הדרך הטובה ביותר לרכוש מוצר. אתה לא צריך להתעסק עם כלום פרט לחתום כשאתה מקבל את המשלוח.

פורסם

שלא נשכח שלרוב גם מקבלים אחריות של אמזון שכנראה עדיפה מכל כתב אחריות בארץ ...

מדיניות החזרות וזיכוי בסטנדרט אחר.

פורסם
היי,

הלך לאבא שלי מדחס מזגן בקאדילק DTS שנת 2008,

מצאתי מאמזון את המדחס הזה:

https://www.amazon.com/ACDelco-15-21470-Equipment-Conditioning-Compressor/dp/B000JZZ96G/ref=sr_1_3?ie=UTF8&qid=1528459891&sr=8-3&keywords=21992588

לפי המקט זה מתאים,

הם רושמים המחיר 364.3 דולר כולל הכל, 1300 שקל,

יהיה בעיה להכניס את זה לארץ?

המחיר באמת יהיה 1300 שקל כולל מיסים כולל הכל?

תודה מראש.

לפני שאתה מזמין את המדחס תבדוק את המק"ט של המדחס המותקן ברכבך.

 

מי ירכיב לך את המדחס כולל החלפת מייבש וייתכן שצריך לבצע גם ניקוי למערכת הקירור במידה והמדחס 'נטחן' מבפנים.

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)
לפני שאתה מזמין את המדחס תבדוק את המק"ט של המדחס המותקן ברכבך.

 

מי ירכיב לך את המדחס כולל החלפת מייבש וייתכן שצריך לבצע גם ניקוי למערכת הקירור במידה והמדחס 'נטחן' מבפנים.

המדחס כרגע מקצר וגומר את המצבר לפי דברי החשמלאי,

לא ידוע אם המייבש נהרס, איך המייבש נקרא באנגלית ? (שאני אבדוק מה המקט שלו)

המדחס מתאים במאה אחוז, בדקתי לפי המקט.

 

 

תזמין גם מייבש על הדרך באותה הזדמנות

ידוע לך איך זה נקרא באנגלית?

 

זה העמוד של החלקים עם המקטים:

Screenshot_2.jpg

עריכה אחרונה על ידי yoelb00

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם
לא רואים את המייבש בתמונה שצירפת. החלק נקרא Receiver Drier או Filter Drier Receiver או רק Drier.

 

בחלק מהאמריקאיות עם מערכת מוצפת הוא נקרא Accumolator.

פורסם
המדחס כרגע מקצר וגומר את המצבר לפי דברי החשמלאי.

מה הבדיקות שביצע החשמלאי ?

 

האם נבדק הממסר של הקלא'צ המגנטי ?

 

האם ניתקת את הקונקטור המתחבר לקלא'צ המגנטי ?

 

אולי הבעיה רק בסליל של הקלאצ' וניתן להחליפו ?

איזה כייף לי :)

פורסם
מה הבדיקות שביצע החשמלאי ?

 

האם נבדק הממסר של הקלא'צ המגנטי ?

 

האם ניתקת את הקונקטור המתחבר לקלא'צ המגנטי ?

 

אולי הבעיה רק בסליל של הקלאצ' וניתן להחליפו ?

התקשרתי לחשמאלי,

הוא אמר שהסליל זה הבעיה שאם אני יכול להביא סליל הוא יחליף רק את הסליל,

יש אפשרות כזאת להזמין סליל מקורי?

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

×
×
  • תוכן חדש...