Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1241 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יישנם מדחסים שבהחלט ניתן לרכוש רק את הסליל. אינני מכיר את המדחס ברכבך לכן אני מציע לך להתייעץ עם בעל מקצוע שמכיר את המדחס ברכבך.

 

להמחשה בלבד.

 

https://www.amazon.com/Compressor-Clutch-SD7V16-Beatle-Quattro/dp/B06XZFXVH7

איזה כייף לי :)

פורסם

בדוק בארץ - אולי יש משפצי מדחסים, שיש להם סליל ואו חלפים מתאימים למדחס.

המדחס אפשרי ונמצא בעוד רכבים של שברולט או דגמים אמריקאיים אחרים.

(בד"כ היצרנים, קונים מדחסים מחברות חיצוניות)

 

מומלץ מאוד - משפץ ומתקין טוב - עופר קצב, הוא נותן פתרונות לבעיות מדחסים והגה חשמלי.



התקשר אליו, יש להם ידע ומחירים נוחים.



עופר קצב מזגנים לרכב 053-8092494 מתמחה במיזוג-אוויר מושב גנות

 

ראה דיונים:

עלות ממוצעת להחלפת מדחס משופץ / שיפוץ מדחס מזגן בגולף שנת 2000

 

מדחס מזגן לפורד קורטינה 82

 

המלצה על עופר קצב מזגניסט בגנות

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

ליין מן, הטלפון שרשמת של עופר קצב לא נכון, ענה לי מישהו אחר,

התקשרתי לכל הטלפונים של עופר קצב שמצאתי בגוגל ובאף אחד הוא לא עונה,

מצאתי כמה אנשים שמוכרים רק את הסליל בארץ והם רוצים 700 שקל על החלק כולל הרכבה ,

במחיר כזה כבר אבא שלי מעדיף להביא מדחס חדש מקורי , הוא לא סומך עליהם שהסליל מקורי ויחזיק הרבה זמן,

באייבי מצאתי אחד משופץ:

https://www.ebay.com/itm/162761490477

אני עדיין מחפש חדש, אם אני לא אמצא אני כנראה אזמין כבר מדחס חדש וזהו ויהיה שקט לעשר שנים הבאות.

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם

האם מצאת בעל מקצוע שיבצע עבורך את העבודה ? ידוע לך שאתה לא תקבל אחריות על המדחס מבעל המקצוע ?

 

אל תסמוך ב-100 אחוז על המוכרים באיביי/אמאזון וגם על PART LIST של הייצרן מכיוון שלפעמים קיימים הבדלים מסויימים בין מדחסים המותקנים ברכבים הנמכרים בישראל לאלא בחו"ל.

איזה כייף לי :)

פורסם

700שח להחלפת סליל עם עבודה זה מחיר טוב.

אז תקנה מדחס חדש מה עם העבודה ומה עם האחריות?

בדקת כמה עולה מדחס חדש ומקורי?

 

תבדוק על המדחס יש מדבקה של דגם מלא תלך לפי הדגם, חשוב שכל האותיות והמספרים והיו זהים אחרת יגיע לך מדחס עם גוף זהה ופולי שונה או יציאות של הצנרת שונים מהמדחס שלך ותהיה בבעיה.

 

במקומך הייתי הולך על מה שהוצע לך כאן בארץ עבור סליל ועבודה.

פורסם
האם מצאת בעל מקצוע שיבצע עבורך את העבודה ? ידוע לך שאתה לא תקבל אחריות על המדחס מבעל המקצוע ?

 

אל תסמוך ב-100 אחוז על המוכרים באיביי/אמאזון וגם על PART LIST של הייצרן מכיוון שלפעמים קיימים הבדלים מסויימים בין מדחסים המותקנים ברכבים הנמכרים בישראל לאלא בחו"ל.

 

מצאתי בעל מקצוע שיחליף, ידוע שאני לא אקבל אחריות, אבא שלי מוכן לקחת את הסיכון.

 

700שח להחלפת סליל עם עבודה זה מחיר טוב.

אז תקנה מדחס חדש מה עם העבודה ומה עם האחריות?

בדקת כמה עולה מדחס חדש ומקורי?

 

תבדוק על המדחס יש מדבקה של דגם מלא תלך לפי הדגם, חשוב שכל האותיות והמספרים והיו זהים אחרת יגיע לך מדחס עם גוף זהה ופולי שונה או יציאות של הצנרת שונים מהמדחס שלך ותהיה בבעיה.

 

במקומך הייתי הולך על מה שהוצע לך כאן בארץ עבור סליל ועבודה.

המדחס החדש עלה:

1374 שקל.

עבודה עוד 300 שקל, לגבי האחריות אבא שלי מוכן לקחת סיכון, וגם המדחס חדש בטח יחזיק אותו דבר כמו הישן כ10 שנים.

 

המדחס הוזמן לפי מקט מאמזון, אני אאעדכן שהוא יגיע.

אני לא סומך על אנשים בארץ שנותנים אחריות של שלושה חודשים... עדיף כבר להוסיף כסף ולקבל מדחס חדש עם חלקים מקוריים.

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון:

המדחס הגיע שבוע שעבר ב 26/7/18 יום שלישי הגיע עד הבית וללא תשלום נוסף בארץ,

הוא הורכב ברכב והוא מתאים ב 100%, מקרר והכל עובד.

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

  • 4 שנים מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 1.7.2018 בשעה 12:52, yoelb00 כתב:

עדכון:

המדחס הגיע שבוע שעבר ב 26/7/18 יום שלישי הגיע עד הבית וללא תשלום נוסף בארץ,

הוא הורכב ברכב והוא מתאים ב 100%, מקרר והכל עובד.

שלום אשמח לדעת אם אבא שלך עדיין מחזיק ברכב, במידה וכן ,איפה הוא מטפל ברכב והאם הוא מרוצה מהטיפול?

אני מחפש מוסך שמבין טוב ברכב יש לי כזה גם

×
×
  • תוכן חדש...