Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1639 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וככה סתם הוא אמר לך? מידע כזה יכול לגרום לכך שכל מי שירצה להזמין עכשיו את לאון , לא יזמין כי ירצה לחכות למתחית פנין ואז הם יתקעו אם מלאי של דגם הישן. או שאני מפספס משהו?

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

  • תגובות 285
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
המידע מגיע ממנהל מכירות ארצי של סיאט, שאמר שבוודאות עד אוקטובר יהיה אפשר להזמין את הדגם החדש.

 

תהיה מתיחת פנים\חידוש ללאון הרגילה?

פורסם

כנראה קודם יציגו את הסיאט לאון החדשה, ואח"כ את הלאון קופרה שבמבוססת על המראה שלה. ההבדל בניהם במיתוג אחת סיאט לאון והשנייה לאון של חטיבת הקופרה.

Finger's gonna kill me.

פורסם
אין מלאי ואי אפשר להזמין כרגע. מה שהיה במלאי עבר לאוטודיל.
דיברתי על לאון רגילה לא קופרה. גם אין במלאי?

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

רגילה יש במלאי, אבל הרגילה כבר קיבלה 'מתיחת פנים' - מערכות בטיחות מקוריות, קוקפיט דיגיטלי בחלק מהדגמים וכו'.

הדברים האלה לא הגיעו לקופרה (אני חושב שהיו כמה 3 דלתות שכן הגיעו עם זה). אז הקופרה צריכה לקבל את העדכון בעיקר, ועל הדרך כנראה שיהיו עוד כמה שינויים. זה ממה שהבנתי, קח בערבון מוגבל.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

לפני זה תהיה לאון קופרה עם סמל של סיאט, עם מערכות בטיחות מקוריות וקוקפיט דיגיטלי, שאמורה להגיע ברבעון האחרון של 2018. המותג קופרה זה סיפור אחר שייקח עוד שנה שנתיים אחרי זה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
לפני זה תהיה לאון קופרה עם סמל של סיאט, עם מערכות בטיחות מקוריות וקוקפיט דיגיטלי, שאמורה להגיע ברבעון האחרון של 2018. המותג קופרה זה סיפור אחר שייקח עוד שנה שנתיים אחרי זה.

בדיוק !

פורסם
לפני זה תהיה לאון קופרה עם סמל של סיאט, עם מערכות בטיחות מקוריות וקוקפיט דיגיטלי, שאמורה להגיע ברבעון האחרון של 2018. המותג קופרה זה סיפור אחר שייקח עוד שנה שנתיים אחרי זה.

 

יש כזו אחת לפחות שאני יודע עליה בארץ, עם קוקפיט דיגיטאלי וכו'. אני לא חושב שזה שינוי כלשהו בדגם, רק המתיחת פנים הנוכחית תגיע אולי עם תוספות שיש בחו"ל כמו זו שכבר הגיעה.

Finger's gonna kill me.

פורסם

מה שראית זה 3 ד׳? ציינתי שהגיעו כמה כאלה עם הקוקפיט. ב5 ד לא הגיעו.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

כן אני ראיתי משהו עם שחורה 3 דלתות שיש לו קוקפיט דיגיטלי ( הבחור מאזור אשדוד), כמו כן יש לו קופרה 300 לא 290 ( רשום על הסמל מאחורה 300.

הבנתי ממנו שהיא יבוא אישי.

פורסם

זאת שאני ראיתי היא לא יבוא אישי, אלא יבוא צ'מפיון. 3 דלתות 290 מתיחת פנים. אם אני לא טועה היא גם עם מערכות בטיחות מקוריות. לבעלים שלה קוראים דניאל למיטב זיכרוני, והוא טוען "שהיה לו מזל".

Finger's gonna kill me.

פורסם

עברה שנה והגיע הזמן לחדש את ביטוח הרכב שלי ולהפתעתי קיבלתי הודעה מכלל שהם אינם מבטחים יותר את הקופרה.

עברתי להראל ולשמחתי הביטוח המקיף זול יותר משמעותית מהקודם (4600 במקום 6500)

לתשומת לב הרוכשים החדשים.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
זאת שאני ראיתי היא לא יבוא אישי, אלא יבוא צ'מפיון. 3 דלתות 290 מתיחת פנים. אם אני לא טועה היא גם עם מערכות בטיחות מקוריות. לבעלים שלה קוראים דניאל למיטב זיכרוני, והוא טוען "שהיה לו מזל".

 

מה זה ייבוא צמפיון?


×
×
  • תוכן חדש...