Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קורולה 2001 גיר משתגע בשיוט


גרשון המשפר
שימו לב! השרשור הזה בן 2187 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קורולה 2001 אוטומטית, 165 אלף ק"מ.

הגיר נראה תקין לגמרי, מעביר הילוכים באופן תקין, מגיב היטב לדוושה ועם שמן אדום נקי.

בהילוך אחרון (רביעי) בשיוט רגוע בטווח של 100-110 קמ"ש, הגיר נותן קיקים קטנים, הסל"ד קופץ בכמה מאות סל"ד לכמה שניות ויורד חזרה, וחוזר חלילה.

זה מרגיש כאילו יש זיוף בקריאה של חיישן או שהגיר לא ננעל על אוברדרייב.

בכל שאר המצבים הכל מרגיש תקין לגמרי והבעיה באה לידי ביטוי רק בנסיעה רגועה ורק בהילוך רביעי בטווח המהירויות הזה.

רעיונות מהמומחים?

 

תודה

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קורולה 2001 אוטומטית, 165 אלף ק"מ.

הגיר נראה תקין לגמרי, מעביר הילוכים באופן תקין, מגיב היטב לדוושה ועם שמן אדום נקי.

בהילוך אחרון (רביעי) בשיוט רגוע בטווח של 100-110 קמ"ש, הגיר נותן קיקים קטנים, הסל"ד קופץ בכמה מאות סל"ד לכמה שניות ויורד חזרה, וחוזר חלילה.

זה מרגיש כאילו יש זיוף בקריאה של חיישן או שהגיר לא ננעל על אוברדרייב.

בכל שאר המצבים הכל מרגיש תקין לגמרי והבעיה באה לידי ביטוי רק בנסיעה רגועה ורק בהילוך רביעי בטווח המהירויות הזה.

רעיונות מהמומחים?

 

תודה

אתה מתאר תקלה בנעילת ממיר מומנט,

יתכן והממיר דורש החלפה או סולינואיד נעילה תקול.

תתיעץ עם מכון גירים אמין דוגמת ספי מצומת סגולה.

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשמת גיר אצלי בפוקוס 2005 (אומנם ב200 אלף), אלה הסימפטומים שבהם התחילה הגסיסה שלו. גם כן, במהירות 100-110 התחילו קיקים כאילו הגיר לא מצליח להינעל על ההילוך.

 

גם פה השמן היה נקי, אחר כך נדלקה נורת גיר והשאר היסטוריה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ייתכן ומדובר בבעיית הצתה כלומר חיתוכים של המנוע. מה מצב הפלאגים?

 

הרכב מטופל היטב, החלפות שמן לפני הזמן, פילטרים מקוריים, כולל החלפות שמן גיר. נראה שמקור העניין לא במנוע.

 

אתה מתאר תקלה בנעילת ממיר מומנט,

יתכן והממיר דורש החלפה או סולינואיד נעילה תקול.

תתיעץ עם מכון גירים אמין דוגמת ספי מצומת סגולה.

 

אנסה תודה. לתחושתי הגיר תקין מכאנית מאחר והוא מטופל ומגיב מצויין. ונדרש איבחון מדוייק של החלק התקול.

 

כשמת גיר אצלי בפוקוס 2005 (אומנם ב200 אלף), אלה הסימפטומים שבהם התחילה הגסיסה שלו. גם כן, במהירות 100-110 התחילו קיקים כאילו הגיר לא מצליח להינעל על ההילוך.

 

גם פה השמן היה נקי, אחר כך נדלקה נורת גיר והשאר היסטוריה.

 

את החלק הכי חשוב שכחת - ההיסטוריה כדי שאצליח ללמודמשהו. הגיר הוא מכלול של חלקים - מה התקלקל?

 

אני שוב מציין שהרכב מטופל היטב, נוסע נהדר, הגיר מגיב מצויין ומעביר הילוכים בחלקות והתופעה שתיארתי מתרחשת רק מידי פעם ורק בשיוט בהילוך רביעי.

יש נסיעות שאני לא חווה את התופעה כלל.

עריכה אחרונה על ידי גרשון המשפר

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב, נעילת הממיר מומנט לא קשורה להעברת ההילוכים, ההילוכים יכולים לעבור הכי חלק בעולם, והממיר מומנט עלול שלא להנעל כפי שצריך.

לכן תקרא שוב בכובד ראש את ההודעה הקודמת שלי

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את החלק הכי חשוב שכחת - ההיסטוריה כדי שאצליח ללמודמשהו. הגיר הוא מכלול של חלקים - מה התקלקל?

 

לא יודע, שמתי גיר קומפלט מפירוק ושלום על ישראל.

 

אחר כך מכרתי את הרכב.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב, נעילת הממיר מומנט לא קשורה להעברת ההילוכים, ההילוכים יכולים לעבור הכי חלק בעולם, והממיר מומנט עלול שלא להנעל כפי שצריך.

לכן תקרא שוב בכובד ראש את ההודעה הקודמת שלי

 

קראתי בכובד ראש אבל ספי שלל ממיר מומנט על הסף.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2187 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...