Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2948 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש המלצה לרמקולים של Focal שיתאימו לביואיק לה קרוס 2010.

 

האם יש דגם מוצלח ומומלץ?

אשמח לדעת גם כמה אצטרך להשקיע על מגבר אם אני קונה רמקולים בסכום כזה.

 

הסיבה שאני רוצה focal היא בגלל שהיו לי רמקולים שלהם ברכב ואהבתי את הצליל.

 

 

תודה רבה.

פורסם

כל מגבר איכותי ממותג כמו פיונר ורקפורד גי בי אל יכול להחזיק סט של פוקל הם בדרך כלל מאוד נצילים גם .. יש את הדגם שלהם ES165K שהוא 100RMS יכול לספק אותך

פורסם

אתה יכול ללכת על סידרת FX של פוקל וישאר לך גם קצת עודף, מדובר בסט מעולה שנותן תמורה טובה לכסף.

לא הייתי משדך לרמקולים כאלה מגברים כמו "פיוניר או JBL" ושאר מותגים שמזמן לא מייצרים איכות אלה דרישת שוק זולה.

בהתקנות שאני מבצע אני משדך לרמקולים האלה מגברים של ARC AUDIO ׁ(יבוא שלי) והתוצאה מצויינת.

פורסם

Focal PS 165FX

 Amp Butler TD1500 Amp: LUXMAN CM 4050 Focal Utopia 6w1 : Focal Utopia Be TBM berilliym: Sub: Focal Utopia 33wx2Focal Utopia 4w2    

JL AUDIO HD 750/1  RESOLUT T DSP

×
×
  • תוכן חדש...