Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2958 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

בפולו שלי, נסתמו המתזים של שטיפת החלון הקדמי (אחורי תקין) המשאבה עובדת ומוציאה מים בניתוק הצינור שהולך למכסה המנוע. לפני כשבועיים ניקיתי את החורים עם סיכה, עזר רק בצד אחד והבוקר סתום שוב !

רעיון למישהו מה עושים ?

פורסם

בדיוק שבוע שעבר טיפלתי במתזים סתומים בלנסר 2006.

בהתחלה גם ניסיתי עם סיכה, אבל זה לא באמת עזר, אז פירקתי את חיבור הצנרת מתחת למתזים, מסתבר (לפחות בלנסר) שיש שם מחבר פלסטיק בין הצינור שמתחבר בצד של המתז לבין שאר הצינור. בתוך המחבר יש שסתום שצבר לכלוך, כנראה מאבנית+חומר ניקוי.

הכנסתי את המחבר לקערה עם מים חמים וסודה לשתיה, ולאחר מכן ניקיתי בעדינות עם קיסם והוצאתי את כל מה שהצטבר.

 

המתזים עובדים כמו חדש.

פורסם
בדיוק שבוע שעבר טיפלתי במתזים סתומים בלנסר 2006.

בהתחלה גם ניסיתי עם סיכה, אבל זה לא באמת עזר, אז פירקתי את חיבור הצנרת מתחת למתזים, מסתבר (לפחות בלנסר) שיש שם מחבר פלסטיק בין הצינור שמתחבר בצד של המתז לבין שאר הצינור. בתוך המחבר יש שסתום שצבר לכלוך, כנראה מאבנית+חומר ניקוי.

הכנסתי את המחבר לקערה עם מים חמים וסודה לשתיה, ולאחר מכן ניקיתי בעדינות עם קיסם והוצאתי את כל מה שהצטבר.

 

המתזים עובדים כמו חדש.

תודה

יש למישהו רעיון איך מפרקים את המתזים בפולו ?

פורסם

כדי לחסוך פירוק מתזים כנס לכל מוסך שייבצעו לך ניקוי עם סיכה ולחץ אויר לא ייגבו ממך עלות זה עניין של 3 דקות עבודה והמתזים יעבדו כמו חדשים. לחץ אויר עושה אתצכל ההבדל במצב של סתימה חלקית או מלאה של המתז.

×
×
  • תוכן חדש...