Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2956 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה בניתי שילדה מקרטון שעליה אני רוצה לעבור עם הפייבר ואז לעשות גימורים וצביעה,

אבל אני לא בטוח בדיוק איפה לקנות ומה וכמה אתם חושבים יעלה כל הציוד.

עדיפות לקניה באיזור הצפון אם אין אז אין.

השילדה היא פחות או יותר 1.3*0.3 מטר (צריך להקיף משני הצדדים אז זה פחות או יותר 0.6).

אם למישהו יש סירטון יותר מפורט ואולי בעברית אני אשמח.

 

 

כמו בסרטון:https://www.youtube.com/watch?v=643Mdxa7icQ&index=5&list=PLf8_Y3iAR0zDSmWScJeoPKPoNPuix94sa&t=89s

פורסם

יש באזור עפולה בחור בשם דניאל שעושה עבודות פיבר ברמת גימור מטורפת.

אם תרצה אני אתן לך את הטלפון שלו, אולי הוא ימכור לך חומרים אבל לדעתי שווה לך לברר אצלו כמה יעלה לך לייצר חלק כי זו לא עבודה פשוטה והוא באמת ממש טוב.

-I'd rather loose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car, is your story, so don't let someone else write the book. -Moog 

 

פורסם
יש באזור עפולה בחור בשם דניאל שעושה עבודות פיבר ברמת גימור מטורפת.

אם תרצה אני אתן לך את הטלפון שלו, אולי הוא ימכור לך חומרים אבל לדעתי שווה לך לברר אצלו כמה יעלה לך לייצר חלק כי זו לא עבודה פשוטה והוא באמת ממש טוב.

 

כן, אני אשמח

פורסם

שלחתי לך מסר פרטי

-I'd rather loose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car, is your story, so don't let someone else write the book. -Moog 

 

פורסם

נכנס ל אליאקספרס. כותב CARBON FIBER FABRICK

יש המון מידות שיתאימו לך ואין צורך לקנות יריעה שלמה ברוחב של מטר.

 

יעלה גרושים, קונה בארץ אפוקסי, אם אני זוכר נכון משהו כמו 150 שקל לליטר תחפש כזה שעמיד בפני UV.

 

תהנדס בעצמך. אם כבר אז כבר. שיהיה מגניב.

 

יש המון מדריכים על זה ביוטיוב. אין צורך בוואקום ובכל העניין הזה. לא בשביל החלק הזה. וגימור יפה וחלק אפשר לקבל עם שיוף ולכה.

 

שיהיה בהצלחה.

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

אני חושב שמה שאני צריך זה fiber glass לא carbon.

בנוסף אתה יכול לפרט יותר על המידה לא ממש הבנתי לדוגמה אורך ורוחב שאני יצטרך לפי הנתונים שציינתי

פורסם
נכנס ל אליאקספרס. כותב CARBON FIBER FABRICK

יש המון מידות שיתאימו לך ואין צורך לקנות יריעה שלמה ברוחב של מטר.

 

יעלה גרושים, קונה בארץ אפוקסי, אם אני זוכר נכון משהו כמו 150 שקל לליטר תחפש כזה שעמיד בפני UV.

 

תהנדס בעצמך. אם כבר אז כבר. שיהיה מגניב.

 

יש המון מדריכים על זה ביוטיוב. אין צורך בוואקום ובכל העניין הזה. לא בשביל החלק הזה. וגימור יפה וחלק אפשר לקבל עם שיוף ולכה.

 

שיהיה בהצלחה.

 

 

ראיתי סרטון של carbon כמו שציינת עם הוואקום והשיטה הזאת ניראת הרבה יותר פשוטה ונוחה יכול ליהיות שעדיף לי ללכת על שיטה כזאת?

פורסם
ראיתי סרטון של carbon כמו שציינת עם הוואקום והשיטה הזאת ניראת הרבה יותר פשוטה ונוחה יכול ליהיות שעדיף לי ללכת על שיטה כזאת?

 

אתה לא חייב ואקום בשביל מה שאתה עושה, אתה יכול לעשות את זה בדיוק כמו מפייברגלאס פשוט עם קרבון במקום פייברגלאס.

 

אני חושב שמה שאני צריך זה fiber glass לא carbon.

בנוסף אתה יכול לפרט יותר על המידה לא ממש הבנתי לדוגמה אורך ורוחב שאני יצטרך לפי הנתונים שציינתי

 

אם אתה כבר עושה, תעשה LIKE A BAWS!

 

אני אישית הזמנתי מכאן

 

https://www.aliexpress.com/store/1460333?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dO6GYsG

 

קרבון.

יש שם פסים מוכנים ברוחב שאתה צריך ואתה יכול לדבר עם המוכר, יש לו דברים שיש לו והם לא מופיעים בחנות.

 

בשביל שכבות תחתונות אתה צריך לשים יריעה 12K (מופיע לך בצד את הסוגים) 3 שכבות יספיקו לצורך העניין.

ושכבה עליונה לשים 3K TWILL שכבה אחת שהיא היפה מבין כולם וגם הדקה.

12K עבה יותר.

 

יש לו גם בצבעים וקרבון עם קוולר.

 

מומלץ לא לשים קרבון על פייברגלאס בכלל אחוזי התפשטות שונים בהתחממות. כי זה הכל ישבר ויסדק.

 

או פייברגלאס או קרבון. לא ביחד.

 

וואקום לחלק הזה אתה ממש לא חייב... כדי שזה יצא חלק ויפה אחרי שהכל מתייבש, אתה עושה שיופים וליטושים בהתחלה גסים, לראות איפה יש שקעים. אחרי שגילית איפה כל השקעים, אתה עוד פעם מכסה הכל באפוקסי ונותן לזה להיתייבש, ואז עוד פעם משייף הכל שיהיה חלק חלק. עד נייר 600-800 אחרי זה 1000-1500 עם מים, ובסוף בסוף פוליש עם מכונה.. ויש לך דאק טייל מקרבון אמיתי.

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

×
×
  • תוכן חדש...