Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2979 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

יש לי פג'ו 206 שנת 2003 ידני דגם xs.

 

אתמול במהלך הנסיעה התחלתי להרגיש קושי בהעברת הילוכים (בעיקר הילוך נמוך),שהרכב נוסע

במהירות פחות מרגישים את הקושי במעבר בין הילוך 4 ל5.

 

זה סימן שהגיר הלך?

האם בדיקת שמן גיר ובמידה שחסר יכול לעזור?

 

אשמח לקבל עצות.

תודה רבה.

פורסם

היום אני יעשה את בדיקת שמן גיר.

כן העברה בין ניוטרל להילוך ראשון שהקלאץ לחוץ עד הסוף מרגיש את גלגלי השיניים של הגיר ומאוד קשה להכניס להילוך.

בחמש שנים שהאוטו אצלי לא הוחלף קלאץ ואין לי היסטוריה.

פורסם

הקלאץ' שלך כנראה לא בסדר - אולי הדיסקת לחץ לא עובדת כראוי

עשה ניסוי אם אתה לוחץ קלאץ' עד הסוף בניוטרל ומרגיש רעידות מהמנוע בדוושת הבנזין כנראה הדיסקת לחץ לא בסדר, רוב הסיכויים שתצטרך לבצע החלפת קלאץ' ודיסקת לחץ. לא סיפור ענק...

בהצלחה

פורסם

במידה והקלאץ לחוץ והילוך עובר חלק שמנוע כיבוי /ולעומת זאת כשהמנוע עובד והקלאץ לחוץ ההילוכים לא עוברים משמע בעיה בהפרדת קלאץ.

פורסם

אם אתה אומר ש5 שנים האוטו אצלך ואתה לא יודע מה הולך שם תעשה בדיקה לך למוסך שאתה מכיר שלא יעבדו עלייך.

אם ימצא שצריך להחליף קלאץ אז כמובן שזה בא הכל ביחד קיט+הייתי מחליף גם את השמן גיר (אבל זה רק אני).

פורסם

ב 206 יש כבל קלאץ' עם מנגנון מתיחה אוטומטי, נשמע שהמנגנון לא מותח את הכבל כמו שצריך.

 

 

דבר ראשון הייתי מחליף כבל קלאץ'.

 

האם כשמנוע כבוי ההילוכים עוברים טוב?

 

 

פורסם

עידכון:

שנכנסתי לרכב שמתי לב שדוושת הקלאץ לא בגובה הרגיל (לחוץ בערך שליש)לחיצה ארוכה והשתחרר

וחזר לגובה הרגיל.

אחרי שקלאץ חזר לגובה הרגיל לחצתי עד הסוף (המנוע כבוי) העברת הילוכים חלקה.

הנעתי את הרכב והתחלתי נסיעה כל העברת הילוך עבר בצורה טובה .

 

אשמח לקבל את חוות דעתכם:

Maor Hananayev

×
×
  • תוכן חדש...