Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2974 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה לכולם התגובות.

כפי שאמרתי, רכשתי לפני 6 שנים טלוויזיות של "קינג" בעלות של 450 שקלים לכל אחת בגודל 32", עדיין עובדות, בדיוק עכשיו צופה באחת מהן, כאחד שיש לו יומיים בשבוע לצפות בטלוויזיה לא רואה סיבה להשקיע מעל ומעבר, בעיקר כשזה עובד. נכון זה יכול בסופו של דבר לא לעבוד אבל במחיר הזה מוכן לקחת סיכון.

 

איציק נ. - האמת שמצאתי את הטלוויזיה של JetPoint בשקם אלקטריק בגודל 55" (החלטתי ש65 גדול לי מדי), במחיר של 1590 ומחיר של 1890 שעם ההנחות שלי אחת תעלה 1200 והשניה 1480, ההבדל בניהם זה שאחת סמארט ואחת לא והלא סמארט ברזולוציה 1920*1080 עם טכנולוגיית LED והסמארט ברזולוציה 3840*2160 שהיא כביכול UHD עם טכנולוגייה D-LED.

האמת - אין לי שמץ מה ההבדלים ועד כמה אני ארגיש את ההבדלים בניהם, זה קריטי?

 

בנוגע לאמא ואבא בהקשר לעדכון תוכנה - אין לי צורך בזה מאחר ואני משתמש בסטרימר של שיאומי. אם הייתי יכול הייתי קונה טלוויזיה שהיא בלי סמארט אבל אלה שבלי הן LED ועם רזולוציה נמוכה יותר. מה שאיכותי יותר כבר מגיע עם סמארט אוטומטית. מילא זה היה מגיע עם Android TV שיכול לבטל לי את הסטרימר אבל זה מגיע עם נתונים ומערכת פח של היצרן עצמו בדרך כלל.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עדכון תוכנה לא יוצא בגלל הצורך שלך, אלא בגלל שהמכשיר סובל מבאגים שהתגלו לאחר יצורו.

אצל יצרנים חסרי שם תמשיך לחיות איתם, יצרנים מכובדים מתקנים ומשפרים.

היות ולמרכיב בתוכנה יש חלק הולך וגדל במכשירים עם השנים אי אפשר להשוות את הצורך בשדרוגים במכשיר 32 אינטש ישן למכשיר 55 אינטש חדש. המכשירים הזולים נתקעים, עושים ריסטים ועוד רעות חולות אחרות.

במסך גדול גם קל יותר לראות את פגעי עיבוד התמונה. במכשיר זול עם מעבד זול ופנל זול התמונה פשוט נראית דראק.

 

אבל כמו שכתבתי לך בפוסט הראשון.... אתה כבר החלטת... אז בהצלחה.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

ברור לי שהוא לא מתעדכן בגלל הצורך שלי, ובכל זאת אתה צודק וידוע שהמערכת הפעלה של המוצרים הזולים היא קלוקלת, ועם זאת זה לא אמור להשפיע מאחר ואני לא משתמש בה, ריסוט עצמי ותקיעות יכולות לנבוע משימוש במערכת הפעלה עצמה, שידור דרך HDMI כידוע לי זאת לא פעולה שקשורה למערכת ההפעלה של הטלוויזיה. למרות שגם פה יש מקרים כמו המערכת אנדרואיד סינית שקניתי לרכב ב2015 ועד היום עובדת בלי עין הרע, נכון שאין עדכונים כי זאת מערכת קאסטום אבל עובד פיקס לצרכים שלשמה היא נרכשה.

 

אני מקווה שאני לא אתקל בפגיעה בתמונה בגלל גודל המסך כפי שאתה מציין, ועד כמה שהטלוויזיה הקודמת שלי היא זבל סיני זול, עדיין לא ראיתי הבדל משמעותי אצל חברים שקנו טלוויזיות קעורות של סמסונג ב7000 שקל שגרם לי להגיד "ככה אני רוצה", בסופו של דבר אני משתמש דיי קצת בטלוויזיה.. אני מאוד מאמין במשפט "מה שזול עולה ביוקר" אבל מאמין רק כשאני נתקל בזה בעצמי.. בקיצור מקווה לא להתאכזב :)

פורסם
שארפ בבעלות פוקסקון, חטיבת הטלוויזיות של טושיבה נמכרה ל-הייסנס.

זה מזמן לא מה שהיה פעם.

בנוגע לשארפ זה לא הכי רלוונטי, פוקסקון מייצרת פחות או יותר הכל- מזבל מוחלט ועד למכשירי פרימיום כמו אייפונים. ההנדסה של שארפ עדיין נעשית ביפן, איכות הרכיבים וההרכבה עדיין מצוינת, הביקורות מעידות שלשארפ עדיין יש מרקעים מהטובים בשוק.

 

לא עקבתי מקרוב לגבי טושיבה אז לא אגיב לגבי זה, אני לא רוצה לכתוב שטויות.

פורסם

מניסיוני הטרי עם טושיבה, מוצר ברמה ירודה מאוד. תאורה מאוד לא אחידה, שחור שהוא במקרה הטוב אפור כהה, לוקח למערכת דקה לעלות לאחר הדלקה, ויותר מהכל סאונד ברמה מחפירה, כאילו שבוקע מאיזה טרנזיסטור.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם
בנוגע לשארפ זה לא הכי רלוונטי, פוקסקון מייצרת פחות או יותר הכל- מזבל מוחלט ועד למכשירי פרימיום כמו אייפונים. ההנדסה של שארפ עדיין נעשית ביפן, איכות הרכיבים וההרכבה עדיין מצוינת, הביקורות מעידות שלשארפ עדיין יש מרקעים מהטובים בשוק.

 

לא עקבתי מקרוב לגבי טושיבה אז לא אגיב לגבי זה, אני לא רוצה לכתוב שטויות.

 

אבל זה כבר לא שארפ, זהו, פיניטו, נמכר ושארפ לא מתעסקים בזה יותר.

פורסם

*גילוי נאות יש לי חנות

תוכל למצוא אצלי טלויזיות של SUZUKI-ENERGY במחיר הכי זול בארץ...

לדוגמא 50 אינץ,UHD,smart

ב1580 ש"ח עם אחריות לשנה כמובן.

מוזמן ליצור קשר במידה ואתה מעוניין או להכנס לאתר :

https://www.pmarket.co.il/category/%D7%98%D7%9C%D7%95%D7%95%D7%99%D7%96%D7%99%D7%95%D7%AA

 

מניסיון שלי עם היבואן,השירות הוא מצוין המותג דיי חדש אבל היבואן הוא אחד הגדולים בארץ ככה שנפילה לא תהיה פה בוודאות.

פורסם (נערך)

מי מייצר את suzuki energy? אהבתי את השימוש בשם היפני סוזוקי, ובשחקן עם מדי נבחרת יפן על רקע הדגל היפני :roll:

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:
פורסם

יש לי 3 טלוויזיות 32 בבית, 2 SHARP ואחת מותג מדבקה סיני (נרכשה כי היינו צריכים מוצר כמה שיותר זול למקום בו הטלוויזיה נמצאת) ורואים הבדל ברור באיכות בין המדבקה לשארפ באותם תנאים.. אם כי הסינית הזולה היא באיכות סבירה, מניח שזה בגלל הגודל הקטן יחסית.

פורסם

יש לי שארפ אחת ופוג'יקום אחת. מבחינת איכות התמונה והסאונד, הפוג'יקום מנצחת.

 

כמו שכתבתי בשרשור אחר, ב"פיילוט" שאני מנסה לתקן יש מסך של LG. אני בספק אם אפשר לומר הרבה על הבדל האיכות בין המותגים למותגי המדבקה.

:turn-l:
פורסם

אני רק אוסיף דבר אחד, מניסיוני;

 

זה יפה שכולכם מדברים על מותגים כאלה ואחרים, סיניים ושלא. אבל הדבר הכי בסיסי, זה ללכת ולראות איך זה נראה. לקנות טלוויזיה זה מוצר שאתה תבלה בלצפות בו, זו לא מכונת כביסה שמספיק לקרוא עליה ביקורות, להחליט על יצרן/דגם וללכת לקנות. העיניים שלי שונות משל פות"ש ושלו שונות משל המגיבים האחרים כאן.

 

בזמני, לפני כעשר שנים, הלכתי לקנות את הטלוויזיה השטוחה הראשונה שלי (לפני כן היו לי מסכי CRT). עברתי ב"מחסני חשמל" ופשוט הסתכלתי על התמונה, איך נראית (בזמנו היה חשוב לבקש מהמוכר לצאת מנאשיונל ג'אוגרפיק HD ולעבור לערוץ רגיל, שלא משדר ב-HD, ואז להשוות בין המסכים השונים, כי ערוצים רגילים היו הרוב אז). יצא שהבחירה נפלה בין שני מסכי 42 פלזמה של טושיבה וסמסונג. שניהם היו טובים, שניהם איכותיים, ושניהם באותו מחיר בערך. החלטתי על הסמסונג פשוט מפני שלעיניים שלי, הוא נראה טוב יותר. חבר שבא איתי, חשב שהטושיבה נראה טוב יותר- בסדר, זה אינדבידואלי, וזה המסר שאני מנסה להעביר.

 

אגב, לא חיפשתי אז מסך שהוא הטופ של הטופ- פשוט משהו שייראה לי טוב, וידעתי שאני רוצה פלזמה כי ה-LEDים שהיו אז, לטעמי הציגו איכות מגעילה בגלל שחורים דהויים, להבדיל מהפלזמה. בסוף יצא שהמסך הזה הסתבר כסוס עבודה ומשרת את המשפחה עד היום, לא נופל באיכותו מהרגע שהיה חדש ומציג HD בצורה יוצאת מן הכלל, בטח עבור גילו. כן, זה לא 4K, אז מה? אני לא צריך יותר מזה (ונראה לי שזה מה שפות"ש רוצה גם).

 

בקיצור- ללכת לראות ולא להחליט על עיוור. יש מספיק מה לבחור גם בין המסכים הגנריים שנראה יותר או פחות טוב.

פורסם
טושיבה ושארפ הם ממש לא מותגי מדבקה, עד היום יש להם מרקעים מהטובים בשוק. טושיבה בהחלט נחלשו בשוק, זה עדיין לא הופך אותם למותג מדבקה.

טושיבה זה מותג מדבקה לפחות ב-20 השנים האחרונות.

רק בארץ ניופאן הצליחו להפוך את השם הזה ל״מותג״ במאמץ שיווקי/תדמיתי עילאי.

בשורה התחתונה - אמינות ואיכות זהה למוצרי מדבקה סיניים חסרי שם. איפה הם ואיפה lg/samsung, לא באותו יקום אפילו.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.


×
×
  • תוכן חדש...