Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2973 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לשדרג את הטלוויזיה 32 שיש לי בסלון למשהו גדול יותר כמו זה:

https://www.lastprice.co.il/%D7%98%D7%9C%D7%95%D7%95%D7%99%D7%96%D7%99%D7%94-65%27-JetPoint/JETPOINT-JTV6526

 

לפני 6 שנים קניתי 2 טלוויזיות 32" מהמותג "King", אחת בשבילי ואחת לחדר בבסיס, שניהן מרביצות עבודה מעולה עד היום. לכן אני לא רוצה להשקיע אלפים ב"מותג" ואקח סיכון עם דגם זול יותר.

לעומת זאת, עדיין בא לי לשמוע על אנשים שרכשו טלוויזיה מהמותג הזה והיא עובדת להם עד היום.

אין לי צורך בטלוויזיה חכמה מאחר ויחובר אליו סטרימר שדרכו גם אני רואה טלוויזיה עד היום (סלקום טיוי נטפליקס וכו)

 

ראיתי ברשת טלוויזיה מהמותג MASIMO שהיתרון ברכישה שלה היא הספקה מיידית (החנות 20 דקות נסיעה מהבית שלי) ואני יכול לנצל שם את ההטבה שיש לי מחבר ובסופו של דבר היא תעלה לי 2500 שקלים, הבעיה שיש שם SMART עם אנדרואיד ולא בא לי על זה, בא לי את ההכי פשוט שיש.

 

מה דעתכם?

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

דעתי שכבר החלטת ואתה מחפש חיזוק להחלטה שלך.

 

מותג הוא לא רק חותמת לאמינות אלא גם לאיכות המוצר. אם הקודם סיפק את צרכיך תתחדש.

יש אנשים שגם עם אקדח צמוד לרקה לא יכניסו שרץ כזה הביתה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אין ביקורות וגם לא תמצא אזכור לדגמים האלו באינטרנט כי הם פשוט מדבקה ותו לא.

 

הם מיוצרים במפעל קיקיוני בסין עם רכיבים סוג #ין. אבטחת איכות אין, עדכוני תוכנה כנ"ל...

 

לכל הפחות חפש מותג כמו skyworth או TCL שיש להם אבא.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

גם אני בדיוק לפני רכישת טלוויזיה.

לאחר שבימים האחרונים הסתובבתי בין חנויות, טיפ קטן - הרבה דגמים חדשים מגיעים ובחנויות מפנים תצוגה לקראתם. המשמעות היא שניתן לרכוש טלוויזיות מטורפות במחירים נוחים יחסית מתצוגה.

רק להמחשה, באחת החנויות הציעו לי סמסונג QLED קעורה 65" בפחות מ-7000 ש"ח (אותה טלוויזיה נמכרת בכ-9500 ש"ח וגם זה בלי אחריות מקורית).

פורסם (נערך)

הם מיוצרים במפעל קיקיוני בסין עם רכיבים סוג #ין. אבטחת איכות אין, עדכוני תוכנה כנ"ל...

 

לכל הפחות חפש מותג כמו skyworth או TCL שיש להם אבא.

 

בפעמיים האחרונות שרכשתי טלויזיה "פיילוט" משופרסל, היא יוצרה על ידי צ'נגהונג בסין, שהוא יצרן גדול ומכובד כמו TCL ו SKYWORTH. האבא הוא היבואן ולא היצרן, והוא בד"כ ניופאן.

אני לא רואה שום הבדל בין פילוט, נאון, פוג'יקום ושאר מוצרי המדבקה.

 

המשמעות היא שניתן לרכוש טלוויזיות מטורפות במחירים נוחים יחסית מתצוגה.

רק לקחת בחשבון שטלויזיה "מתצוגה" (בהנחה שהיא באמת שימשה לתצוגה ולא מדובר בטלוויזיה שהחזיר לקוח ותוקנה) היא פשוט טלויזיה משומשת - זאת בהשוואה נגיד למדיח כלים או מכונת כביסה מתצוגה. טלויזיה שמשמשת לתצוגה פועלת שעות רבות בכל יום, ולפעמים כל היום והלילה (בחלון ראווה).

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:
פורסם

למרות שיתכן שהם יוצרו באותו מפעל זה לא יהיה אותו קו יצור/איכות/בקרה/תוכנה.

 

הסינים יודעים ליצר לכל תקציב שתיתן להם.

למותגים יש רצון לבנות שם ולא מיצרים באיכות נוראית.

 

לגבי טלויזיה מתצוגה.... תשאל את עצמך אם היית מתחתן עם @@@ה

גם ככה אורך חיי המוצר מוגבלים, אז לקחת מכשיר שעבד חצי שנה 16 שעות ביום? תודה אני מוותר.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

ה jetpoint היא תמורה טובה לכסף, אחי רכש לפני שבועיים.

3 שנים אחריות של אלקטרה, סמארט, 65 אינץ', עברית מלאה, 4k.

הטלויזיה היתה דלוקה בתצוגה וראינו ושיחקנו לפני שהוא רכש. המחיר דאז היה 2800₪.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

JetPoint הינו מותג קוריאני איכותי ואפילו מאד במחיר זול יחסית.

עוד בזמנו באמצע שנות ה 90 כאשר פרץ לשוק היה מותג של שקם אלקטריק,

(הייתי סוכן מכירות של חברה מקבילה)

ונמכר בכמויות ללא שום תלונות מיוחדות,החזיק מעמד שנים רבות.

לי בעצמי היתה tv של JetPoint.

אני מניח שהוא עדיין מותג אמין מאד וזו הסיבה שהוא נמכר בחנויות

אני בעד המותג הזה, והסכום שווה את ההשקעה.

פורסם

השוואה למותג מלפני עשרים שנה לא רלוונטית.

מאז גם טושיבה, שארפ, גרונדינג, בלאופונקט, סנסוי וכד שהיו מותגים איכותיים הפכו למוצרי מדבקה.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם (נערך)

כמובן שלא העלתי מוצר מן האוב.

נהפוך הוא,

אם מותג שורד משנות ה 90 ועדיין נמכר עם שם טוב

ומחיר טוב זה מעיד על משהו לא?

 

טושיבה יבואן רשמי

אני פשוט כל יום מתפלא מהאמינות שלה.

עריכה אחרונה על ידי yossy
תאוט קתב

פורסם
השוואה למותג מלפני עשרים שנה לא רלוונטית.

מאז גם טושיבה, שארפ

Sent from my iPhone using Tapatalk

טושיבה ושארפ הם ממש לא מותגי מדבקה, עד היום יש להם מרקעים מהטובים בשוק. טושיבה בהחלט נחלשו בשוק, זה עדיין לא הופך אותם למותג מדבקה.

פורסם
השוואה למותג מלפני עשרים שנה לא רלוונטית.

מאז גם טושיבה, שארפ, גרונדינג, בלאופונקט, סנסוי וכד שהיו מותגים איכותיים הפכו למוצרי מדבקה.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

אספר לך סוד קמוס של אלביט בשנות ה-90 כאשר קרוב משפחה שלי היה אחראי על פרויקט הטלווזיות של אלביט: הרבה חברות גדולות ביקשו מאלביט להדביק מדבקות, גם חברות עם שם עולמי.

כל מוצר יכול להתקלקל, גם מותג.

המזרח התקדם, ויודע ליצר דברים טובים עם טכנולוגיות מתקדמות וגם שלא. בעיות ביצור/איכות תמיד יהיו, ובגלל זה יש יבואן שנותן אחריות.

פורסם
טושיבה ושארפ הם ממש לא מותגי מדבקה, עד היום יש להם מרקעים מהטובים בשוק. טושיבה בהחלט נחלשו בשוק, זה עדיין לא הופך אותם למותג מדבקה.

שארפ בבעלות פוקסקון, חטיבת הטלוויזיות של טושיבה נמכרה ל-הייסנס.

זה מזמן לא מה שהיה פעם.


×
×
  • תוכן חדש...