Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2973 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך קונצרן שמייצר כורים גרעיניים (שגרמו לו לפשוט רגל, אבל לא משנה), שבבי זכרון, מוצרי מטבח ועוד מקוטלג כמותג מדבקה?

מגהץ בן 30+ עדיין עובד וגם מסך CRT שלהם החזיק לא מעט שנים.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)
יש לי שארפ אחת ופוג'יקום אחת. מבחינת איכות התמונה והסאונד, הפוג'יקום מנצחת.

כמו שכתבתי בשרשור אחר, ב"פיילוט" שאני מנסה לתקן יש מסך של LG. אני בספק אם אפשר לומר הרבה על הבדל האיכות בין המותגים למותגי המדבקה.

אנקדוטה פרטית, לטוב או לרע, לא אומרת כלום. גם לחברה מעולה יש דגמים מחורבנים.

 

טושיבה זה מותג מדבקה לפחות ב-20 השנים האחרונות.

רק בארץ ניופאן הצליחו להפוך את השם הזה ל״מותג״ במאמץ שיווקי/תדמיתי עילאי.

בשורה התחתונה - אמינות ואיכות זהה למוצרי מדבקה סיניים חסרי שם. איפה הם ואיפה lg/samsung, לא באותו יקום אפילו.

בנאדם, מה אתה שח. מאיפה ההנפצה הזו? עד 2015 הם המשיכו לייצר טלויזיות עצמאית, את חלקן הנכבד גם ביפן עצמה. עזוב את זה שהאיכות עצמה צנחה עם השנים, זה עדיין היה טושיבה פרופר.

ב 2011 לטושיבה עוד היו מסכים מצוינים, שיגעון של ביקורות ונגיסת שוק בתחום ה high end, ה regza היו שם דבר.

איזה 20 שנה ואיזה נעליים.

 

היום, אחרי המכירה להייסנס ב 2017, אתה יכול לקרוא להם "מותג מדבקה" אם ממש בא לך.

 

אצל שארפ הסיפור קצת שונה- יש ייצור עצמאי, ויש ייצור אצל הייסנס תחת רשיון שמהן כדאי להימנע.

עריכה אחרונה על ידי Pika007
פורסם

אני שח מתוקף היכרותי האישית עם העיניים והידיים של כל מיני מוצרים שלהם הניתנים להשגה בארץ.

ימי ה״טושיבה בומבה״ חלפו מן העולם מזמן.

מהרגע שהמסכים השטוחים החלו לצוץ, לא היה לטושיבה שום דבר מעניין להציע,

בטח שלא יותר טוב מהמתחרים.

על המוצרים הפריפריאלים (נגנים ושות׳) חבל להרחיב את הדיבור אפילו.

הצלחה מסחררת של ניופאן ל״מותג״ שכמעט לא קיים מחוץ לישראל, ובצדק - המוצרים שלהם פשוט בינוניים (או אפילו גרועים) בדיוק כמו השאר, לא יותר ולא פחות.

 

נ.ב.:

מגהץ בן 30 וטלוויזיות crt שמסרבות בכל תוקף למות הן בדיוק מה שנותן תוקף לטענות שלי.

היה.

נעלם.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

כלומר אתה קובע עוובדות (לא נכונות, בכלל) על סמך אנקדוטה אישית.

עכשיו נחזור למציאות:

המותג "טושיבה" בהחלט היה קיים מחוץ לישראל, נתחיל כמובן ביפן, שעד ל 2011 נתח השוק שלהם היה לא מבוטל.

מעבר לזה, ארה"ב וחלק ממדינות אירופה, נתח שוק גדול יותר בארה"ב, קטן יותר באירופה.

מוצרים פריפריאליים- מחשבים ניידים. חלק מהדגמים העסקיים הטובים ביותר בשוק עד שנת 2012 בערך היו שלהם, סדרות ה Tecra וה Protege רצו חזק מאוד בארה"ב.

גם לי היה מחשב נייד של טושיבה שהיה זבל מוחלט (L650), זה לא אומר שום דבר על החברה בכללי.

פורסם

לא כתבתי בשום מקום שהחברה לא קיימת.

היא פשוט מייצרת מוצרים בינוניים בתחום הטלוויזיה, ומוצרים גרועים בתחום הפריפריאלי. הנה, אפילו הנייד שלך, מה עוד יש פה להוכיח.

 

אני לא יודע מה זה "רץ חזק" ומה שכתבת לגבי הניידים העסקיים שלהם הוא מצחיק.

חברה בינונית.

מוצרים בינוניים (טלוויזיות) וגרועים (כל השאר).

מוניטין בשמים - רק בארץ.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

מגהץ בן 30+ עדיין עובד.

תוכל לעלות תמונה של המגהץ כולל התחתית ?

 

האם מדובר על מגהץ אדים ?

איזה כייף לי :)

פורסם
אני שח מתוקף היכרותי האישית עם העיניים והידיים של כל מיני מוצרים שלהם הניתנים להשגה בארץ.

ימי ה״טושיבה בומבה״ חלפו מן העולם מזמן.

מהרגע שהמסכים השטוחים החלו לצוץ, לא היה לטושיבה שום דבר מעניין להציע,

בטח שלא יותר טוב מהמתחרים.

על המוצרים הפריפריאלים (נגנים ושות׳) חבל להרחיב את הדיבור אפילו.

הצלחה מסחררת של ניופאן ל״מותג״ שכמעט לא קיים מחוץ לישראל, ובצדק - המוצרים שלהם פשוט בינוניים (או אפילו גרועים) בדיוק כמו השאר, לא יותר ולא פחות.

 

נ.ב.:

מגהץ בן 30 וטלוויזיות crt שמסרבות בכל תוקף למות הן בדיוק מה שנותן תוקף לטענות שלי.

היה.

נעלם.

אל תלך רחוק, טענת שטושיבה זה מותג מדבקה ב-20 שנה האחרונות.

הטלוויזיה הזו נקנתה בסיבות 2004 החזיקה לפחות עשור והייתה מתוצרת טושיבה.

 

האייר רכשו מGE זיכיון לשימוש במותג GE Appliances למשך 40 שנה. זה מותג מדבקה.

 

תוכל לעלות תמונה של המגהץ כולל התחתית ?

 

האם מדובר על מגהץ אדים ?

לא, מגהץ רגיל. החוברת משום מה של דגם אחר בסדרה

2.jpg

1.jpg

פורסם
לא כתבתי בשום מקום שהחברה לא קיימת.

עקביות, בנאדם, עקביות. מה שכתבת:

הצלחה מסחררת של ניופאן ל״מותג״ שכמעט לא קיים מחוץ לישראל

פה זה לא נתון לדעה אישית, הנתונים של מה שקרה בשטח בפועל עד שנת 2011-2012 פשוט אומרים חד משמעית שאתה טועה מאוד, ואין לי מושג מאיפה החלטת מה שהחלטת.

 

היא פשוט מייצרת מוצרים בינוניים בתחום הטלוויזיה, ומוצרים גרועים בתחום הפריפריאלי. הנה, אפילו הנייד שלך, מה עוד יש פה להוכיח.

 

אני לא יודע מה זה "רץ חזק" ומה שכתבת לגבי הניידים העסקיים שלהם הוא מצחיק.

חברה בינונית.

מוצרים בינוניים (טלוויזיות) וגרועים (כל השאר).

מוניטין בשמים - רק בארץ.

כלומר, התעלמת מכל האינפורמציה בהודעה שלי, לקחת את הדוגמה האישית ששמתי, והוצאת ממנה בדיוק את המשמעות ההפוכה. מדהים.

הדוגמה האישית הייתה כדי להדגים ולהדגיש שאנקדוטה אישית לא אומרת כלום

"רץ חזק"= נמכר בכמויות יפות, ביקורות טובות ותגובת שוק חיובית, סדרה רווחית לייצור.

אין לי מושג מה אתה מוצא משעשע במה שכתבתי לגבי הניידים העסקיים שלהם, מדובר בעובדות ומציאות קיימת, אם בא לך להתעלם ממנה- באמת שאין לי איך לנהל איתך דיון אם כך.

אגב, סתם ככה שתדע, גם היום יש להם כמה דגמים פשוט מעולים, אבל נתח השוק שלהם לעומת פעם די זעום, והאחוז מתוך ההיצע הכולל שלהם שבאמת טוב נמוך ביחס לפעם. לכן החברה כבר לא כ"כ רלוונטית בשוק הניידים.

פורסם

מותג מדבקה או לא מותג מדבקה כולם קונים את אותם רכיבי ליבה בשנז'ן ומרכיבים במסגרת פלסטיק קצת שונה בשביל להבדיל את עצמם.

פורסם

אילו טושיבה הייתה מייצרת מוצרים טובים בכמויות יפות, היא הייתה הופכת לאחת מהגדולות.

במבחן התוצאה (מעניין מי מתעלם מזה) הטלוויזיות שלהם לא מעניינות אף אחד והמוצרים הפריפריאליים נהנים *במציאות* מאמינות גרועה ולכן החברה לא רלוונטית, לא בארץ ולא בעולם. ביקורות טובות על ניידים תמצא בכל מקום (זה הרי מוזמן) אבל במציאות שום עסק לא נוגע בהם.

 

לא מבין למה אתה מגן עליהם.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

כמו כן, אפילו אם נניח בשביל הדיון שהניידים העסקיים הם מושלמים ומוצלחים ומדהימים (ואף אחד מאיתנו לא יכול להוכיח כך או אחרת, כי אף אחד מאיתנו לא ראה את המוצרים ונגע בהם בידיים) - זה לא מעניין.

חברה בתחום הזה נמדדת במוצרים הפשוטים וה"המוניים".

בהשוואה של מסכי טלוויזיה זה לצד זה - תמונה זהה לזו של הסיניים הפשוטים, עם עיבוד תמונה מימי עברו.

נגני די וי די - שבקו חיים בזה אחר זה אצלי ואצל חברים, תוך שנה עד שנה וחצי. הפיוניר המחליף טוחן יום יום כבר קרוב לעשור.

ניידים - כל הניידים שראיתי אצל חברים חסרי מזל פשוט התפרקו להם בידיים.

אפשר להמשיך אבל נראה לי שמיציתי.

מבחן התוצאה.

עיניים

ידיים.

לא קשקושי מגזינים.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
איך קונצרן שמייצר כורים גרעיניים (שגרמו לו לפשוט רגל, אבל לא משנה), שבבי זכרון, מוצרי מטבח ועוד מקוטלג כמותג מדבקה?

מגהץ בן 30+ עדיין עובד וגם מסך CRT שלהם החזיק לא מעט שנים.

 

כן, כי זה חרא של יצרן. טושיבה יצרו כוננים קשיחים ו-SSD טובים, אבל גם את החטיבה הזאת הם נאלצו למכור בצער רב בשביל לשרוד. טושיבה לא רלוונטית לכולם ושום דבר. אולי הם יצליחו להתאושש, אבל בספק רב.

פורסם

הכוננים הקשיחים של טושיבה פשוט מעולים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

מה שקרה בשוק הטלוויזיות הוא שברגע שהמוצר הפך להיות מאוד זול לייצור וקניה (שולי רווח קטנים), רק מי שיש לו נתח שוק גדול שורד. אז נותרו מעט יצרנים איכותיים והרבה מוצרי מדבקה (חלק מזה שהייצור הפך זול, זה שיש הרבה רכיבים זמינים בזול), ומוצרי המדבקה הם לא רעים.

 

אישית, לא הייתי קונה מוצר מדבקה בתקציב הזה, אלא במקום לקנות מסך 65, הייתי קונה מותג עם מסך 50. אני לא אנין טעם בטלוויזיות, אבל כשהתמונה לא טובה (כל מיני נצנוצים ומריחות), זה ממש מעצבן (לפחות אותי).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

נגני די וי די - שבקו חיים בזה אחר זה אצלי ואצל חברים, תוך שנה עד שנה וחצי. הפיוניר המחליף טוחן יום יום כבר קרוב לעשור.

ניידים - כל הניידים שראיתי אצל חברים חסרי מזל פשוט התפרקו להם בידיים.

אצלך וגם אצל חברים? כל הניידים שראית?

 

זו כל ההוכחה שאני צריך. כנראה שבטושיבה לא מודעים לניסיון העצום שלך, אחרת היו סוגרים כבר מזמן.


×
×
  • תוכן חדש...