Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2982 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לתקין צופר כפול של FIAMM אולם בחלק מהאתרים ראיתי שהצופר הכפול מגיע עם רליי וחלק ללא ריליי

מה ההבדל יהיה בהתקנה ישירה של פלוס ומינוס שהפלוס יהיה מהצופר הקיים עם מפתל לשני הצופרים הכפולים

או התקנה עם ריליי

אני יודע שיש שני צופרים שאחד נמוך ואחד גבוהה האם זה משנה עם או בלי ריליי

לצערי לא הצלחתי למצוא תשובה

גם אם אני קונה ללא ריליי לחפש ריליי נוסף?

אשמח לעזרה

 

hella-horn-installation-of-hella-horn-wiring-diagram.jpg

פורסם

נהוג להתקין ממסר (ריליי) אם הצופרים החדשים דורשים יותר זרם מהצופר המקורי, או אם הם מותקנים במקביל לצופר המקורי, על מנת לא להעמיס על החיווט המקורי עם זרם שהוא לא תוכנן אליו.

יום טוב גם לך

פורסם

ברוב המכוניות לחצן הצופר מוציא אות הארקה (מינוס).

בשרטוט הימני (שללא ממסר) הלחצן צופר מספק חיבור פלוס.

בשרטוט השמאלי החיבורים של הממסר אינם נכונים.

בחלק מהמכוניות חיבור הפלוס לצופר/ים כבר מגיע ממסר מקורי שלרוב נמצא בתיבת

הנתיכים.

ממסר צופר/ים גורם לכך שדרך לחצן הצופר יעבור רק זרם נמוך מאוד להפעלת הממסר.

לכן לפני כל פעולה בדוק מה קיים בדיוק במכוניתך פן תגרום לאיזה קצר.

בברכה - רפי לין

פורסם

אכן כפי שרפי כתב קייימת טעות בשרטוט השמאלי.

 

על איזה רכב מדובר בכדי שנבין האם המיתוג הינו של המינוס או הפלוס ?

איזה כייף לי :)

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
אכן כפי שרפי כתב קייימת טעות בשרטוט השמאלי.

 

על איזה רכב מדובר בכדי שנבין האם המיתוג הינו של המינוס או הפלוס ?

 

טויוטה יאריס 2003

פורסם
הצופר ברכבך מקבל מינוס קבוע והממסר מחבר/מנתק את הפלוס.

איזה ממסר זה? כמה אמפר? אולי אפשר להסיף את צופרים בלי ממסר נוסף.

×
×
  • תוכן חדש...