Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3009 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סקודה רומסטר 2007, בהתחלה היה עובד לסירוגין, פעם עובד פעם לא. כל פעם שלא עבד נדלקה מנורה של הגה על הלוח שעונים.

הרכב של אבא שלי ואני הייתי בבסיס אז הוא הלך לחנות ורכש שמן DEXTRON 3 אחרי שהבין שהמפלס שמן הגה ממש נמוך, הוא הוסיף את השמן וזה לא עזר, הגעתי לרכב אחרי יומיים הבנתי שהשמן שהיה במקור שונה, המקורי היה בצבע גוון ירוק והשמן שאבא שלי הוסיף היה אדום - בעייתי?

 

בכל מקרה, ההוספת שמן לא עזרה, היה חסר המון שמן (היה במפלס מינימום) וההגה עדיין לא עובד כהגה כח, ניסינו להוציא אוויר ע"י סיבוב ההגה ימינה שמאלה וגם זה לא עזר, ניסינו לפרק מינוס מהמצבר לאפס תקלות לרבע שעה וגם זה לא עזר.

 

המלצות כלשהן לפני שאנחנו ניגשים למוסך ומוציאים הון על המשאבה? הבנתי שברכב הזה יש משאבה חשמלית שאחראית על בניית הלחץ שמן.

פורסם
סקודה רומסטר 2007, בהתחלה היה עובד לסירוגין, פעם עובד פעם לא. כל פעם שלא עבד נדלקה מנורה של הגה על הלוח שעונים.

הרכב של אבא שלי ואני הייתי בבסיס אז הוא הלך לחנות ורכש שמן DEXTRON 3 אחרי שהבין שהמפלס שמן הגה ממש נמוך, הוא הוסיף את השמן וזה לא עזר, הגעתי לרכב אחרי יומיים הבנתי שהשמן שהיה במקור שונה, המקורי היה בצבע גוון ירוק והשמן שאבא שלי הוסיף היה אדום - בעייתי?

 

בכל מקרה, ההוספת שמן לא עזרה, היה חסר המון שמן (היה במפלס מינימום) וההגה עדיין לא עובד כהגה כח, ניסינו להוציא אוויר ע"י סיבוב ההגה ימינה שמאלה וגם זה לא עזר, ניסינו לפרק מינוס מהמצבר לאפס תקלות לרבע שעה וגם זה לא עזר.

 

המלצות כלשהן לפני שאנחנו ניגשים למוסך ומוציאים הון על המשאבה? הבנתי שברכב הזה יש משאבה חשמלית שאחראית על בניית הלחץ שמן.

1. השמן שהוסיף אביך אינו נכון.

2. אכן משאבת השמן מונעת על-ידי מנוע חשמלי כלומר הגה כוח אלקטרו-הידראולי.

 

באיזה צבע נדלקה המנורה ?

האם המצבר תקין ? האם הרכב סובל מבעיות התנעה ?

איזה כייף לי :)

פורסם

יש לי רומסטר 2011, כשקניתי אותו התיעצתי עם מנהל המוסך האם כדאי להחליף שמן הגה כי בהיסטוריה של הרכב השמן לא הוחלף מעולם (קניתי ב 225 אלף ק"מ), התשובה שלו הייתה חד משמעית- זה נוזל הגה (ולא שמן) ואין צורך להחליף אותו לעולם.

פורסם

מה שאני ממליץ לנסות כמוצא אחרון הוא לקנות את השמן היעודי....לקנות מספר בקבוקים רוב הסיכויים שהוא לא יקר ולבצע שטיפה למערכת באמצעות השמן החדש. לנתק צינור החזרה למיכל ולשים את קצהו בתוך בקבוק ריק, כמובן שלרוקן תחילה עם מזרק את כל תכולת המיכל עצמו, להניע ותוך שהרכב מונע להתחיל למלאות במיכל את הנוזל החדש ולא לשכוח לסתום את הפתח של הצינור שניתקת מהמיכל, אתה תיראה שכל השמן מתחיל להתנקז לאט לאט אל הבקבוק. תוך כדי לשחק עם ההגה מצד לצד על מנת לנקות/ לרוקן את המסרק מהשמן הישן ולמלאות אותו בחדש. ברגע שתראה שיוצא מהצינור אל הבקבוק שמן חדש שקנית חבר את קצהו חזרה למיכל ותראה אם ההגה מיתרכך. שוב..לא בטוח שזה ייפתור את הבעיה אבל מכיוון שרץ במערכת שמן לא מתאים ששמתם אז כדאי כן לנסות את התהליך.

פורסם

מיותר לחלוטין בשלב זה להחליף את הנוזל ההידראולי מכיוון שהתקלה לא קשורה לסוג השמן או בעיה הידראולית אלא חשמלית בלבד. חבל על הכסף והזמן.

 

יש לבצע סריקת תקלות ולחלץ קוד תקלה שעשוי להצביע על התקלה.

איזה כייף לי :)

פורסם

עזוב אותך מניחושים במיוחד כאשר מדובר על מכלול בטיחותי.

 

איבחון ממוחשב עשוי לתת לך תשובה לגבי מהות התקלה.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...