Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3005 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב לחכמי הפורום.

אתמול, מכונת כביסה של BOSCH הפסיקה לסובב את התוף.

משיטוט קצר ברשת, 3 האפשרויות המובילות הן:

1. רצועה קרועה.

2. פחמים גמורים במנוע.

3. קבל גמור.

 

פתחתי את המכונה, הרצועה תקינה ושלמה ומסובבת את התוף.

את הפחמים אני מעדיף לא לנסות להחליף לבד אז עברתי לחפש את הקבל, לא מצאתי אותו, לא למעלה, לא מתחת, לא בפנים.

מישהוא יכול לשפוך אור על התעלומה היכן הוא יכול להימצא?

האם זהו הקבל? (למרות שהוא לא נראה כמו הקבל).

IMG_20180331_111649.jpg

והוא נמצא כאן במכונה(בחלק העליון):IMG_20180331_112025 (1).jpg

פורסם (נערך)

החלק בתמונה המצורפת הינו פילטר למתח רשת החשמל הבנוי מסליל+קבל ונגד=פילטר RFI.

 

בקיצור זה לא קבל התנעה או קבל עבודה שאתה מחפש.

 

אם קיים מתח רשת קרי התצוגה דולקת כנראה שהפילטר תקין והוא אינו הבעיה.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם

תודה על התשובות המהירות, גם אני לא חשבתי שזהו קבל ההתנעה, רק שאני לא מוצא אותו בשום מקום.

אין לי מושג האם ישנם פחמים או אין.

זוהי מכונה בת 10 שנים(אצלי) שנת ייצור 2007, פעם ראשונה שיש לי בעיה כזאת איתה.

דגם המכונה הוא CLASSIC XX5.

הכל עבד עד אתמול מצויין, מכונה אמינה מאוד, בגדול נראה שהכל עובד חוץ מזה שהתוף לא הסתובב(אבל השמיע רעשים כאילו הוא כן).

בין ההודעה הראשונה לעכשיו, ניסיתי לחפש את הקבל ונגעתי בכל מיני דברים וחיבורים, אחרי שלא מצאתי, הרכבתי הכל חזרה והפלא ופלא, התוף חזר להסתובב.

אני מניח שזה עובד באופן זמני עד הפעם הבאה.

אני מניח שאקרא לטכנאי בפעם הבאה שזה יקרה אלא אם מישהוא כאן יוציא איזה טיפ גאוני שיעלה על הבעיה.

פורסם

אתה קוסם ! אתה מוזמן לבוא לגעת אצלי גם בדברים שלא עובדים :-P

 

לדעתי אם כבר פירקת כמה פעמים את המכונה כנראה תוכל להתגבר על כול תקלה בעצמך.

 

בחלק מהמכונות היישנות ללא תצוגה קצב או מספר הבהובים של הלדים מעיד על קוד תקלה מסויים.

איזה כייף לי :)

פורסם

אם המכונה לא רועשת, במיוחד בסחיטה, סביר שמיסבי התוף תקינים ואין חופשים העלולים לגרום לעומס יתר.

הדבר הפשוט ביותר לבדיקה הוא מצב הפחמים. לא מכיר את הדגם שלך אבל יתכן שניתן לשלוף אותם ללא פירוק המנוע ממקומו. פחמים הם חלק חילוף זול וזה שווה בדיקה.

אם תשלוף את הפחמים שים לב אם הצדדים שלהם שחוקים כי זה מעיד על קולקטור אקסצנטרי. מוכרי חלפים למכונות מבצעים ליטוש של הקולקטור תוך כדי הפעלת המנוע על שולחן. זה לא אידאלי אבל אם אכן הקולקטור פגום זה אילתור זול, מהיר ופשוט לביצוע.

 

יוסי

פורסם
החלק בתמונה המצורפת הינו פילטר למתח רשת החשמל הבנוי מסליל+קבל ונגד=פילטר RFI.

 

בקיצור זה לא קבל התנעה או קבל עבודה שאתה מחפש.

 

אם קיים מתח רשת קרי התצוגה דולקת כנראה שהפילטר תקין והוא אינו הבעיה.

אני רואה שזה פילטר מנגד וקבל, אני לא רואה סליל בשרטוט. האר את פני בבקשה.

פורסם
אני רואה שזה פילטר מנגד וקבל, אני לא רואה סליל בשרטוט. האר את פני בבקשה.

אתה רואה שני סלילים טוריים בסרטוט, צמודים לאותיות N,L

יום טוב גם לך

פורסם

נראה לי שאין כבר כמעט מכונת כביסה שעובד עם קבל, וכנראה שהפחמים כמעט גמור וברגע שזזת משהו נהיה עוד נגיעה עד שזה ילך גם, או שמשהו ברצועה לא היה טוב.

פורסם
נראה לי שאין כבר כמעט מכונת כביסה שעובד עם קבל.

נכון. הטכנאים וגם חנויות האספקה נוהגים לקרוא לפילטר קבל או קבל סינון מכיוון שהוא נראה כקבל.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...