Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3061 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתבלט אם לקנות את האוטו אבל הק"מ מפחיד אותי (עשה 160 אלף) , הרכב מטופל מהרגע שיצא מהחברה במוסך התלתן יש קבלות והכל, הרכב לפי מה שראיתי והבנתי שמור ברמה הכי גבוה שיש.השאלה שלי אם הק"מ לא גבוה מדי או שק"מ לא אומר כלום? אני פוחד שיתחילו לי פתאום בעיות....



תודה מראש

פורסם

תחשוב על הקונה שאחריך,אם אתה קונה ב 160 אתה תמכור ב 200+, אתה תצטרך לעבוד קשה בשביל למכור,או למכור בהפסד גדול.

מצד שני אם זה רכב נדיר שאתה מחפש הרבה זמן ואין לך כוונה למכור בעתיד הקרוב אז אולי כדאי לשקול את זה.

פורסם
תחשוב על הקונה שאחריך,אם אתה קונה ב 160 אתה תמכור ב 200+, אתה תצטרך לעבוד קשה בשביל למכור,או למכור בהפסד גדול.

מצד שני אם זה רכב נדיר שאתה מחפש הרבה זמן ואין לך כוונה למכור בעתיד הקרוב אז אולי כדאי לשקול את זה.

אני אחד שלא נוסע הרבה, משהו כמו 6-7 אלף בשנה.

אין לי מושג כמה זמן אני ישאר איתו אבל לדעתי משהו בסביבות ה3 שנים.

אם הרכב טופל כמו שצריך אין סיבה לפחד בגלל ק"מ גבוה?

פורסם
אני אחד שלא נוסע הרבה, משהו כמו 6-7 אלף בשנה.

אין לי מושג כמה זמן אני ישאר איתו אבל לדעתי משהו בסביבות ה3 שנים.

אם הרכב טופל כמו שצריך אין סיבה לפחד בגלל ק"מ גבוה?

 

לדעתי אם הרכב טופל בזמן כמו שצריך אז אין סיבה שיתחילו בעיות.

אם אתה נעול על הרכב מבחינת הסוג,דגם וזה די נדיר למצוא לדעתי לך על זה, תראה את ההיסטורית טיפולים של הרכב, קח אותו לבדיקה ותקבל החלטה.

פורסם

המנוע סה''כ אמין, לא בקיא בדגם לכן לא יודע אם מדובר בידני או רובוטי, לרובוטי לא הייתי מתקרב אישית אבל ידני לא הייתי פוסל בק''מ כזה.

לא מתייחס לעלות רכישה או קושי במכירה כי אולי המחיר קניה טוב ואז גם זה מתגמד.

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

×
×
  • תוכן חדש...