Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7785 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי ושבת שלום!

לסיכום חצי שנתי של בדיקתנו את נושא מערכות הבלמים הממוחשבות אפשר להודיע כי..

במקום הראשון -וזה לא נועז לפרסם -שאי אמינות המערכת המותקנת במותג אודי מעפילה על כל מה שחושבים!!

אנסה לפרט-עד שנים 1998 בוש הובילה בכמות מערכות הבלמים בממוחשבות אשר יצרה והופיעו כמעט אצל כל יצרן רכב .

למרות שיש מספר מותגים אחרים כמו ATE אך בוש היו האמינים ביותר ובהחלט הטובים!!

אך עליה וקוץ בה -הם החלו להבין שאמינות זה כמו ביצור פגו 404 לא בדיוק רוחי אז..הם ניסו לבנות את מערכת בוש רמה 5 -אך הם ראו שגם זו אינה מהמתקלקלות במיוחד ועד שנת 2000ניסו בבוש עד רמה 5 ללא בעיות מיוחדות ואז בעת המעבר לטכנולוגיה תעופתית הלחמות באמצעות גלי תהודה סוף סוף יש רוחים...מערכת לאודי 6 נעה בין 7000 ל15000 בהתאם למערכת ולנילווה אליה..

אחרי אודי יש את רכבי הפולו ואת אופל אומגה ואת רכבי וולוו ....

המערכת רגישה לחבטות ולחום ...

יש מזור ואפשרות לתיקון למרות התעקשות היבואנים וברור למה ...הם טוענים למערכת בטיחותית

ואז יורים לעצמם ברגל כאשר הלקוח זועם בתלונתו על סכנה בנסיעה -הם טוענים שזה מערכת לגיבוי...

בכל מקרה הסוגיה הזאת הוגדרה על ידי המחוקק כמערכת שאינה בטיחותית אלה כגיבוי למערכת הבלמים...

 

המלצת השיף לבדוק בעת רכישה את הרכב בסורק אל מול תקלות במערכת ולא להבהל ניתן לתיקון!!!

 

 

להת איל

נ. איל ואלדר מעבדה לרכב

נצר סירני

פורסם

השכלתי, תודה!

 

היכן ניתן לקבל פרטים נוספים על הנושא?

 

האם מדובר על אמצעי בלימה ממוחשבים או מערכות עזר בלימה (ABS,EBD וכו')?

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

היי- מדובר במערכת ABS וכל המודולים הנילוים כמוABD ASR ETC -חומר בנושא

 

לא רשום בשום כתובים אודות הנושא כך ש..

במידה ותשאל תענה!!

בי איל

×
×
  • תוכן חדש...