Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3101 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האימפרזה 2007 R מנוע 1500 שלי בולעת לאחרונה דלק בצורה קיצונית - אני אשכרה יכול לראות את המחוג זז תוך כדי נסיעה.

תמיד האוטו הזה היה זללן - סביבות 1 ל' ל-9-8 בנסיעות עירוניות בעיקר בחיפה.

אבל עכשיו ירד קרוב לחצי טנק, על 120 ק"מ.

רוצה לדעת מאיפה זה יכול לנבוע, לפני שהולך למוסך, והאם באופן כללי ניתן לטפל בצריכה מופרזת של דלק.

פורסם

1. החלפת פילטר האוויר או בדיקה מתי פעם אחרונה הוחלף ואם אין יכולת לדעת, החלף אותו מייד.

2. בדיקת פלאגים או החלפת פלאגים

3. ניפוח אוויר בצמיגים ללחץ התקין

4. דליפה אפשרית של דלק/צנרת דלק דולפת. אך היית כבר מריח את זה

5. האם תוואי הנסיעה השתנה? נוהג בו אדם נוסף אחר?

6. נזילה אפשרית במערכת הזרקת הדלק עצמה במנוע

7. חוסר שמן מנוע קיצוני

8. טיימינג לא תקין

9. חוגת חום מנוע עומדת באמצע? ייתכן ומערכת הקירור מקררת יתר על המידה ומשהו לא תקין

10. ממיר קטליטי סתום

11. דלק באיכות ירודה מאוד

12. תקלה אפשרית עם דוושת הגז או חוסר סנכרון

13. תקלת מנוע חריגה כלשהי

 

 

בהצלחה עם הבדיקות.

פורסם

תודה רבה על התשובה

לדעתי האפשרויות הסבירות היחידות הן 8, 10, 12 - ואותן אין לי ממש דרך לברר לבד.

גם לגבי סוג הדלק - ממלא בד"כ בתחנות זולות יותר אבל אתה אף פעם לא יכול לדעת.

×
×
  • תוכן חדש...