Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיקוח עם הבנק, למה להתכונן?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3038 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
big1

 

 

לפי התאור שלך מה שצריך להטריד אותך הוא בעקר עמלות השקעות שלך, ואלה העמלות שלגביהן ציינתי כי יש מינימים שאין אפשרות לרדת מתחתיו, ואת זה אני אומר בדיוק אחרי שאתמול שוחחתי על העניין עם יועצת ההשקעות בסניף בנה"פ בו אני מנהל את חשבונותי כבר 35 שנה. עמלות העו"ש הן זניחות, בודאי אם אתה מתנהל בעיקר באפיקים האלקטרוניים.

 

 

 

חבל שאתה קובע קביעות שאין להן בסיס.

אולי מוטב לומר אני לא הצלחתי להוריד את עמלות המינימום.

 

יש אפשרות לקבל פטור מ "דמי משמרת" או הקטנה של עמלת המינימום

כמו שיש אפשרות גם להורדה של עמלות המינימום בקניה / מכירה / פדיון עד לאפס.

 

אם אתה רוצה , תנסה לגשת לבנק אחר רק לקבלת הצעה לניהול כספים עם התנאים שיש לך היום בבנק הפועלים , ותתפלא כמה ירדו.

עם ההצעה הזאת פשוט תחזור לבנק שלך ותגלה שהגבולות שלא ניתנים לתזוזה פתאום הופכים גמישים.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

אמנם זה "גרושים" אבל דין פרוטה כדין מאה.

זה תלוי בצרכים. עצה נכונה אחת של יועץ ההשקעות או פקיד ההלואות או כל יועץ מת אחר בבנק שוה כמה שנות תשלום עמלות. שתי עצות טובות ואתה מסודר. ורצוי מאד לעבוד מול אדם שמכיר אותך ושאתה מכיר ויש לך אמון בו, לא פקיד אקראי ב-call center. אם כל שאתה רוצה הוא לנהל חשבון עו"ש אין ספק שאתה צודק. אם אתה צריך יותר שרותים זה כבר לא נכון. מה שמוביל אותי ל:

לגבי השקעות בניירות ערך - למשקיעים פאסיביים מעל 50,000 ש"ח עדיף להשקיע דרך בית השקעות.

ככל הנראה שאקסלנס נשואה+ פסגות יהיו הכי זולים.

זה אם אתה מוכן להתנהל לבד. אם יש לך זמן ללמוד את השוק ולהתעסק אתו - זה מצויין. אם אתה כמוני, לא רוצה להתעסק יותר מדי, אני מעדיף לקבל ייעוץ. כן, גם אם אני משלם תמורת השירות.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני חושב שהתרומה העיקרית של יועץ השקעות טוב היא להיות "פסיכולוג השקעות"- או בעצם, לגרום ללקוח לא למכור בשפל ולקנות בשיא.

פורסם

אולי לא את השוק (מה זה השוק? מה הבסיס להשוואה?), אבל בהחלט את העמלות, ובפקטור לא קטן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בנק זה שוק - עם מזגן וחליפות. תבין את זה, יהיה הרבה יותר פשוט.

מבחינת השקעות - רק בתי השקעות. שם אין רוב העמלות ההזויות של "דמי משמרת", "עמלת מינימום" וכ"ו. ובאופן כללי, קרנות עוקבות מדד ולא לעשות יותר מידי פעולות של קניה ומכירה (מה שבד"כ אוכל את כל הרווח).

 

הנ"ל אינו יעוץ השקעות....

פורסם (נערך)

גאריכו - אני מנהל חשבונות בנק רק 42 שנה, כך שאני מכיר את המטריה. זה עדיין לא אומר שכושר המיקוח שלי טוב, אני משלם מס אשכנזים בכל מקום.

 

יכול להיות שמעבר לבית השקעות מוצדק, לא התעמקתי בתחום הזה ולא ביררתי כמה זה יעלה לי ואיזה תמיכה וייעוץ אקבל, והיכן.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

שוק?

להכות את המדדים הנפוצים ולאורך זמן.

למשל את מדד הs&p500 , תא 125 וכד'.

זה סוטה מנושא הדיון - אבל מיטב המחקרים הגיעו למסקנה שרוב הקרנות המנוהלות ומנהלי ההשקעות השונים לא מצליחים להכות את השוק ואם כן אז לא לאורך זמן.

וורן באפט לדוג' הוא סוג של עילוי בעולם ההשקעות.

קרובי משפחה שלי השקיעו דרך יועץ ההשקעות בבנק - הוא בחר להם בסופו של דבר, מוצרים יקרים עם דמי ניהול גבוהים.

אני מקווה שעשית את המחקר האישי שלך.

אני משקיע "טיפש" אני לא מתיימר להבין את השוק, ולכן אני עוקב אחרי השוק ולא בוחר מניות בפינצטה; אני דואג לנהל ולפזר סיכונים לפי טווח ההשקעה וסיבולת הסיכון שלי.

זה מצריך עקומת לימוד מסויימת וכמו שאמרת - מי שזה לא מתאים לו, שיעזר ביועץ ואולי אפילו אחד בלתי תלוי.

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם
גאריכו - אני מנהל חשבונות בנק רק 42 שנה, כך שאני מכיר את המטריה. זה עדיין לא אומר שכושר המיקוח שלי טוב, אני משלם מס אשכנזים בכל מקום.

 

יכול להיות שמעבר לבית השקעות מוצדק, לא התעמקתי בתחום הזה ולא ביררתי כמה זה יעלה לי ואיזה תמיכה וייעוץ אקבל, והיכן.

 

האמת היא זה ממש פשוט. אתה בא לבנק ואומר להם שאתה לא מוכן לשלם שום עמלה שוטפת. לא רוצים, עוברים בנק. זה פשוט בימינו. עשיתי את זה 3 פעמים. פעמיים הורידו לי את כל העמלות, פעם אחת הייתי חייב לעבור בנק. לא נורא.

 

עמלות שוטפות הכוונה - עמלת שורה, עמלת הקצאת אשראי, עמלת פעולה, פנקסי צ'קים חינם, כרטיסי אשראי חינם וכ"ו. בנוסף, בנקאות פרטית כמובן. בנקאי אחד שמולו מתנהלים.

 

הכל שאלה של משכורת. אם אתה מכניס 5 נטו, תשלם כמו כולם ותרדוף אחרי הבנק. אם אתה מכניס 15 נטו, הבנק בד"כ ירדוף אחריך ולא תשלם כלום.


×
×
  • תוכן חדש...