Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3108 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

שאלה לי-

האם הגיוני שמזדה 2 מודל 2017 עם 4 כוכבי בטיחות לעומת יאריס 1500 סמק 2017 5 כוכבים לפי הדירוג האירופאי?

אני יודעת שההונדה גאז 5 כוכבים.

 

מישהו יודע מה עשה את ההבדל במזדה 2 שקיבלה רק 4?

 

משום מה מפתיע אותי שיאריס יותר בטוחה ממנה

פורסם

עשיתי בשבילך את החיפוש. לטויוטה יתרון בהגנה על הולכי רגל ובבלימה אוטומטית. בהגנה על הנהג והנוסע למאזדה יותר שטחים ירוקים. בהגנה על ילדים די דומות (חייב לומר שמדובר במבט כללי על התמונות, לא ירדתי לרזולוציות של אזורי גוף).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
עשיתי בשבילך את החיפוש. לטויוטה יתרון בהגנה על הולכי רגל ובבלימה אוטומטית. בהגנה על הנהג והנוסע למאזדה יותר שטחים ירוקים. בהגנה על ילדים די דומות (חייב לומר שמדובר במבט כללי על התמונות, לא ירדתי לרזולוציות של אזורי גוף).

 

תודה

ואז מה עושה ההבדל בין יאריס למזדה של 5 כוכבים מול 4? אגב למזדה בלימה אוטונומית עד 30...לא חושבת שליאריס יש מעבר לכך

פורסם

תשמעי, לחבר'ה האלה יש קריטריונים שאינך מודעת להם.

דירוג הכוכבים הוא דבר סופר שטחי. צריך לקרוא את פירוט הנתונים. אם את נוסעת לבד ברכב את יכולה להתעלם מההגנה על ילדים. וכל נקודה בהגנה על איבר זה או אחר משנה את הדירוג. יותר מזה - לא תמיד ציוד הבטיחות המותקן ברכב המבחן (שהוא המינימלי בדגמים הנמכרים במדינה כלשה ב-EU) זהה לציוד המותקן בדגמים הנמכרים בישראל לכן צריך להשוות ברמת כרית האויר או חגורת הבטיחות, ולמעדשה להתעלם מדירוג הכוכבים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...