Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

XBOX ONE מארה"ב?


סולל הדרך
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3099 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חתן הבר-מצווה הצעיר ביקש קונסולה.

במקרה, אני בארה"ב וגם שם ניתן להשיג סדרות מיוחדות 'לימיטד אדישן' מגניבות.

בכל מקרה זו לא שאלה של כדאיות כלכלית.

 

השאלה היא האם מכשירים מארה"ב מגיעים עם שנאי 110-220 ואם יש עדיין מגבלה אזורית למשחקים?

 

ושאלה אחרונה... שווה להשקיע בדגם החדש X? גם ככה אין לי טלווזיה 4K וגם לא תהיה בתקופה הקרובה.

 

ברכה תבוא על המשיבים.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

לא מסכים.

יש לי גם X וגם S. יש הבדל משמעותי ב1080p. גם ברמת הגרפיקה וגם בקצב הפריימים. אולי זה רק אני, אבל ברוב המשחקים אני מעדיף 60fps ב1080p מאשר 30 ב4K.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם (נערך)

בנקודת הזמן הנוכחית בחיי דור הקונסולות הנוכחי, ובהיעדר מסך 4K, אישית, לא היית משלם יותר מכפול על ה-X.

בהיעדר שיקולי תקציב, אין פה שאלה, כן? :)

עריכה אחרונה על ידי alexg1987
פורסם

ה-S היה במבצע לבלק פריידי ב 189$ בכל הרשתות בארה"ב כולל באמזון. מחיר נחמד מאוד לקונסולה.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

מהסיקורים שקראתי מסתמן שלקנות אקס בוקס x ללא טלוזיה תומכת 4k וhdr זה כמו לקנות פרארי ולנסוע רק בעיר.

 

הs משמעותי זולה יותר, כול משחק שיוצא תומך גם בה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כאמור, גם בטלוויזיה שהיא לא 4K ניתן להפיק תועלת.

הביצועים של ה- Xbox One S פושרים למדי, ובהרבה מקומות הרזולוציה יורדת ל-900 שורות ואפילו 700 שורות במקום 1080, וישנם גמגומים.

ברוב המשחקים, גם אלה שלא קיבלו אופטימיזציות עבור ה- X, הגמגומים וירידות הרזולוציה אמורים להעלם.

פורסם
ה-S היה במבצע לבלק פריידי ב 189$ בכל הרשתות בארה"ב כולל באמזון. מחיר נחמד מאוד לקונסולה.

179 עם 2 משחקים אתה מתכוון ל500 גיגה של הS.

 

יש כמה מקומות שעדיין יש להם השבוע מבצעים של 189-200 דולר. מומלץ מאוד לנצל אותם!

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

לגבי הספק כוח 110-220?

 

השימושים העיקרים יהיו FIFA ו minecraft (ואולי GTA בשבילי כשיצא חדש)

עד עכשיו השתמשנו ב XBOX360 עם RGH ועשרות (אם לא מאות) משחקים על HDD. החיסרון הוא חוסר היכולת לשחק ברשת.

הערכה שראיתי היא ערכת נושא של minecraft, ב 229 דולר.

אני אהיה סביב חג המולד (לפני ואחרי) כך שאני מאמין שהמחירים יחזרו.

שוב, בשביל 20-30 דולר זה לא משמעותי. העיקר למצוא את זה...

minecraft-xbox-one-s-hero.jpg

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לגבי הספק כוח 110-220?

 

השימושים העיקרים יהיו FIFA ו minecraft (ואולי GTA בשבילי כשיצא חדש)

עד עכשיו השתמשנו ב XBOX360 עם RGH ועשרות (אם לא מאות) משחקים על HDD. החיסרון הוא חוסר היכולת לשחק ברשת.

הערכה שראיתי היא ערכת נושא של minecraft, ב 229 דולר.

אני אהיה סביב חג המולד (לפני ואחרי) כך שאני מאמין שהמחירים יחזרו.

שוב, בשביל 20-30 דולר זה לא משמעותי. העיקר למצוא את זה...

[ATTACH=CONFIG]497271[/ATTACH]

אתה מתכוון 90 דולר אולי...

זו היתה הנחה משמעותית מאוד.

 

משישי עד שני היית יכול למצא (אם היית עם יד על הדופק) Xbox one S עם 2 שלטים ו2 משחקים ב179$.

וגירסאות מיוחדות - אלא אם זה משהו בשותף - לרוב נעלמות יחסית מהר מהמדפים במחיר ה״סטנדרטי״

If living is for learning

Then dying is forgetting

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

חברים, המוכר מתעקש שהמכשיר של צפון אמריקה לא עובד על 220 וולט. היש אמת בדבר? הבוקסינג דיי מעבר לפינה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אמנם רשום בכותרת xbox one אבל הוא מתכוון ל xbox one s . כבר אין ספק חיצוני אלא פנימי והוא מתאים ל 110-240V וגם כבר אין את העניין של שיטות שידור PAL NTSC. בקיצור, אין שום בעיה, יש תאימות מלאה, רק להחליף את הכבל 8 (כבל טייפ) או להשתמש במתאם פלסטיק פשוט.

פורסם

על המכשיר כתוב 110 ואכן מדובר בספק פנימי. יש משהו שרכש בארה"ב ועובד בוודאות?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
×
×
  • תוכן חדש...