Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המהפכה החשמלית


Ahbarony
שימו לב! השרשור הזה בן 2373 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אבל למה שהוא יעלה 50k? זה עדיין אותו סלון, שלדה ומרכב כמו כל רכב אחר. אתה מדבר על הוזלה. אני מדבר על העדפה בלתי נמנעת של רכב חשמלי על פני בעירה פנימית.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

למה לא? אם אפשר למכור ספארק ב 50K ולהרוויח, אז רכב חשמלי עם טווח של 150 ק"מ +- נשמע לי אפשרי בהחלט.

 

הערה: רכב חשמלי עם טווח פחות מ 200 ק"מ לדעתי זה גימיק (ראו B.P ) ולא שווה להתקרב אליו.

 

לפי דעתי שווה ביותר. מכיר המון משפחות שבהם יש רכב סידורים - קניות, חוגים ומשימות קטנות. לא רואה סיבה למה לרכב כזה לא יספיק טווח של 150 ק"מ.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לטעמי הטווח פחות חשוב בארץ, שיהיה 100 ק"מ - הבעיה היא משך הטעינה.

למשך טעינה דווקא כל הזמן שומעים על פתרונות חדשים והתקדמויות - וברגע שטעינה של סוללה קטנה של 100-200 ק"מ ברכב קטן וזול תקח עד 10 דקות, אז האוטו יהיה פרקטי גם ליום יום וגם לנסיעה הארוכה פעם בחצי שנה לצפון, וגם מי שאין לו חניה פרטית יוכל סוף סוף לקנות רכב חשמלי כי הוא יסע לטעון כמו שהיום נוסעים לתדלק.

 

לעתיד היותר רחוק תחשבו על זה שאולי יהיה הטענה אלחוטית מהירה במיוחד בצמתים גדולים ואז גם תספיק סוללה מזערית למדיי והמכוניות יהיו קלות.

 

כנראה לפני אוטו חשמלי לגמרי יהיה שלב של היברידי קל עם מערכת חשמל 48 וולט שעושה רק התחלת נסיעה על חשמל. קראתי על השילוב וזה נשמע מתבקש ופשוט למימוש. ומגברים קטנים יהיו שווים יותר 8)

עריכה אחרונה על ידי liorwohl

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אותי אישית מעניין מתי זה יגיע לעולם רכבי השטח.

אם מוציאים 4 מנועים לגלגלים עצמם זה מאפשר רמות מטורפות של שליטה ואחיזה שהיום דורשות נעילות, מערכות בקרת אחיזה וכו'. באופן תיאורטי אפשר יהיה לבצע תמרונים כמו נגמ"ש של סיבוב במקופם עם גלגלים בצד אחד שמסתובבים קדימה ובצד השני אחורה.

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה דוגמא לרכב שטח חשמלי מבטיח.

אישית בתור חובב רכב אני לא מתלהב מהמפכה החשמלית, לדעתי זה "ישטח" את עולם הרכב ויצמצם חלק ממנו.

מטסלה אני בכלל לא מתלהב ולא הייתי רוצה אף אחד מהדגמים שלהם.

דווקא שני הקונספטים החדשים החשמליים של הונדה נראים לי ריאלים ומושכים ביחס לרכב חשמלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי פוסל על הסף את טכנלוגיית החלפת הסוללות של אגסי.

כמובן שעם ההתפתחות הטכנולוגיתיש סיכוי לשיפור טווח הסוללה.

מכל מקום - הבעיה בבטר פלייס היתה המודל הכלכלי, דווקא הטכנולוגיה שלה מעניינת. חבל שהפטנטים נמכרו בנזיד עדשים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

hybrid plug in זה אידיאלי.

המנוע של וולוו בנפח 2.0L עם 400 כ"ס ואפשרות של שימוש יומיומי על מצב חשמלי בלבד.

הבעיה שהרכבים האלה כאלה מסובכים שיותר זול וקל להחזיק dodge challenger hellcat

חשמלי לגמרי תמיד תהייה במצב שאתה צריך עוד רכב, לא משנה עד כמה ישפרו אותם.

גם המחירים שלהם עכשיו הם בזכות סיבסוד ממשלתי, בלי הסבסוד הם יקרים מדי.

בשביל זה ב.מ.וו הכניסו מנוע בנזין לגרסה החדשה של i3

רנו זואי יופי של אוטו אם אתם לא רוצים לטייל וטוב לכם לא לצאת מהעיר שלכם.

שרנו יכניסו את מנוע ה 0.9 לזואי ויהפכו אותו ל hybrid plug in זה יכול להיות מעניין.

אם אתם מתלהבים מטסלה.

מודל 3 קיבלו חצי מיליון הזמנות, ברבעון האחרון הם ייצרו 260 מכוניות.

תעשו חישוב כמה זמן ייקח להם לעמוד בהזמנות שהם קיבלו לפני שיתחילו לקבל הזמנות מישראלים.

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נראה מצויין במוזיאון BMW, אבל לא יקרה חוץ אולי מנישות. כלכלת המימן בעייתית ביותר הן מבחינת הייצור (ייצור המימן יקר מאד וכמובן מזהם את הסביבה כמו כל מקור אנרגיה אחר, בעצם יותר, כיון שבכל מקרה צריך את שלב ייצור והולכת החשמל ואז מוסיפים שלב אלקטרוליזה) והן מבחינת הלוגיסטיקה (מבחינת קירור ובטיחות).

 

לגבי הלוגיסטיקה, לא מבין בזה.

 

לגבי הזיהום, לא מסכים. לחלופין, לכל הפחות, ההסבר שלך ממש לא שיכנע אותי.

 

לגבי מוזיאון BMW, מה הקשר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הזמן לחשמלית זה בהחלט כבר עכשיו

יונדאי יוניק חשמלית BEV נוחלת הצלחה עצומה בארופה וארה"ב -אז למה לא מייבאים אותה?

טסלה נמצאת ממש כמה קילומטרים מאיתנו...כן-בירדן ף יש יבוא סדיר עם תחנות סופרצרגר מהצפון עד עקבה.

קיה נירו חשמלית

ניסן ליף דור חדש

שברולט בולט

 

חברים על מה אתם מדברים, יש כאן בעיה , היבואנים לא שמים ז.... מוכרים שברולט קטנה ב60000 ומספיק להם.

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אותי אישית מעניין מתי זה יגיע לעולם רכבי השטח.

אם מוציאים 4 מנועים לגלגלים עצמם זה מאפשר רמות מטורפות של שליטה ואחיזה שהיום דורשות נעילות, מערכות בקרת אחיזה וכו'. באופן תיאורטי אפשר יהיה לבצע תמרונים כמו נגמ"ש של סיבוב במקופם עם גלגלים בצד אחד שמסתובבים קדימה ובצד השני אחורה.

לגמרי. האפשרויות אינסופיות.

בכלל, כל עולם רכבי השטח נמצא במעין פער טכנולוגי מוזר, אולי חוץ מריינג' רובר.

 

באופן אישי אני לא מבין למה אין בכלל מיניוואנים או סתם רכבים גדולים עם הנעה חשמלית. מין קטגוריה שפסחו עליה לגמרי, ואל תגידו לי שמיניוואן שוקל יותר ממרצדס/ב.מ.וו סלונית חשמלית.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לטעמי הטווח פחות חשוב בארץ, שיהיה 100 ק"מ - הבעיה היא משך הטעינה.

 

שטויות, אני לא מוכן לשמוע על חשמלי עם פחות מ-300 ק"ם מעשי. עדיפות ל-500 ק"ם כדי להרגיש ממש בנוח עם הרכב. אני מדבר על השימוש כרכב יחיד במשפחה. אם זה רכב שני אין בעיה עם מה שכתבת כנראה. אני ממש מת כבר לרכב עממי עם טווח של 500. אבל גם 300+ שכבר קיימים לא מביאים לארץ (בולט וטסלה 3). מה שכן מביאים זוכה למחיר מופקע ללא סיבה בינתיים (המס אפסי כמעט). כמו כן אני מצפה לשלל מרכבים כמו ברכבים הרגילים וזה כנראה עוד רחוק. סטיישן חשמלית זה רכב מושלם מבחינתי.

 

כמו כן, אם יתנו את הרכב לשבוע מבחן, כדי לבדוק את צריכת החשמל של הרכב בנסיעות היומיומיות של המשפחה זה יהיה מעולה. אפילו אם לא בחינם, תמורת תשלום סמלי כלשהו..

עריכה אחרונה על ידי arco1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל אם אתה יכול להכנס בכל צומת שניה ל"תחנת חשמל" ולטעון ב5 דקות אז מה אכפת לך שיהיה רק 200 קמ? מתי אתה נוסע יותר מ200 ק"מ ביום?

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתיאוריה זה נשמע נחמד, בתכלס אם אצטרך לעשות את זה בצורה יומיומית זה יעיק. כמו שאני לא נכנס לתחנת דלק יותר מפעם בשבוע, כך אני לא רוצה להיכנס לתחנת טעינה יותר מפעם בשבוע וגם לא מעוניין לעצור בדרך או להיות בלחץ לחפש תחנת טעינה ולעשות סיבובים כדי להטעין את האוטו במקום פשוט להגיע ליעד בנינוחות.

 

בגדול אני בכלל לא רוצה להיכנס לתחנות טעינה, אם המעסיק יסכים להתקין תחנת טעינה בעבודה. להוציא אולי נסיעות לאילת זה יפתור אותי מתחנות הדלק לחלוטין. אבל כל זה עוד רחוק, לא רוצים למכור כאן חשמליות בזול יחסית בינתיים.

עריכה אחרונה על ידי arco1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שזה עדיין לא בשל,אך אנחנו מאוד מאוד קרובים לזה.

זמני ההטענה עדיין ארוכים מדי, צריך לקצץ את זה לגג עשר דקות ואפילו פחות מזה, טווחי נסיעה פחות מ 400-500 קילומטר לרכב משפחתי זה לא פרקטי, והייתי אפילו רוצה לראות יותר מזה בטווח.

 

עם זאת המדינה לא משקיעה מספיק בתחום, היתרונות של הורדת רכבי התבערה מהכביש הוא כל כך גדול ועדיין לעניות דעתי הממשלה עדיין אנמית בנושא, הייתי רוצה לראות קיצוץ מאסיבי במיסים על רכבים חשמליים ואפילו במשך כמה שנים שהממשלה לא תקח מיסים כלל על רכבים חשמליים נטו, במצב הזה הרבה אנשים לא ייפזלו בכלל ליד שנייה וייקנו רכב חדש מה שאומר שהכח קנייה של מדינת ישראל בכל הנוגעל רכבים חדשים ייגדל משמעותית מה שייתן למדינה\יבואנים יותר כח לדרוש יותר מערכות אקטיביות למניעת תאונות.

 

אבל זה לא ייקרה ולכן במקום מהפכה שיכולה לקחת 5-6 שנים, זה ייקח 15 - 20 שנים בארץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טויוטה יוציאו רכב חשמלי עממי מבוסס טכנולוגיה חדשה ב-2022. כנראה החליטו בינתיים להסתפק ברכבים הברידיים ולא להיכנס לשוק הזה עם טכנולוגיה "פרימיטיבית" יחסית. זה כנראה יכלול גם טווח נסיעה טוב וגם זמני טעינה קצרים. מעניין אם מישהו יקדים אותם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2373 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...