Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7791 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

אני מעוניין לדעת האם יש למישהו שרטוטים מדוייקים הכוללים מידות המתחשבות בעובי העץ לתיבות 40 ליטר +-.

אני יודע שלא בעיה לשרטט אך אם יש למישהו שרטוטים כאלו מוכנים אשמח.

תודה.

פורסם

עזוב שמהות השאלה מבחינתי פסול.

אבל אם כבר אתה מעוניין בתשובה אמיתית, איך אתה מתכוון לקבלה ללא העובי המצוי ? :)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

????

מהות שאלה פסול?

לא יותר משאר הדברים שאתה כותב בפורום...

 

ולשאלתך - לא הבנתי מה אתה מלחשש שם אך אסביר שוב את שאלתי - אני רוצה שרטוטים עם מידות לייצור כך שגם עובי של החומר ילקח בחשבון.

העובי - סביר להניח שמי שיש לו את המידות יציין גם עובי...

פורסם

כל כך קשה לחשב AXBXC ?

אבל עזוב... מה מעניין אותך סירטוטים כל כך מדוייקים, של עובי שלא נמצא ברשותך ?

 

אולי במקום לנחש איזה עובי יש לאחרים, תציין איזה עובי יש ברשותך, או איזה עובי אתה הולך להשתמש, אתה לא חושב שזה יחסוך פה נעלם מיותר?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

כשרון גדול אתה... אולי אני אבוא לעשות קורס חשבון אצלך...

 

אני צריך שרטוטים מוכנים כדי לתת לנגר. מן הסתם שאם היה לי את הזמן הייתי אני בונה את התיבה ושרטוטים הייתי עושה כטיוטה עבורי.

 

מאחר ואין בעיה להשיג עץ בכל עובי סטנדרטי, כל עוד מה שיש לאנשים ויתאים לי אני אשתמש...

 

ואגב - גם אם העובי קצת שונה - לשנות נתונים בקצת על גבי שרטוט ולהגיש לנגר שייבנה עדיין רחוק מלהיות סוף העולם...

 

בקיצור ידידי, אנא המנע מתגובות קנטרניות אם אין לך דבר מיוחד לומר.

פורסם

תודה :).

מאחר ואתה כל כך עסוק.. אם היית שופך קצת יותר אור היתי מכין לך סירטוטים עבור תיבה בנפח כזה או אחר ..

מה רוחב מקסימלי .. עומק מקסימלי ... גובה מקסימלי .... איזה אלמנט יכנס לשמה .. האם מדובר בטרפז.

וכו ....

 

אבל שוב, שיקול שלך ..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

גובה מקס = 35 cm

עומק מקס = 35 cm

רוחב - אין מגבלה.

צורה - מלבנית הכי פשוטה.

עובי עץ - 3/4 אינץ' או מידה אחת יותר גדולה (לפי מידות סטנדרט).

חומר - MDF

סאב - שיבא.

 

בכול אופן, תודה רבה אך אני לא רוצה להיות לך לטורח.

רק אם יש לך משהו מוכן, אני מאוד אודה לך.

 

שוב - תודה רבה.

 

***** עריכה******

 

40 ליטר צריך להיות הנפח ברוטו (כלומר התיבה עצמה 40 ליטר), להתעלם מנפח עצמי.

פורסם

בנתון השלישי, "רוחב" אני מאמין שהתכוונת בעצם לעומק של התיבה כלפי פנים הבאגז ?

לגבי הסאב, מדובר ב12" נכון ?

תיבה אטומה ?

מה לגבי הנפח העצמי שלו ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

הנה, בבקשה.

 

המידות:

1. 35X31.2

2. 44.9X35

3. 41.1X31.2

 

כל מידה, כפול 2 כמובן. MDF בעובי 19MM.

 

הנה תמונה של הסירטוטים בשביל להמחיש קצת יותר..

1.gif

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

קבל עוד אחד להמחשה!

(יש גם גודל פנימי וגודל חיצוני)

 

בשלב הבא, אני פשוט שם לך אותו בבגא'ז ומצלם :wink:

untitled2.JPG

×
×
  • תוכן חדש...