Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7784 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתוך ''וואלה!'':

שועל נגוע

יום ראשון, 27 בפברואר 2005, 11:38 מאת: נימרוד בן משה, מערכת וואלה!

 

122774-18.jpg

 

חשבתם שאתם מוגנים בגלל שעברתם לגלוש עם FireFox? תחשבו שוב

 

חברת מוזילה הודיעה לאחרונה כי היא גילתה מספר פרצות אבטחה בדפדפן החינמי FireFox. הפרצות מאפשרות להאקרים להשתלט על המחשב ולעשות בו כרצונם. כתגובה שיחררה מוזילה גרסה חדשה לדפדפן(FireFox 1.0.1) שבה תוקנו 17 הפרצות הקיימות בגרסה הקודמת.

 

לכתבה המלאה

להורדת הגרסה החדשה של הדפדפן.

 

אדם.

פורסם
אזהרה למשתמשי אינטרנט אקספלורר.

הדפדפן בנוי בצורה כזאת שמאפשרת לאנשים להכנס למחשב שלכם.

ואין להם כוונה לתקן את זה לעולם.

לא שאני אוהב את מיקרוסופט אבל הם עכשיו עובדים על דפדפן חדש בגלל זה הם לא מעדכנים את האקפלורר

אני אישית רק פיירפוקס!!

פורסם
אזהרה למשתמשי אינטרנט אקספלורר.

הדפדפן בנוי בצורה כזאת שמאפשרת לאנשים להכנס למחשב שלכם.

ואין להם כוונה לתקן את זה לעולם.

 

:razz:

כל כך נכון וכל כך עצוב

פורסם
אל תתנו רק אזהרות תנו גם פתרונות ,

נמאס לי לפרמט את המחשב כל שבוע בגלל כל הspyware

תעזרו.

שיא האבסורד...

מישתמש שקוראים לו UNIX בוכה על זה שבמחשב שלו מותקנת מער' הפעלה סוג ד' (ומטה)

:rofl:

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

×
×
  • תוכן חדש...