Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2783 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני עכשיו בהתלבטויות אם ללכת על ספייסטאר 2015 או קליאו 2011 אוטומטיות.

 

חשבתי שפער של 4 שנים זה לא ביג דיל, אבל לאור ההזדקנות הלא מעודדת של הקליאו יכול להיות שזה דווקא כן ביג דיל.

 

יוליאן, אתה בר המזל שמחזיק בשניהם לכן אתה בעמדה הכי טובה לשאול אותו :)

זה שהקליאו יותר רכב מהספייסטאר זה בטוח, השאלה היא עד כמה ההבדל בניהם גדול(מדבר על אחיזה, יציבות, וסתם תחושב כללית)?

 

הספייסטאר זה אחלה רכב, זריז מאוד וחסכוני ברמות שקשה להאמין שקיימות. היה לו אותו שבוע כרכב חלופי ובאמת שנהנתי מכל רגע. לא הייתי מסתכל אפילו על הקליאו.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

515 ש״ח הייתה עלות במוסך לא מורשה יבואן.

מבחינת זריזות וצריכת דלק הספייס סטאר עדיפה ובשיוט שקטה יותר תודות לסל״ד נמוך יותר.

מבחינת נוחות נסיעה והתנהגות כביש הקליאו עדיפה, אין לה את אותם זוויות גילגול כמו לספייס סטאר.

כמו כן תא מטען של הקליאו עדיף והמזגן עושה עבודה טובה יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ה-windshield cowl (חיפוי שמשה? איך לקרוא לזה?) עם השפה המתפוררת זו בעיה שקיימת גם בפלואנס/מגאן, בהחלט דוגמא לחלק שהוא under-engineered ממש ברמה קיצונית.

 

גם אצלי בפלואנס זה המצב, ולכן ...

 

wuDTSFWcgqjuKFOE41gQ0D5Cc3hPGChYpfwlOmi7gIiPPeR3pUjhSolBDEncdAkkqcyivpYV9qLrDZ_Xu5RGQk9mkdQJAYa5cEpOAN-PVuJD0sjJ2iCA_RFTpxvLwuEq-NoAuxVaGHQNBFBLTVKNrSKzMOgDZevvBHrabS27lODkFbW25M3d00CbBM_m0mu852TfpAJziz7DZCpOnZ_R5p9vzjzckNGQRhcH7sTQA3AS7sibfo9lTCOC_du_b6qTutudX81_7Z5_eO9h2j2hKHodwA5PGLV4MFn2DKG-M3fZ8nYSS-_u-f8BiWaqOJoGjfGzG9LRXH2LWJSM5P2rrvHDu2caCzkKI7kAApr_td18Q3SNVA1PYQlurYKzQnMqaKqQuT6Wbawr-VnZ_3jjQ4sAXuZudZqRgfvc1t9pJGSnkatH5PZScMh7jcyTaGIsMbRSyc_O8abHaSAWh8qohzp9he6ApYGpzifSBYWnoAgbF0fwiMZ53GO_1K4oKzdsBTX90nLB6A48OOmp-zn_Gz3ZIamImsV5orrc50jaW73SvjoLYiOr8jrDwoiE0HE180MHxgswmp12lmtJtCKwb-5hd7yKVZF77cZ9cg2Snf2vpUya_t3f_ycn9RkSqqVkKdtve-mkoIYN8yRa26Jr2Msx7LHOO-QDT4zV-cXm76zOUA=w748-h1327-no

 

INHh_T_7lWUZD4ebLjqJlvz031ZCDySZCVqZEJ2SvoJQSHyBEOY_1dMv0sKVCbRupzR1rpwAlwsbnY8w6fY0uRXjk6P0vsSMxf5Agmlvxhm5f1VhiBkR13xcsgGZ4fLPwmdZ__D0IPHFkt6znpS2LaqWG09WGuhB5J55IZRHcF4bOtXBS8boqnprtDsHOQ8GhpVHqne1f-JTGDqnVus7w80kBZofGVHKikuSoKBs9d9Ujr8Wr1cpwKhcmJQ_Nt3XnyO-6GH1rqF6hAqAe2gvxN-nFm1LCC-ECFQ9A8w8W8x2bgSKJYL-ShvSnq1cRmGmqfe1JjfNqfuOdRpxwEBR_KJmdw1SO2Mvf9_ejH8R0Xq5zYjEVcBBFtLatcSU45jeeXhVzco_Dv7ekLy6WsPYzSR9tf-v7is0KgsZ1C0ZzhmbuRLxhAT78NaPXuyWZ_aF1MYJeOXT7Mu6jFwSHmBRnbmqJRZkDfQWeYbUe2GO5w0ZomjDSxNQyBALaHltNCH91BiGNPJO4n1va60m_ShHgcO0ryyUcld0cTfB1C3Uuoa5G6YmA8-wm7h4QOLN301fvl5ta8S5h4TUJwPfJ__--l4YwY19wN7oUzx71x3VYu00dkDKY6w5sauh6o6282r85ze1oZaZ2LpW3uYqYFMvUVLW7vtHsJ3cKaz6NTJKUxp7HA=w748-h1327-no

 

חלק מקורי של רנו, אספתי לפני חצי שעה מהדואר. חלק יגידו שאני משוגע, זה פשוט הפריע לי בעין.

חזיר דיזל

פורסם
515 ש״ח הייתה עלות במוסך לא מורשה יבואן.

מבחינת זריזות וצריכת דלק הספייס סטאר עדיפה ובשיוט שקטה יותר תודות לסל״ד נמוך יותר.

מבחינת נוחות נסיעה והתנהגות כביש הקליאו עדיפה, אין לה את אותם זוויות גילגול כמו לספייס סטאר.

כמו כן תא מטען של הקליאו עדיף והמזגן עושה עבודה טובה יותר.

 

זה שהקליאו עדיפה בפרמטרים הנ"ל זה ידוע, השאלה היא עד כמה?

פורסם (נערך)

לדעתי באופן מורגש, במיוחד הקליאו האוטומטית שתהיה גם חזקה יותר משלי.

 

אך מי שמחפש צריכת דלק טובה הקליאו האוטומטית לא מתאימה.

 

קורן כמה עלה החלק?

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

170 יורו + 70 המשלוחה מגרמניה. זה הכי זול שמצאתי בשורה התחתונה, כולל משלוחה. הפולני משום מה לא הצליח לאתר לי חלק זמין. למרבה ההפתעה הגיע כל הדרך ליחידת הדואר בלי מכס ובלי מע"מ.

 

עם פירוק בארץ לא רציתי להתעסק, מצאתי הרבה מפירוק בכל מיני אתרים בסלובקיה ובמדינות הבלטיות במחירים אטרקטיביים מאוד, אבל לטענתם אסור להם לייצא חלקים מפירוק מחוץ לאיחוד.

 

ה-cowl panel שלך (מק"ט אחר - ככל הנראה 8200290131, נדרש לוודא לפי VIN), מחיפוש שטחי, עולה 155 יורו לחדש מקורי מהאתר שאני הזמנתי בו.

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר

חזיר דיזל

פורסם

יצא לך לבדוק עלות החלק בארץ?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לא ניסיתי אפילו. אתה יכול לנסות להתקשר לקרסו, להערכתי תקבל מחיר כפול, אם כי לפעמים יש אצלם הפתעות לטובה (מניסיון בעניין אחר). אשמח אם תעדכן אם אתה עושה זאת, מעניין לדעת.

 

עם פירוקיות לא רציתי להתעסק, היות שמדובר בחלק שהשעון שלו מתחיל לתקתק מרגע שהוא נחשף לפגעי מזג האויר.

חזיר דיזל


×
×
  • תוכן חדש...