Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3200 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כאשר מפעילים מזגן שני המאווררים עובדים. אך כאשר המזגן לא דלוק אף מאוורר לא נדלק.

מהו טריגר ההפעלה?

יוניט חום

מודול מאווררים

ממסר מסוים

מדובר על מנוע 1.6

תודה

פורסם

מבלי להכנס לפרטים מדוייקים אופן הפעולה הוא כזה.

 

בהסתמך על פרמטרים כגון: טמפ' נוזל הקירור, מהירות נסיעה, לחץ הגז במערכת המיזוג, מתח המצבר, האם המזגן במצב ON או OFF מחשב ניהול מנוע שולח אות/אותות פיקוד למודול בקרה של המאוורר המותקן על המאוורר או חלק בלתי נפרד ממנו.

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

למה אתה חושב שהמאוורר צריך לעבוד כול הזמן ? אם טמפ' נוזל הקירור לא עלתה מעבר למקסימום ואינך מאבד נוזל קירור אז אין לך סיבה לחפש תשובות לבעיות של קיימות.

 

בהרבה רכבים מערכת הקירור מאוד יעילה ובסל"ד סרק אתה יכול להמתין גם 30 דקות והמאוורר לא ייכנס לעבודה.

 

צירפתי לך תמונה להמחשה של מיקום הבקר.

s-l1600.jpg

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם

בגלל שאין שעון חום .הוספתי שעון שמתחבר לobd שמראה לי טמפרטורה שקרובה ל 100 מעלות נראה לי גבוה מאוד .אפילו פעם אחת הגיע ל 102 מעלות.המתנתי שהמאוורר יכנס וכלום

פורסם

אוקיי. בכל מצב להבנה אני מכיר רכבים כדוגמאת מיצובישי שיש מודול מאווררים על הרדיאטור .ידוע לכם איך זה במאזדה 3?

פורסם (נערך)
בגלל שאין שעון חום .הוספתי שעון שמתחבר לobd שמראה לי טמפרטורה שקרובה ל 100 מעלות נראה לי גבוה מאוד .אפילו פעם אחת הגיע ל 102 מעלות.המתנתי שהמאוורר יכנס וכלום

ידידי,

 

אתה כנראה עדיין חי בתקופת הקרבורטורים ומנועים מזהמים ופחות יעילים ממנועים מודרנים.:wink:

 

מנועים מודרנים עובדים בחלק מהזמן בטמפ' יותר גבוהה מאשר 90 מעלות צלזיוס. טמפ' של 102 מעלות צלזיוס ברכבך = הכול תקין. גם טמפ' של 110 מעלות צלזיוס לא צריכה להדאיג אותך כול עוד אתה לא מאבד נוזל קירור ומנורת ההתראה לא נדלקה אין לך מה לדאוג.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם
אוקיי. בכל מצב להבנה אני מכיר רכבים כדוגמאת מיצובישי שיש מודול מאווררים על הרדיאטור .ידוע לכם איך זה במאזדה 3?

האם קראת את מה שכתבתי קודם לכן ?

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...