Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3148 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המערכת המקורית - אם זהה לזו שבאטקה - מצפצפת לפני התערבות.

 

לא מוצא את הסיבה להתקין מובילאיי. מציק להחריד ומצריך התקנה מקומית שהיא כבר לא אחד גדול.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • תגובות 228
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
כן, אבל הוא (היה) השם גם של מיצובישי ספורטיבית מאוד...

 

שהעתיקה מהדלתא אינטגרלה איבו (ואיבו 2),

שבתורה העתיקה לפניה מהמרצדס 190E 2.5-16 איבו (ואיבו 2),

שבתורה העתיקה לפניה מה-E30 M3 איבו (ואיבו 2 וספורט-איבו).

 

 

פורסם

איביזה סטייל על הכביש יוצאת 94K.

מחיר התחלתי 89,900, אגרת רישוי 1,200 וקצת, צבע מטאלי 1,500, חיישני רוורס 680, ובסוכנות באשדוד כן ביקשו כמה שקלים על האיתורן.

נפתחה הזמנה עבור סטייל אחת אפורה (לא עבורי).

פורסם

מעדכן:

 

הוזמנה היום איביזה FR.

צבע לבן נבאדה +1500

חיישני רוורס בהתקנה מקומית חינם.

איתורן בערך 700 ש"ח לאחר הנחה.

 

בנוסף הצלחתי לקבל הטבה של טיפול ראשון חינם.

 

סך הכל על הכביש: 103815 ש"ח.

פורסם
מעדכן:

 

הוזמנה היום איביזה FR.

צבע לבן נבאדה +1500

חיישני רוורס בהתקנה מקומית חינם.

איתורן בערך 700 ש"ח לאחר הנחה.

 

בנוסף הצלחתי לקבל הטבה של טיפול ראשון חינם.

 

סך הכל על הכביש: 103815 ש"ח.

 

מה שונה האיביזה fr החדשה מהדור הקודם? האם הגג פנורמי נפתח כמו בלאון? מה לגבי קסנון, זה רלוונטי רק ל-fr pro?

פורסם (נערך)

diller,

הגג הפנורמי נפתח כמו בלאון ואין קסנון.

 

אגב, ברצוני להתקין מצלמת דשבורד באיביזה החדשה.

 

1. האם כדאי לבקש (בתוספת תשלום), מאותו מתקין מטעם צ'מפיון שמתקין את חיישני הרוורס שיבצע גם את ההתקנה של מצלמת הדשבורד ?

2. האם זה עדיין גיל-קאר ואם כן, האם הם מומלצים או לא ? אם לא, האם יש מקום אחר שכדאי לבצע בו את ההתקנה ?

 

כבר התקנתי מצלמה אחת בעבר, אבל מעדיף שזה יתבצע ע"י מקום מקצועי.. בכל זאת רכב חדש..

עריכה אחרונה על ידי fusion-x
פורסם
diller,

הגג הפנורמי נפתח כמו בלאון ואין קסנון.

 

אגב, ברצוני להתקין מצלמת דשבורד באיביזה החדשה.

 

1. האם כדאי לבקש (בתוספת תשלום), מאותו מתקין מטעם צ'מפיון שמתקין את חיישני הרוורס שיבצע גם את ההתקנה של מצלמת הדשבורד ?

2. האם זה עדיין גיל-קאר ואם כן, האם הם מומלצים או לא ? אם לא, האם יש מקום אחר שכדאי לבצע בו את ההתקנה ?

 

כבר התקנתי מצלמה אחת בעבר, אבל מעדיף שזה יתבצע ע"י מקום מקצועי.. בכל זאת רכב חדש..

 

מהיכן אתה בארץ?

אני מכיר מקום בפתח תקווה שעושה יופי של עבודה (התקנתי שם חיישני רוורס). אבל צריך להגיע אליהם עם מצלמה בעצמך והם רק מתקינים.

פורסם

אני מהמרכז ואני מתכנן להגיע עם ה-A119 V2 החדשה שבדרך.. (קרדיט ל- Alex Not-Exist עבור ההמלצה).

אשמח אם תוכל להשאיר כאן פרטים, כדי שכולנו נוכל להרוויח מההמלצה :)

פורסם
מעדכן:

 

הוזמנה היום איביזה FR.

צבע לבן נבאדה +1500

חיישני רוורס בהתקנה מקומית חינם.

איתורן בערך 700 ש"ח לאחר הנחה.

 

בנוסף הצלחתי לקבל הטבה של טיפול ראשון חינם.

 

סך הכל על הכביש: 103815 ש"ח.

 

תתחדש!

גם אני הזמנתי היום סיאט איביזה FR בצבע אפור מטאלי.וגם אני קיבלתי חיישני רוורס מתנה

אך לא ביררתי לגבי טיפול חינם. הם מביאים בלי בעיות?

 

לגבי פנסי יום לד ,נאמר לי שזה צורת המשולש המקיפה את הפנס ,המשמשת גם בתור אורות וינקר.

לד מלא כמדומני זה בנוסף 4 לדים קטנים בתור המשולש הזה ,ולא הלוגן כמו אצלנו.

פורסם

מתלבט אם להוסיף מצלמת רוורס להזמנה (בנוסף לחיישני רוורס), בתוספת של 1830 ש"ח.

 

לכאורה נראה שחיישני רוורס יספיקו אבל..

ההתלבטות מגיעה מאחר שלמרות שיש לנו ברכב חיישני רוורס, מסיבה שאיננה ברורה אשתי נכנסה לפני כשנה וחצי, עם הטמבון האחורי בקיר של החניה.

ייתכן שהחיישנים התקצרו בגלל כניסה לשלולית מים וכו' והפסיקו לתת חיווי לפרק זמן קצר ויתכן שזה בגלל שהיא המשיכה לשוחח בטלפון ולא שמה לב.

הנזק בגין אותה תאונה קטנה היה כ-1300 ש"ח.

פורסם (נערך)
אני מהמרכז ואני מתכנן להגיע עם ה-A119 V2 החדשה שבדרך.. (קרדיט ל- Alex Not-Exist עבור ההמלצה).

אשמח אם תוכל להשאיר כאן פרטים, כדי שכולנו נוכל להרוויח מההמלצה :)

 

זה נמצא באזור תעשייה סגולה, רחוב דוד מרקוס 54.

050-5905004 מגן 0506904700 - זיו.

מתקינים חיישנים,מצלמות ומערכות מדיה. על הרכב שלי הותקנו חיישנים והעבודה באמת ברמה גבוהה.

אין שום כבל שמתרוצץ לו בדאשבורד וכל ההרכבות בחזרה נעשו כמו שצריך. ממליץ בחום

עריכה אחרונה על ידי shachar187
פורסם (נערך)

1. עדכון לגבי הביטוח - דיברתי עם סוכנות הביטוח היום ולאחר בדיקה, הם ציינו שאין צורך בהתקנה של אף מיגון!

אסיר את התקנת הקודנית והעלוקה מההזמנות של שני הרכבים (חיסכון של 540 ש"ח לרכב - העלות 660 ש"ח עם הפחתה של 120 ש"ח בגין הנחת התקנה..).

 

2. אני מעוניין להוסיף מצלמת רוורס (בנוסף לחיישנים) ב-1830 ש"ח ואז כבר חשבתי לעצמי למה לא ללכת על כל החבילה ? מצלמת רוורס + Waze ב- 3100 ש"ח

 

למה כן?

- היא תאפשר הפעלה קלה ומהירה של Waze - שמעתי מאנשים שזה ממש נוח

- חוסך התעסקות עם אפליקציות צד שלישי (Android Auto) כדי לבצע שיקוף עם מסך הרכב

 

למה לא?

- תוספת של 1270 ש"ח עבור התקנה ועוד תשלום שנתי בגין חבילת גלישה (נציג המכירות לא ציין במעמד המכירה, האם מקבלים שנה ראשונה חינם וכו').

- המערכת שמגיעה ברמת הגימור FR, מאפשרת שיקוף של Android Auto עם Waze (החל מחודש יולי השנה)

- התקנה מקומית נוספת

 

למישהו יש ניסיון עם שיקוף ה- Waze ברכב באמצעות Android Auto ?

עריכה אחרונה על ידי fusion-x

×
×
  • תוכן חדש...