Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד אקספלורר גורם לי להרגיש חולה. האם פורד תבצע RECALL בקרוב?


rashe
שימו לב! השרשור הזה בן 1073 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בכול ספר רכב לנהג כתוב שחור על גבי לבן לא לנסוע זמן ממושך במצב של סירקולציה פנימית ויתרה מזו ברוב הרכבים מערכת המיזוג לא מאפשרת להשאיר את המערכת על מצב סירקולציה באופן קבוע.

 

אני מניח שהסיבה לכך היא הצורך להכניס חמצן טרי לתא הנוסעים,

לא לדלל גזים רעילים שמערכת המיזוג זורקת לתא הנוסעים ;)

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זה זמן ממושך? אנחנו מדברים על דקות בודדות וכבר יש גז רעיל בתא הנוסעים.

לא מכיר את התקלה בפורד ובלי קשר לתקלה בדרך כלל רצוי להפעיל את מערכת מיזוג האוויר לא יותר מ-15 דקות במצב סירקולציה פנימית. אל תשכח שבמצב כניסת אוויר נקי מבחוץ תחלופת האוויר גבוהה יותר מכיוון שנפח אוויר מסויים נפלט מנשמים הנמצאים בחלקו האחורי של הרכב.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרק היקר, מה רלוונטי ההסבר הנכון שנתת לעניין האוויר לתקלה שפות"ש ספר עליה?

הסבר בהמשך.

 

שום כלום. - למה סתם לקשקש ?

בהנחה שקיימת דליפה של Carbon Monoxide לתוך חלל תא הנוסעים ייתכן מאוד שנסיעה במצב של כניסת אוויר נקי מבחוץ תקטין את רמת הזיהום של Carbon Monoxide וגם של CO2 לעומת נסיעה במצב של סירקולציה פנימית של האוויר המזוהם.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקרה התחלתי לחפש באינטרנט למה יש ריח של פלסטיק שרוף בתוך האקספלורר כאשר אני מאיץ

 

בתופעה של ריח שרוף בהאצות חזקות/קיקדאונים נתקלתי כבר במס' רכבים - לדוגמא בסובארו אימפרזה (גיר רציף) ובין השאר גם בריו שלי. הריח מתנדף מס' רגעים לאחר ההאצה.

 

ההתייחסות לכך ברשת הסתיימה לרוב ב"זה נורמלי/תהליך break-in של האלמנטים בתוך התיבה".

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי שהזדעזעתי וזעזעתי כמה אנשים, המליץ חבר שמבין דבר או שניים, לבצע מדידות מסודרות ותעוד של דליפת CO בחלל הרכב. אם תוכל להוכיח שקיימת ברכבך חריגה ברמות הפח"ח, אל תמתין לתביעה יצוגית אלא פעל באופן מיידי במישור המשפטי. (חשוב שהמדידה תבוצע על ידי אדם שהוסמך לכך).

 

ומקרא קטן למי שאולי התבלבל:

Carbon Monoxide = CO - פחמן חד חמצני.

Carbon Dioxide = CO2 - פחמן דו חמצני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי מוסמך בארץ לבצע את הבדיקות בארץ וכמה בדיקות צריך בכדי שבית המשפט יקבל את הבדיקות כמוצג משפטי לכול דבר ?

 

כמה עולה בדיקה כזו במידה וצריך לבצע מספר בדיקות ?

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באתר משרד איכות הסביבה יש רשימת בודקים מוסמכים.

מעריך שדו"ח בדיקה קצרה יעלה כ ₪500

יש מעבדות מקצועיות שמציבות מכשיר לכמה ימים ושם המחיר כבר ₪4000

תחפש מעבדות שעושות בדיקות גז ראדון .

אם כבר בודקים אז שיבדקו מספר סוגי גז אולי אצלך זה בכלל קוקטייל.

שופט יקבל כל דו"ח ממעבדה רצינית. היצרן יצטרך לסתור את תוצאות המעבדה.

כמובן שהופעת נציג מעבדה בביהמ"ש עולה עוד אלפייה .

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחד הראשונים שעלו בגוגל:

http://www.radon.co.il/%D7%91%D7%93%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%AA-%D7%A1%D7%91%D7%99%D7%91%D7%AA%D7%99%D7%95%D7%AA/

 

לא מדובר באיזה גז אקזוטי אציל וחמקמק, מאמין שלא תהיה לך בעיה למצוא עוד בודקים מוסמכים. אם הייתי בטוח כמוך, לא הייתי מתמהמה אפילו עוד יום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסבר בהמשך.

 

 

בהנחה שקיימת דליפה של Carbon Monoxide לתוך חלל תא הנוסעים ייתכן מאוד שנסיעה במצב של כניסת אוויר נקי מבחוץ תקטין את רמת הזיהום של Carbon Monoxide וגם של CO2 לעומת נסיעה במצב של סירקולציה פנימית של האוויר המזוהם.

 

מתייחסים לבעיה בפורד, אתה עצמך אמרת כי "בלי קשר לתקלה" ולכן, הקשר הוא - כלום.

לא צריך להתרגש מכל דבר, כי אין קשר.

 

כל המידע הזה מוכר לי היטב, גם אני מאלו שמתקינים פילטרים מהדור החדש תלת שכבתיים וחקרתי לא קצת, הכל נכון וברור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שאני מכיר מהתאוריה - המנוע לא אמור לפלוט CO כלל וכלל. CO זה גז רעיל וכמויות קטנות ממנו יכולות להביא לנזק מוחי כבד ומוות. כמו כן, החשיפה ל-CO היא חשיפה מצטברת. לגוף האדם לוקח חודשים כדי להפטר מהמולקולות שלו, לכן חשיפה ממושכת אמורה להחמיר את התופעות מהר מאד.

גז CO נוצר בתהליך בעירה עם תנאים של חוסר חמצן. ברגע שמסופק 100% מהחמצן הנדרש לבעירה (או יותר), לא נוצר CO. במנועים של 30 שנה האחרונות קיימים סנסורים רבים שמנטרים את התהליך הזה (וכמובן בראשם חיישן O2 הנודע בטסט השנתי).

 

אשמח אם מישהו יסביר לי איך ייתכן הווצרות CO במנוע תקין?!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לרכוש גלאי CO שפועל בעזרת סוללות של חברה טובה ולבדוק מה רמת ה- CO ברכב (במצב תקין צריך להיות 0).

אני רכשתי כזה מארה"ב של חברת Kidde, לטובת זיהוי דליפת CO - פחמן חד חמצתי ממחמם מים בגז בדירה.

 

CO.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1073 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...