Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יומסלול בפצאל- פיגו 106 ראלי דור 1 :)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3245 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אוי..וואו

איך אפשר לרשום במילים את שישי ה 28/7/17, כמה כבר אפשר להלל את השילדה המטורפת ובעיקר חסרת המשקל של הרכב הישן הזה.. פיגו ראלי דור ראשון..

יש רכבים חדשים ממנה, חזקים ממנה, טובים ממנה אבל אף אחד לא תעלה לך חיוך שכבר כואב בסוף היום. חבר הזכיר לי משפט פשוט שאומר: "add lightness".

לשמחתי יש מסלול חדש בארץ, קצת רחוק, קצת קצר אבל זה מסלול, מקום שבו אפשר לנהוג באמת ולנצל כל מה שלמדתי והתאמנתי. לנצל את כל רוחב המסלול. לנצל את כל הטורים. לסחוט לחלוטין את דוושת הגז עד הברזל כי אפשר ורצוי!

כל זה בכלל לא היה אפשרי בלי מוסך גבע המדהימים וסטס נוגין

ואם לא היו לי את הצמיגים הכי טובים שאפשר בעזרת "צמיגי צוארץ" בכלל לא הייתי יכול לעשות על המסלול..

 

 

מוגשים להנאתכם 3 סרטונים:

 

1. 2.5 דקות של רגעי האושר..

 

2. 17 שניות של כיף ומשחק..

 

3. 9 דקות מלאות של ההקפות.

[video=youtube;-1gUlgdpdS4]

עריכה אחרונה על ידי madriver

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

פורסם

ספר קצת על המסלול, איך היה ? איך מרגיש ?

מה כלל היום ? כמה עלה ? מי אירגן ? איך אפשר להירשם ?

ממליץ ? לא ממליץ ?

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם
ספר קצת על המסלול, איך היה ? איך מרגיש ?

מה כלל היום ? כמה עלה ? מי אירגן ? איך אפשר להירשם ?

ממליץ ? לא ממליץ ?

 

מסלול קצר ונחמד, כיפי, טכני, יש שינויי גובה. חסר לי קצת ישורת.

היום כלל נהיגה.

האירגון היה דרך מועדון IMC- חברי מועדון ב 190, לא חברים ב 250 ש"ח.

את היום הפעיל קובי כהן מ KOBY RACING SCHOOL.

ממליץ? מסלול/אימון זה תמיד מומלץ!

אני יחזור לשם לחדד דברים ולתקן המון דברים שראיתי בסרטונים, כמו לנצל יותר את רוחב המסלול, אפשר לפתוח הגה מוקדם יותר במקוות מסויימים, את כל המסלול אפשר על הילוך שלישי[חוץ מההירפינים]. הפניה יינה לפני הפבולה זאת לא באמת פניה ואפשר ליישר אותה יותר ולא לבלום אליה כל כך...

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

פורסם (נערך)
חסר לי קצת ישורת. [...]אפשר לפתוח הגה מוקדם יותר במקומות מסויימים.

 

טיפ סופר פשוט שעוזר מאוד: אתה מגיע לאפקס, תן עוד קצת הגה פנימה (למרות שזה ״יותר מדי״ בשביל הפניה) ואז תתחיל לפתוח את ההגה.

 

מאוד עוזר להתיישר מהר יותר ולהוריד כוח. כמה שקל ככה יעיל.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
טיפ סופר פשוט שעוזר מאוד: אתה מגיע לאפקס תן עוד קצת הגה פנימה (מעבר למה שנדרש כדי לצלוח את הפניה) ואז תתחיל לפתוח הגה.

 

מאוד עוזר להתיישר מהר יותר ולהוריד כוח. כמה שקל ככה יעיל.

 

עוד הגה יגרום לתת היגוי, אתה מתכוון לעזוב גז[ואם אני עוזב גז ומוסיף הגה הרכב יצא להיגוי יתר שזה איבוד זמן] וזה תלוי באיזה פניה/מהירות/הילוך אני נמצא. אף פעם רק עוד הגה יכול לעזור. תודה..

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

פורסם (נערך)

טוב, אתה צודק שאם הגעת הכי מהר שאתה יכול אז זה יגרום לתת-היגוי.

 

הפתרון: אל תגיע הכי מהר שאתה יכול. כמה קמ״שים לאט יותר. Slow-in, Fast-out.

 

אמרתי, כמה פשוט - ככה קל. :grin:

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
אתה צודק שאם הגעת הכי מהר שאתה יכול אז זה יגרום לתת-היגוי.

 

הפתרון: אל תגיע הכי מהר שאתה יכול. Slow-in, Fast-out.

 

אמרתי, כמה פשוט - ככה קל. :grin:

 

FAST IN VERY FAST OUT...

על איזה פניה באיזה סרטון אתה מדבר? אתה יכול לרשום את השניה בסרטון. מעניין לנתח

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

פורסם (נערך)

להדק את הפניה באפקס זה טריק ישים כמעט לכל פניה. אמרתי את זה יותר על בסיס מה שכתבת אבל גם בסרטון רואים שזה היה עוזר ברוב הפניות.

 

רוצה דוגמה, קח למשל את 1:29 בסרטון האחרון. זה לא שמשהו לא בסדר בנהיגה, להיפך; אבל עוד הגה פנימה והיית יכול לפתוח את ההגה ביציאה עוד יותר מהר.

 

זו לא איזו ביקורת או משהו, נטו ״טריק״ קטן שמאוד עוזר. אם זה לא היה דבר כל כך פשוט לא הייתי מציע את זה.

 

נ.ב. אותי לימדו ש-Fast-in מוביל ל-Wipe-out. :wink:

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם (נערך)
להדק את הפניה באפקס זה טריק ישים כמעט לכל פניה. אמרתי את זה יותר על בסיס מה שכתבת אבל גם בסרטון רואים שזה היה עוזר ברוב הפניות.

 

זו לא איזו ביקורת או משהו, נטו ״טריק״ קטן שמאוד עוזר.

 

כן אבל זה טריק שלא עובד על כל רכב/פניה לראלי אין הרבה רוחב צמיג שאפשר להאחז בו, ולא כל מכשיר אלקטרוני. אם אני אוסיף הגה יהיה תת היגוי. יש פניות שלא הפנתי מספיק ואז הוספתי קצת לפני החזרה לגז זה כן. בניתוח שראיתי לא היה שום פניה שאפשר להסויף בה הגה אפילו להפך, בהייר פין הראשון אפשר אפילו לפתוח את ההגה מוקדם יותר.

 

שניה עכשיו קראתי שוב, יש להדק את האייפקס יותר ויש להוסיף הגה. זה לא אותו דבר...

להדק את האייפקס לפעמים זאת הדרך הקצרה והבטיחותית יותר לאו דווקא המהירה יותר.

יש את החוקים הבסיסיים שמלמדים כמו מה שרשמת וכמו פנימה החוצה ויש ניתוח של המסלול ומה אתה רוצה להשיג [זמן מסלול/מיקום במירות ועוד..]

ביקורת ודיון עינייתי זה טוב ובשביל זה נוצר הפורום.

 

ב 1:29 זה לא באמת פניה ואין שם הרבה ישורת כדי לפתוח שמאלה. יש ישורת ממש קטנה ואחריה היירפין שמאלה ככה שאני חייב להכנס ב [1:29] באייפקס מאוחר ולהצמד לימין ליצור לעצמי יישורת כדי להספיק להאיץ כמה שאפשר ביציאה מהפניה וגם לבלום להיירפין שמאלה.

עריכה אחרונה על ידי madriver

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

פורסם
הנוף במסלול מזכיר את המסלול בwillow springs.

 

ממליץ לך לא ללכת ל-Willow Springs בקרוב, למה אם המסלול שם יישמע מה אמרת הוא יקום מעל האדמה וייתן לך בוקס. :wink:

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
נראה נחמד, תודה על השיטוף.

המחיר נשמע מעולה, כמה זמן מסלול בפועל יצא לך ?

 

לצערי בתכלס לא הרבה 4.5 פעמים עליתי למסלול ל 5-6 דק כל פעם

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

פורסם

מעניין אותי יותר לשמוע על הרכב.

אני היום נוהג בספורטיבית סבירה מ2010, אבל מאז שעברתי לגור ברמת גן אני נוסע בה רק בסופשים וגם אז מעט. אני שוקל להחליף את הרכב שלי בפיג'ו כלשהי מבציר 90 ומשהו, עד תחילת 2000 כדי לקבל קצת יותר פאן ברכב גם כשאני לא עולה לנס הרים.

 

איך זה לחיות עם רכב כזה ביום יום?

 

ועוד שאלה שמדאיגה אותי בלקיחת רכב ישן היא נושא הבטיחות, אני לא נהג מנוסה, וברכבים מודרניים לפחות יש יותר תכנון לקטע של לא למות בתאונה. זה משהו שאתה חושב עליו בכלל? אתה נוסע עם הרכב הרבה בכבישים ביחד עם כל עם ישראל המסמס בנהיגה?

×
×
  • תוכן חדש...