Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3256 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

בזמן האחרון אני שם לב שצינור מים עליון אצלי באוטו קשה מאד.

כלומר הוא חם מאד וקשה מאד.

הרכב עם 143000 קמ לא מאבד נוזל קירור או שמן.

וכמובן לא מתחמם.

מה יכול להיות הסיבה?

יש ממה לחשוש?

imprza new age

פורסם (נערך)

יש סיכוי סביר שהצינורות ישנים ופשוט "התיבשו". אני ממליץ לך להחליף גם את הצינור התחתון באותה הזדמנות.

 

היה לי מקרה ממש דומה לשלך בלאנטיס, שמתי לב שהצינור העליון קשה (חוץ מזה לא חסר נוזל קירור, טמפ' תקינה), אמרתי לעצמי שאטפל בזה. באותו השבוע נפרץ הצינור, למזלי ממש בכניסה לעיר, בכל זאת לא נעים. החלפתי צינור עליון ותחתון (צינורות מקוריים) ונוזל קירור חדש.

 

כמובן שיכולים להיות גורמים נוספים, אבל אם כל השאר תקין אז הייתי מתחיל מזה, אתה גם יכול לפתוח את מכסה הרדיאטור כשהמנוע קר, ואז ללחוץ על הצינור ולבדוק.

עריכה אחרונה על ידי innvision
פורסם
שלום לכולם

בזמן האחרון אני שם לב שצינור מים עליון אצלי באוטו קשה מאד.

כלומר הוא חם מאד וקשה מאד.

הרכב עם 143000 קמ לא מאבד נוזל קירור או שמן.

וכמובן לא מתחמם.

מה יכול להיות הסיבה?

יש ממה לחשוש?

הוא קשה כאשר המנוע עובד וחם? זה לא חריג , בטוח אם המנוע לא מתחמם יתר על המידה ולא מאבד נוזל קירור.

כאשר המנוע קר, הצינור רך ונעים?

פורסם

בבוקר הוא רך מאד

ושמתי לב כאשר המזגן דולק הצינור מתרכך במידה מסוימת

שוב האים זה תקין הוא לחשוש ממשהו?

imprza new age

פורסם

כאשר המזגן עוד אז גם המאוורר מנוע דולק ואז הלחץ במערכת הקירור יורד מעט.

אם אתה לא מאבד מים ואין התחממות אז הכל תקין.

אם אתה לא רגוע, תן לבעל המקצוע לבדוק.

תקלות של לחץ יתר במערכת הקירור יכולות להיות בגלל כמה סיבות והראשונה בהם זה פקק רדיאטור לא תקין.

×
×
  • תוכן חדש...