Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3255 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה הבעיה לפתוח את המחשב ולבדוק אם הוא החליף חלקים?

ואכן אתה יכול לקבוע איתו במעבדה, אל תקבע איתו לבד שלא יתחיל לסחוט אותך או להכריח אותך להחזיר את הכסף בכח, כמובן גם תוציא הקלטות שלא יוכל לעשות משהו בפן המשפטי

Miata ND2

 

פורסם

לא לקבוע עם הקונה כלום, לא בבית של המוכר, לא בבית של הקונה ולא ב KSP.

בא הקונה ראה את המוצר לשביעות רצונו שילם ולקח את המחשב, זהו יחזור אפילו אחרי 5 דקות... שלום ולא להתראות.

רק אם הקונה הוא בן משפחה או חבר שאתם בוטחים בו לחלוטין (וגם זה חברים יש רק באגד והיום גם זה הולך ונעלם), רק אז שוקלים כל מה שכתבתם כאן.

 

אתם רצינים?

אם אתם מוכרים רכב ויבוא אילכם הקונה אחרי יום ויספר שזה לא עובד וזה לא עובד, מה תעשו?

פורסם
תגיד לו שתיפגשו בסניף/במעבדה של ksp תראה מה התגובה.

 

מיותר לחלוטין, לא צריך להכנס לפינות האלה בכלל. הקונה הגיע עד לביתו של המוכר, ראה את החתול בפעולה, שילם - כאן נגמרת האינטרקציה.

פורסם

עדכון - המוכר אתמול בבוקר שלח לי הודעה שהוא חושד שהכרטיס מסך דפוק (טוען שהמאווררים לא עובדים - בסוף קראתי שהם נכנסים לפעולה רק אחרי שהכרטיס מגיע ל-60 מעלות) ושהוא לוקח את המחשב לקיי.אס.פי. לבדיקה. מאז לא שמעתי ממנו...

 

תודה לכל החברים כאן על העצות המועילות. פעם הבאה אקפיד לחתום על זכרון דברים.

No worries 8)

פורסם (נערך)

בקיצור נפלת על נודניק היסטרי. זכרון דברים זה נחמד, אבל אל תיקח את זה רחוק מידי. אני מכרתי המון מוצרים ביד 2 ואנשים מהסוג הזה נדירים.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
×
×
  • תוכן חדש...