Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

וולוו XC60


השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3262 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למכירה וולוו XC60 !!

שנת 2009

יד שנייה (ראשונה ליסינג פרטי ) יד שנייה אני פרטי !!

הרכב טופל כל חייו וגם אצלי במוסך המרכזי של וולוו בראשון (גם אצלי ) הרכב נרכש ב-10/9/15

ישירות מוולוו עם 123K אצלי הוא עם 128K בלבד, פעמיים בשבוע ראשון תל-השומר .

הרכב מטופל לפי הספר במוסך המרכזי .

יישור קו מאז הקנייה , מדובר בדגם הכי מפואר לשנתון T6 אקסטרים (טווין טורבו כמעט 300 כ"ס)

הכל כולל הכל חשמלי ברכב (כולל מושבים ותא מטען) חיישנים קדימה ואחורה , היד הראשונה הוסיף מערכת יוקרתית מקורית מהמפעל אני הוספתי DVD+גי פי אס ומצלמת רווס מקורית של היבואן יש מלא תוספות קוסמטיות של הדגמים החדשים יותר (יש כבר בשנתון הזה עצירה אוטונומית של הרכב עד 50 קמ"ש) .

הרכב במצב מעולה , שמור ביותר (עד לפי 4 חודשים רק חנייה מקורה) .

אני אדם נכה ולצערי וכמעט ואין שימוש ברכב ולכן אני מעמיד אותו למכירה !

בנוסף הרוכש יקבל

בקבוק חדש לטיפול במושבי העור .

שני דברים דברים שלא הספקתי להרכיב :

מדרגת צד מקורית עם הכיתוב XC60 .

ושני מגני טומבונים מקוריים כסופים של דגם ה-R דיזיין .

ריגקטים , יש אחד : מצלמת הרווס עובדת מתי שבא לה .

הרבה רכב בכלום כסף , מבקש 90K בלבד !! ואין לי שום בעיה לתת אישור למי שרוצה להגיע לוולוו בראשון ולקבל היסטוריית טיפולים מלאה זה משהו שביקשתי מהם והם אישרו .

וולוו 4.jpgוולוו 6.jpgוולוו 3.jpgוולוו 1.jpg

יצירת קשר ב-0545558540 המשך יום נעים .

:fadein:
×
×
  • תוכן חדש...