Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3292 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

הבחור הקודם שהיה אצלו הרכב שם מי ברז במתזים וזה גרם לאבנית כך שהפעולה לא הכי חלקה.

הצלחתי לפרק את בית המתזים ולדחוף מחט ולנסות לפתוח קצת את הסתימה וזה עזר.

איך אפשר למקסם את הניקוי של בית המתזים?

יש חומר כלשהו?

פורסם

תמלא את המיכל וישרים במים וחומץ...

חצי בקבוק חומץ יספיק.ובשאר תמלא מים.

השפריצרים אחרי יום יומיים יפעלו כמו חדשים

פורסם

במיכל נכנס שם באיזור ה6 ליטר.

6 ליטר מים עם חצי בקבוק חומץ זה לא מדולל מידי?

אחרי שמכניסים חומץ צריך לשטוף את המערכת עם הכנסה של מים?

פורסם
אהלן,

הבחור הקודם שהיה אצלו הרכב שם מי ברז במתזים וזה גרם לאבנית כך שהפעולה לא הכי חלקה.

הצלחתי לפרק את בית המתזים ולדחוף מחט ולנסות לפתוח קצת את הסתימה וזה עזר.

איך אפשר למקסם את הניקוי של בית המתזים?

יש חומר כלשהו?

תוכל לצלם את סוג המתזים אצלך ברכב ?

קיימים מתזים שניקוי בעזרת מחט עוזר חלקית בגלל המבנה הפנימי של המתז אתה לא יכול לנקות אותו בצורה טובה.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...