Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3216 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

רכבי עמד לקראת פנייה בצומת. מאחור נכנס בי רכב אחר, כתוצאה רכבי נהדף ונתן מכה קלה לרכב מקדימה. נהג מקדימה יצא, לא מצא נזק לרכבו ולא השאיר פרטים. כן יש פרטים של נהגת מאחור. רכבי ניזוק מקדימה (כ-2000 ₪) ומאחור (כ-6000 ₪). תבעתי ביטוח של רכב האחורי. פיצה אותי רק על נזק אחורי.

האם יש סיכוי בתביעה קטנה מול חברת ביטוח של רכב אחורי לקבל פיצוי על תיקון נזק קדמי?

על מה לשים לב בתביעה?

פורסם

מה נכתב במכתב חברת הביטוח בו היא דוחה את התשלום לגבי הנזק הקדמי?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לא כל כך ברור על מה אתה רוצה לבקש פיצוי מאותו נהג, כשלדבריך אתה הוא זה שפגע ברכבו.

מדבריך לא משתמעת אשמה כלשהי שלו בתאונה (לפחות לא שציינת).

 

מי שצריך לפצות אותך על כלל הנזק, הוא האשם בתאונה (לכאורה, הנהג שפגע ברכבך מאחורה) או חברת הביטוח שלו,

אלא אם יש לך אשם תורם כמובן.

פורסם

^^^

 

תקרא את ההודעה הראשונה לאט:-D

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

קראתי שוב - למעט זה שקראתי לנהגת שמאחורה נהג, לא מצאתי משהו שונה.

 

הוא עמד לקראת פנייה, נהגת פגעה ברכבו מאחור והדפה אותו לעבר הרכב מלפניו - כמו שכתבתי, לא נשמע שיש

אשמה תורמת כלשהי (של הנהג שהיה מלפניו או שלו), אך אנחנו לא מכירים את כלל הפרטים והטענות.

פורסם

^ בדיוק.

הוא ציין שאין לו את הפרטים של הרכב שהיה מקדימה בהקשר של כך שהביטוח של הנהגת שפגעה בו מאחורה שילם

רק על הנזק מאחורה - לכן כתבתי שגם אם היו לו הפרטים של הנהג שמלפניו, זה לא היה עוזר לו בכלום,

שכן לא נראה כי הייתה לנהג מקדימה אשמה כלשהי.

פורסם
לא כל כך ברור על מה אתה רוצה לבקש פיצוי מאותו נהג, כשלדבריך אתה הוא זה שפגע ברכבו.

מדבריך לא משתמעת אשמה כלשהי שלו בתאונה (לפחות לא שציינת).

 

מי שצריך לפצות אותך על כלל הנזק, הוא האשם בתאונה (לכאורה, הנהג שפגע ברכבך מאחורה) או חברת הביטוח שלו,

אלא אם יש לך אשם תורם כמובן.

הדגשתי באדום... ולא הוא לא מבקש כלום מהנהג מקדימה.

מודגש גם באדום:

אהלן,

רכבי עמד לקראת פנייה בצומת. מאחור נכנס בי רכב אחר, כתוצאה רכבי נהדף ונתן מכה קלה לרכב מקדימה. נהג מקדימה יצא, לא מצא נזק לרכבו ולא השאיר פרטים. כן יש פרטים של נהגת מאחור. רכבי ניזוק מקדימה (כ-2000 ₪) ומאחור (כ-6000 ₪). תבעתי ביטוח של רכב האחורי. פיצה אותי רק על נזק אחורי.

האם יש סיכוי בתביעה קטנה מול חברת ביטוח של רכב אחורי לקבל פיצוי על תיקון נזק קדמי?

על מה לשים לב בתביעה?

פורסם
מה נכתב במכתב חברת הביטוח בו היא דוחה את התשלום לגבי הנזק הקדמי?

חב' ביטוח של הרכב האחורי כתבה: "שולם נזק אחורי בלבד לא הייתה כלל הדיפה"

פורסם
הוא צריך את הנהג הראשון שיעיד כי הרכב השני נהדף עליו

 

- זאת בדיוק הנקודה. מה ניתן לעשות ללא פרטי הנהג הראשון? מה סיכוי התביעה כזאת (כנגד חב' הביטוח של הרכב מאחורה)? מה כדאי לטעון?

פורסם

אם הוא הולך לשקר במצח נחושה ולאמר: אדוני השופט, לא היה ולא נברא, פגעתי בו מאחור וזהו. הוא סתם מנסה להלביש על הביטוח שלי תיקון נזק קודם שהיה לי מקדימה בלי שום קשר - לדעתי יקשה עליך מאוד.

פורסם

הייתה לי תאונה בול כמו שלך לפני שנתיים, נהגת נכנסה בי ברמזור והדפה אותי על הרכב מלפניי. לרכב הראשון לא נגרם נזק ולי נגרם נזק של 6 אלף מאחורה ו-3אלף מקדימה, מייד אחרי התאונה האשימה אותי הנהגת שאני קודם נכנסתי ברכב הראשון. כצפוי חברת הביטוח שלה שילמה רק על הנזק מאחורה, תבעתי אותם בסיוע ייצוג משפטי מחברת הביטוח שלי, הנהג הראשון לא הסכים לשתף פעולה כי לא נגרם לו נזק אז זה היה מילה שלי מול מילה שלה. במשפט הנהגת הפוגעת אמרה שהבינה שאני פגעתי ראשון ברכב מלפניי כי היא שמעה 'בום', כמו כן הייתה נשמעת מאוד מהוססת בעדות שלה ובזכות זה השופט פסק לטובתי.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

פורסם

לכאורה מילה נגד מילה

 

אבל איך הנהג מאחורה יכול בוודאות להעיד אם הייתה הדיפה או לא.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...