Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפול 300,000 ק"מ, רנו מגאן 1.6 1997, 90 כ"ס 8V K7M


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3298 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

בבעלותי רנו מגאן קופה 1.6 גיר רגיל ובקרוב אגיע ל300k ק"מ . רציתי לדעת איזה טיפול הרכב אמור לעבור מאחר ולא מצאתי באופן ברור מסמך כלשהו שמפרט את העניין.

תודה לעוזרים.

נ.ב. אני מחדרה ואשמח למקומות באיזור...מקצועיים ובמחיר הוגן.

פורסם

מסכים איתך.

 

אגב, בשנת 2008 קיבלתי מגאן 2007 1.6 בנזין, כרכב גישור מחברת הליסינג והיא זכורה לי לטובה.

המנוע ותיבת ההילוכים עבדו טוב (הרכב הרגיש זריז יחסית), צריכת הדלק היתה טובה והרכב היה מאוד נוח - מרחב פנימי ענק, שיכוך מהמורות מצויין וכו'.

היא גם הייתה בין הבודדות שהגיעו עם מערכת בקרת יציבות - ESP כסטנדרט והייתה נחשבת לאחת המכוניות הבטוחות דאז.

פורסם

הכל עניין של עד כמה חשוב לך הרכב. אם הכל מגיע בזמן לא אמורה להיות בעיה. וזה בדיוק העניין שלי. עד כה הצלחתי לשמור על הרכב..והוא בשימוש יומיומי .ובגלל זה חשוב לי לדעת מה אני אמור לבצע בדיוק.

פורסם

אז רק שיהיה לי ברור, הרכב אמור לעבור רק טיימינג? ובכל מקרה אני אצטרך המלצה על מקום באיזור..או כמה שיותר קרוב שיהיה מקצועי..כבר "נעקצתי" בעבר על רכב קודם..כשעשו טיימינג..ולאחר תקופה הרצועה נקרעה במהלך נסיעה...

פורסם

מעבר לזה אתה צריך כמובן שמן ופילטר שמן בוודאות, לגבי פילטר אוויר \ פלאגים זה תלוי בהיסטורית טיפולים שלך.

 

כמובן שאי אפשר לדעת מה יצוץ ברגע שהרכב יכנס למוסך, ברקסים גומיות משולשים וכו'.

פורסם

היה ברשותי בעבר רכב כזה,נשאר לי קצת חלקים שפירקתי ממנו כמו מכסה מנוע, כנף, טמבון ועוד אם אתה מעוניין אז אני נותן אותם לא שום עלות, אני בפרדס חנה.

פורסם

אני במקרה צריך כמה דברים אם יש לך.. חלקי התאורה שנמצאים מעל הראש(עם המתגים) והמוטות טלסקופים לתא מטען..יעזור לי מאוד.

ותודה בכל מקרה.

פורסם (נערך)

יש לי רכב כזה בדיוק עם אותו המנוע אך לא קופה. גם הוא עם נסועה מכובדת של מאתיים ומשהו ואני בהחלט מרוצה ממנו, למרות שכמו הרבה רכבים אחרים גם לו היו מחלות (במקרה שלו - המפתחות שלט האלקטרוניים והגיר האוטומאטי, אבל מאז שטופלו הכל בסדר).

מה שמדהים שרצועת הטיימינג נקרעה בו פעם (הרבה לפני הזמן שהוא 90K עד כמה שזכור לי, כנראה בגלל שמן או מים שטפטפו עליה) והמנוע שרד. מזל גדול...

הרכב נוסע וסוחב סבבה, אם כי קצת רועש יחסית לרכב חדש יותר. הכל פונקציה של טיפול ותיקון מה שצריך על ידי בעלי מקצוע אמינים והוגנים, רכב מוזנח יגמור די מהר את הקריירה.

אני לא מבין למה אומרים לך שהחלפת חגורת טיימינג כל כך יקרה, לא יודע מחירים אבל זה עלה לי הרבה פחות. בעלי המקצוע מבינים שברכב ישן אי אפשר לתקוע מחיר כמו שאפשר ברכבים חדשים יותר.

 

לגבי מה לטפל כרגע ברכב, חגורת טיימינג במיידי כי קריעת רצועה תגמור את המנוע. ממליץ גם לבדוק את מערכת הקירור לוודא שלא סתומה כדי שהרכב לא יתחמם בנסיעה מאומצת. והכי חשוב לדעתי לבדוק לעיתים קרובות גובה שמן/מים (כח תדלוק) ולחפש כתמי נזילות מתחת לרכב לעיתים קרובות כדי לתפוש בעיות בהתחלה לפני שנגרם נזק רציני.

לכל הפעולות האלה אני ממליץ למצוא בעל מקצוע אמין ואז תקבל גם טיפול מקצועי במחיר סביר תוך שקיפות מלאה לגבי מה שנעשה ברכב.

 

לגבי חלפים דבר איתי אבל טלסקופים מומלץ לקנות חדשים כי הם לא יקרים מדי וחלק משומש סביר שיהיה כבר עייף.

עריכה אחרונה על ידי gamnons
פורסם

לבעלי מקצוע זה לא משנה אם זה רכב ישן או חדש. תיקון זה תיקון ועבודה זה עבודה.

האופציה היחידה להוזיל עלויות היא לקנות את החלפים לבד ולמצוא מישהו בפרטי שיבצע את העבודה.

×
×
  • תוכן חדש...