Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שואב אבק איכותי. בערך 1000 שקלים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3340 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

יש לנו 2 כאלה (אחד צהוב חלש יחסית ואחד סגול דיי חזק) הם מעולים ונוחים מאוד, הסגול עובד אצלנו הרבה בבית באופן יומי, בבית גדול עם חתולים, כלבים וחצר, עושה עבודה טובה סה"כ. הוא מאוד נוח.

 

בנוסף יש לנו Dyson משהו מהסדרה של DC שלהם הנגררים, נמצא פה בבית משהו כמו 10 שנים ועובד כמו חיה.

 

דודה שלי רכשה קארג'ר, שבמהלך 3-4 שנים בילה לא מעט במעבדות תיקון והיום הוא זרוק אצלה בבית מפורק ובקושי עובד. הייתרון שלו היה שהיא רכשה צינור ארוך של השאיבה וזה היה אדיר, אבל זה לדעתי אפשר לרכוש גם לדייסון.

 

קיצור - רק דייסון!!

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

אני שנתיים עם הקרשר הנ"ל.אני מאד נהנה לעבוד איתו.

לא חייב שקית אגב אני אישית משתמש גם בשקית.עובד גם כמפוח וגם לשאיבה ושטיפה של מים.

פורסם

מה אתם עושים עם הפילטר בקרשר הזה?

 

בשאיבה רטובה הוא נהרס.

 

אני עובד בלי פילטר בכלל. הורדתי אותו לחלוטין.

 

מחירו אגב לא זול בכלל 90₪

פורסם

הפילטר באמת מעצבן, ברטוב הוא נירטב ואז חייבים לישטוף ולייבש אחרת מקבל ריח סירחון וזה פשוט מוציא אותו מכלל פעולה ליוםיומיים.

חבל שלא עשו פילטר מישני מבוסס רשת פלסטית שנישתמש ברטוב והפילטר הפתוח ליבש.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

למה בכלל צריך אותו?

 

אגב - איך אתה שוטף?

אני פעם לקחתי צינןר מים וניסיתי לשטוף והוא פשוט התפורר.

קניתי עוד אחד. גם נהרס מהר.

 

השלישי יושב בקופסא ואני עובד בלי.

פורסם (נערך)

לגבי הקרשר לא מדוייק.

אפשר לקנות סט 3 פילטרים בזיל הזול מאיביי יוצא רבע מחיר בערך,

כנ''ל שקיות למי שמעוניין,

(שקית זה טוב לשאיבה ביתית עדינה)

לגבי השוטף,

אני מעט משתמש לשטיפה אבל פילטר אחד מונח רק לשימוש רטוב

והשני ליבש קבוע שם,

כאשר סיימת עם הרטוב פשוט להניח אותו לייבוש בחוץ,

(קלי קלות) יש לי רטוב מקורי כבר שנתיים שנראה במצב דיי טוב,

(שימוש פעם בחודש)

 

ניקוי,

את היבשים אני מנקה לעיתים בעדינות עם מב' שיניים עדינה ישנה,

את הרטוב לא צריך לשטוף בזרם חזק,פשוט לנקות עם זרם חלש ולייבש.

אני חושב שיש כמה סוגים,איכותיים ומקוריים,ותחליפיים אבל אינני בטוח.

עריכה אחרונה על ידי yossy

פורסם

צריך את הפילטר גם בשאיבה רטובה כל עוד אתה לא רוצה להרוס את המנוע שלך.

פילטרים באיביי גרושים,פילטר מקורי באמזון 35 ש"ח.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
צריך את הפילטר גם בשאיבה רטובה כל עוד אתה לא רוצה להרוס את המנוע שלך.

פילטרים באיביי גרושים,פילטר מקורי באמזון 35 ש"ח.

יש לכם מושג לגבי מדוע אצלי הוא מרעיש בצורה חזקה מאוד?

 

נראה לי זה קשור לאיזה פקק שם בפילטר. אשמח למידע בעניין.

פורסם

לא כמו בהתחלה, הוא רועש זה נכון אבל לאחר שחזר מתיקון כלשהו הוא די רועש, יש שם איזה פקק משוחרר שעולה ויורד בחלק השחור של המנוע, העגול.

פורסם

אוקיי תודה, הוא פשוט מרעיש ולא נעים האמת מהשכנים... אולי נקנה חדש, אני חושב הדייסון האלחוטי אחלה ואת זה נמכור או משהו בסגנון.

פורסם (נערך)

הוא מרעיש כי הוא מאד עוצמתי,אבל לא נתקלתי

ברעש חריג.

 

מה אתם עושים עם הפילטר בקרשר הזה?

 

בשאיבה רטובה הוא נהרס.

 

אני עובד בלי פילטר בכלל. הורדתי אותו לחלוטין.

 

מחירו אגב לא זול בכלל 90₪

לא מומלץ לעבוד בלי פילטר,לדעתי גם לא ניתן,

ניסיתי פעם להפעיל בלי פילטר ולא עבד,

לכן משהו מוזר בדבריך,מכל מקום כמו שנטען מעלי אסור

להפעיל ללא מסנן כי זה פוגע במנוע.

עריכה אחרונה על ידי yossy

×
×
  • תוכן חדש...