Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3382 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

מדובר בגולדן גזעי בגיל 4-5, שייך לאחי ואחיינים שלי כרגע שבורים מזה שהוא אבד.

כנראה שמישהו פתח לו את השער ונתן לו לצאת, חיפשנו בכל מיני קבוצות של חיות, לא מצאנו פוסט שקשור אליו. בנוסף חיפשנו ברחבי העיר וגם שם לא מצאנו אותו.

הכלב נמצא באיזור מבשרת ציון, אשמח להכוונה מה אפשר לעשות ולמי אפשר לפנות שאולי הוא הגיע לשם.

מקווה שנמצא אותו במהרה, תודה לכם.

פורסם

אני מניח שלכלב יש ציפ, תתקשר ותודיע לוטרינר העירוני, הוא גם ינחה אותך מה לעשות.

מעבר לזה תתחיל לכתת רגליים בין המכלאות השונות בעיר ומסביב.

פורסם

לא יודע אם שמעתם/מנחם/מדכא אבל לפני כמה ימים אדם עצר בצידי הדרך כי ראה כלב, התקשרו לטלפון עפ הציפ ומסתבר שהכלב הלך לאיבוד לפני יותר מ4 שנים והוחזר לבעליו.

כך שגולדן+ציפ=סיכוי גדול שיחזור אליך

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

בנוסף לכל שאר האופציות - יש קבוצת פייסבוק בשם הסורקים.

אתה יכול לעקוב אחר פרסומים. אולי מישהו מצא את הכלב (הם מבקשים לא לפרסם הודעה על כלב שאבד - רק על כלב שנמצא ומחפשים את בעליו)

 

http://bit.ly/2nIfSvp

פורסם

להפיץ להפיץ להפיץ:

 

לתלות פוסטרים בשכונה

אם יש קבוצות וואטסאפ/פייסבוק שכונתיות, גם אם הן חלקיות כמו של הורים בגנים ובתי הספר של הילדים....

במפגשי כלבים שכונתיים

לידע וטרינרים באיזור

 

אחת לכמה ימים לעשות סבב טלפונים לכל מקלטי הכלבים באיזור, עירוניים, עמותות.

פורסם

די מיצו פה את האפשרויות שחשבתי עליהן.

מעניין אותי אם ישנו מכשיר gps שניתן לחבר לקולר שמאפשר לאתר כלב דרך אפליקציה.

פורסם

כמו שאמרו מעלי - לפרסם לפרסם לפרסם.

קבוצות פייסבוק של תושבים באזור, קבוצות של חיות, שלטים קבוצות וואטספ וכל מה שאתה חושב פשוט תפיצו!

 

mill3r- יש פתרונות כאלו, לא התניסיתי אם אחד כזה.

פורסם

תפנה גם למקלטי בעלי חיים לשמותיהם (תנו לחיות לחיות וכו'), יתכן כי מישהו מצא את הכלב והביא אותו אליהם

פורסם

"מישהו פתח את השער" אחד מבני המשפחה, או עובר אורח אקראי? אם מדובר באחרון, יש סיכוי שמדובר בגניבה (?)

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם
"מישהו פתח את השער" אחד מבני המשפחה, או עובר אורח אקראי? אם מדובר באחרון, יש סיכוי שמדובר בגניבה (?)

יש סיכוי שמדובר בגניבה, אבל הבית די חבוי מהרחוב ורק מי שגר באיזור מכיר את הגינה שם.

יכול להיות גם שאולי הגיעו לבקר את הדיירים ביחידת דיור ובטעות הוא יצא או שלא שמו לב שיש שם כלב והשאירו את השער פתוח.

היום אני אצא לחפש ברחובות מקווה למצוא אותו.

דרך אגב לגבי שבב GPS לכלב מישהו יכול לתת פתרונות כאלה?

יכול להיות מעולה לכלבים האחרים במשפחה.

פורסם

אין שבב GPS, יש יחידת GPS ששמים על קולר הכלב.

 

מעולה במקרה של אובדן הכלב.

קל מאוד להסרה וזריקה לפח במקרה של גניבה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
כמו שאמרו מעלי - לפרסם לפרסם לפרסם.

קבוצות פייסבוק של תושבים באזור, קבוצות של חיות, שלטים קבוצות וואטספ וכל מה שאתה חושב פשוט תפיצו!

 

mill3r- יש פתרונות כאלו, לא התניסיתי אם אחד כזה.

יש קבוצה די מרכזית באזור בשם "המבשר".

פורסם (נערך)

תיצור קשר עם מרכז הארצי לרישום כלבים.

פעם הוא היה נקרא מרכז שבבים ארצי.

תדווח שהכלב אבד, אל תבנה על הרשות המקומית שתדווח אליהם.

http://www.moag.gov.il/services/maagarey_meyda/Pages/dogcenter.aspx

בזמנו, היה ניתן להתעדכן באתר שלהם באם בוצעה סריקה לשבב של הכלב , אפילו שלא יצרו עמך קשר.

נכתב מניסיון, הכלבה שלי הוחזרה הביתה לאחר שנה של העדרות, והתעללות והזנחה קשים.

לא האמנתי כשיצרו איתי קשר ושאלו אם אבדה לי כלבה, ומה שמה בדיוק.

עריכה אחרונה על ידי AmitGo

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

×
×
  • תוכן חדש...