Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3381 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מלא מים עד הסוף ברדיאטור או במיכל עיבוי ..ממש עד הפייה.נתק את ההצתה שהרכב לא יניע.תבקש ממישהו לנסות להניע(הרכב לא יניע כמובן)במצב זה המים ברדיאטור לא צריכים לזלוג החוצה.אם רואים שהמים גולשים החוצה זה סימן שיש קומפרסיה במים.כמובן שזו רק בדיקה ראשונית לגילוי פריצה באטם ראש.אם הפריצה קלה מאוד עדיף לעשות בדיקת לחץ הפוך למנוע במוסך

 

Sent from my SM-N900 using Tapatalk

פורסם

הרכב שברולט אוואו 06.

 

לפני כ3 שבועות הלכה לי משאבת מים ברכב, והרכב התחמם.

נגרר למוסך והוחלפה משאבת מים.

לאחר כמה ימים התחילה לי נזילה מצינור תחתון (ביציאה מהמנוע לרדיאטור)

** במוסך שמו לי מי ברז

הצינור נראה רגיל לא יבש ולא כלום.

 

בתחילה חיזקתי את הבנד של צינור המים, זה לא עזר.

שמתי לב שאם אני משחרר מעט את הפקק של המיכל עיבוי לא נוזל כלום משום מקום.

רוקנתי מים ומילאתי נוזל קירור, החלפתי פקק למיכל עיבוי (ברכב אין פקק לרדיאטור)

ועל הדרך החלפתי גם את הצינור שנזל ו2 בנדים חדשים לאותו צינור.

סגרתי את פקק מיכל העיבוי חזק והתחלתי בנסיעה.

סיימתי נסיעה ויציאתי מהרכב. (עוקב אחרי השעון חום באופן קבוע)

כשחזרתי לרכב שמתי לב לסימני נוזל קירור על השטיחים בתוך הרכב משני הצדדים.

מה שאומר שנכנסו מים דרך החימום הפנימי ברכב.

כשהרכב קר שיחררתי בחזרה קצת ממכסה המיכל עיבוי,

ועד עכשיו אין שום נזילה ממקור אחר או מאותם מקומות.

מה שגורם לי לחשוב שיש עודף לחץ במערכת מים שפורץ דרך איפה שהוא מצליח.

 

פורסם

לאחר שהחלפתי את הצינור, ומילאתי נוזל קירור וניקזתי אוויר, שמתי לב שבלחיצה על ה"גז" (דרך הפרפר במצערת)

יש ניתזי מים קטנים במיכל עיבוי.

 

פורסם

אני לא חושב שזה קשור לניקוז אוויר, נוקז אוויר לשני מחזורים של הונטה.

אין חוסר במים (קר בין המינימום למקסימום, חם טיפה מעל המקס')

הרכב לא מתחמם.

אין מים בשמן ולהפך.

כרגע במצב הנוכחי הרכב נוסע ללא תופעות מוזרות.

 

פורסם

בדיקת בריחה למערכת הקירור צריכה להתבצע על ידי בדיקת לחץ הפוך שקיים כיום בכל מוסך. האינדיקציה של נתזי מיים בלחיצה על הגז היא לא נכונה.

פורסם
אני לא חושב שזה קשור לניקוז אוויר, נוקז אוויר לשני מחזורים של הונטה.

אין חוסר במים (קר בין המינימום למקסימום, חם טיפה מעל המקס')

הרכב לא מתחמם.

אין מים בשמן ולהפך.

כרגע במצב הנוכחי הרכב נוסע ללא תופעות מוזרות.

אז אין לך בעיה של חדירת דחיסה למערכת הקירור.

×
×
  • תוכן חדש...