Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופל ברלינה 2014 60,000 ק"מ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3439 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

אני נוסע על אופל ברלינה מודל 2014 1400 טורבו 60,000 בליסינג מהעבודה, אני דיי מרוצה ממנו

ומתלבט אם לקנות אותו...

אשמח לשמוע דעות על הרכב: אחזקה זולה/יקרה, אמינות, האם קל /קשה למכור רכב כזה

הבנתי שלא מייצרים יותר את הדגם הזה... האם זה ישפיע כשארצה למכור אותו

תודה,

אילון

פורסם

אחזקה סבירה . בעיה קלה במערכת מים. ידוע וניתן לתיקון בקלות. בגלל היבואן,קשה למכור אבל זה נכון להרבה יצרנים. אחלה מנוע וגם הגיר חביב.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

קיבלתי הצעה מחברת הליסינג עבור שימוש ברכב, 800 שקל בחודש למשך 4 שנים ללא מקדמה

אח"כ ניתן לקנות את הרכב ולשלם את היתרה כ 20,000 שקל או להחזיר את הרכב לחברת הליסינג

בתנאי שלא אעבור 80,000 ק"מ ושלא יהיו פגיעות בשלדה

בהנחה שאני מתכוון להחזיר את הרכב לחברת הליסינג בתום 4 השנים נשמע לי הצעה טובה

איך צריכת הדלק? אני נהג רגוע

פורסם

מה שהיה לי זה הסטיישן. בכביש החוף הצריכה משתפרת בשיוט. דע לך שהטורבו ממכר והתגרזנות והאצות יעלו משמעותית את הצריכה.

×
×
  • תוכן חדש...